رویداد آیفون 14 برای 7 سپتامبر تایید شد: “Far Out”

در همین حال، انتظار می رود آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تغییرات قابل توجهی در طراحی داشته باشند. به جای بریدگی، دستگاه ها از یک سوراخ جدید + برش های قرص شکل روی صفحه استفاده می کنند. این باعث افزایش جزئی در املاک و مستغلات صفحه نمایش می شود. همچنین شایعه شده است که مدل‌های Pro دارای ارتقاء عمده دوربین برای دوربین جلو و همچنین دوربین‌های عقب هستند.

انتظار می رود رویداد 7 سپتامبر شامل تعدادی اعلانات مختلف باشد. اینها شامل آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

در کنار آیفون 14، انتظار داریم اپل اپل واچ سری 8 و اپل واچ پرو را نیز معرفی کند. انتظار می رود دومی از این دو ارتقاء بزرگتر باشد، با طراحی جدید تیتانیوم بادوام و فرم بزرگتر.

رویداد آیفون 14 اپل در روز چهارشنبه 7 سپتامبر ساعت 10 صبح به وقت PT/13 به وقت شرقی برگزار خواهد شد. می‌توانید از طریق وب‌سایت اپل، برنامه تلویزیون در آیفون، آی‌پد، مک و اپل تی‌وی خود و از طریق کانال رسمی اپل در یوتیوب، تنظیم کنید.

در رویداد 7 سپتامبر اپل چه انتظاری داریم؟

در نهایت، انتظار می‌رود اپل در این رویداد تاریخ انتشار iOS 16، watchOS 9 و tvOS 16 را اعلام کند. انتظار می رود این به روز رسانی ها در هفته 12 سپتامبر منتشر شوند، در حالی که انتظار می رود iPadOS 16 و macOS Ventura در ماه اکتبر منتشر شوند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

رویداد آیفون 14 اپل اکنون رسمی است. همانطور که شایعات حاکی از آن بودند، این شرکت در تاریخ 7 سپتامبر رویدادی را برای معرفی سری جدید آیفون 14، اپل واچ سری 8، اپل واچ پرو و ​​موارد دیگر برگزار خواهد کرد. اپل این رویداد را با شعار: “دور بیرون” کنایه می دهد.

جزئیات رویداد آیفون 14

امسال طبق دعوت اپل، رویداد آیفون 14 به صورت حضوری برگزار خواهد شد. این موضوع مجموعه رویدادهای آیفون مجازی اپل را که در اثر همه‌گیری کووید-19 برانگیخته شده‌اند، از بین می‌برد. ما همچنان انتظار داریم که این رویداد شامل ویدیوهای از پیش ضبط شده در Apple Park باشد. تعدادی از مدیران و کارمندان اپل از جمله تیم کوک، گرگ جوسویاک، کریگ فدریگی و غیره در این رویداد اجرا خواهند کرد.

بیشتر منتظر چه چیزی در رویداد 7 سپتامبر اپل هستید؟ آیا قصد دارید به آیفون 14 یا اپل واچ جدید ارتقا دهید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

رویداد کامل آیفون 14

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل اعلامیه های دیگری را برای بقیه سال برنامه ریزی کرده است، از جمله مک های جدید با Apple Silicon در داخل، آیپد 10 جدید، AirPods Pro به روز شده و موارد دیگر. مشخص نیست که آیا هر یک از این محصولات در رویداد 7 سپتامبر تحقق خواهد یافت یا خیر، اما انتظار می رود اپل رویداد جداگانه ای را در ماه اکتبر برگزار کند.

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های آیفون 14 در سال جاری، اضافه شدن آیفون 14 مکس خواهد بود. این اولین باری است که اپل یک مدل آیفون 6.7 اینچی با ویژگی ها و قیمت “Pro” را با قیمت زیر 1000 دلار عرضه می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل می گوید که بخش حضوری این رویداد در تئاتر استیو جابز برگزار می شود. این با WWDC متفاوت است، که شامل یک جزء حضوری در داخل رینگ در Apple Park بود. مشخص نیست چه مقدار از رویداد حضوری در مقابل مجازی خواهد بود.