«رویداد جعلی Crypto Apple 2022» 70000 بیننده جذب کرد

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نهر برای اولین بار توسط لبه و یوتیوب به سرعت یک بار جریان را حذف کرد لبه داستان منتشر شده بود در حالی که بسیاری از مردم بلافاصله متوجه پرچم‌های قرمز این جریان جعلی می‌شدند، اما همه این کار را نکردند. در واقع، این جریان در یک نقطه ده ها هزار نفر را تماشا می کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


زمینه واضح در اینجا این است که علاقه به اپل و تیم کوک دیروز به طرز باورنکردنی بالا بود و این کانال فرصتی برای سرمایه گذاری بر این توجه دید. اپل رویداد مطبوعاتی “Far Out” خود را برای معرفی آیفون 14 برگزار می کرد و تیم کوک نیز قرار بود چند ساعت بعد در کنفرانس کد مصاحبه شود.

جای تعجب نیست که این اولین باری نیست که کلاهبرداران رمزارز از رویدادهای اپل به عنوان ترفندی برای جلب توجه استفاده می کنند. ما شاهد وضعیت مشابهی در سال گذشته بودیم که در آن جریان جعلی Apple Events در یوتیوب بیش از 30000 بازدید به دست آورد.

اپل روز گذشته رویداد ویژه خود را با نام “Far out” برگزار کرد تا خط تولید آیفون 14 و تعدادی موارد دیگر را معرفی کند. با این حال، برخی از افرادی که برای تماشای این رویداد در یوتیوب وارد شدند، رویداد کاملاً متفاوتی را دیدند: یک «رویداد رمزنگاری اپل 2022» جعلی با کلیپ‌هایی از تیم کوک که در مورد ارزهای دیجیتال با «اخبار فوری» برای اشتراک‌گذاری صحبت می‌کرد.

این جریان با عنوان “رویداد اپل زنده. تیم کوک، مدیر عامل اپل: اپل و متاورز در سال 2022” بود. در واقع، این ویدئو از مصاحبه ای گرفته شده است که کوک با CNN در سال 2018 انجام داد. مجری استریم گفت که فقط لوگوهای بیت کوین و اتریوم را به آن اضافه کرده است. ویدئو و لوگوی CNN را با بنر “خبر فوری” پوشانده بود.

با کلیک بر روی هر یک از پیوندهای موجود در توضیحات ویدیو، شما را به سمت وب‌سایت‌های کلاهبرداری ارزهای دیجیتال هدایت می‌کند که در آن کاربران فریب خورده‌اند تا چیزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم را «خرید» کنند. احتمالاً استریمر امیدوار بود که بینندگان «رویداد رمزنگاری 2022» ظاهری اپل را دلیلی برای افزایش ارزش بیت کوین ببینند.

من به طور تصادفی با این جریان مواجه شدم زیرا در صفحه اصلی YouTube من توصیه شده بود – شاید تا حدی به این دلیل باشد که من در طول روز ویدیوهای اپل را از این رویداد تماشا می کردم. زمانی که شروع به تماشای جریان جعلی کردم، حدود 16000 بیننده داشت و درست قبل از انتشار این داستان، این تعداد نزدیک به 70000 نفر بود.

به نظر می رسد یکی از دلایلی که این پخش زنده جعلی به همان اندازه بینندگان را جذب کرده است، الگوریتم توصیه یوتیوب است. توضیحات ویدیو مملو از کلمات کلیدی مرتبط با اپل و محصولات جدید مانند آیفون 14 بود. لبه جی پیترز توضیح می دهد: