رپورتاژ آگهی چیست؟ صفرتا صد رپورتاژ آگهی و راهنمای خرید آن ویرگول-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

برای هر رپورتاژ 1500 کلمه ای به 2 الی 3 لینک و 3 الی 5 عکس نیاز نمی باشد و از زیاد روی در تعداد لینک ها و تصاویر شدید بپرهیزید . آگهی‌دهنده‌ها با استفاده از رپورتاژ آگهی «چهره»‌ای به کسب ‌و‌کارشان می دهند ، آن را واجد صفات انسانی می‌کنند و خود را نسبت به رقبایشان خاص تر می نماید. برای انتخاب سایت موردنظرتان توجه به هر سه این موارد بسیار مهم است و نباید صرفاً یک سایت را فقط به خاطر رتبه الکسا آن انتخاب کنید. در حالی که در میان این متن شما کالا یا خدمت خود را نیز معرفی کرده‌اید و از مزایای آن سخن گفته‌اید. به همین دلیل کاربران با خواندن این مطلب در نهایت به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند. برای فهمیدن دقیق اینکه منظور از رپورتاژ در دنیای اینترنت و وب‌سایت‌ها چیست، ابتدا باید درباره بک لینک صحبت کنیم.

  • درباره‌ی این‌که رپورتاژ آگهی باید حداکثر چند کلمه باشد، نمی‌توان حکم کلی داد.
  • پس دقیقا مثل یک مقاله همه نکات را از عنوان صحیح، لید، متن اصلی، تیترها و …
  • با بررسی تعریف ارائه شده می‌دانیم که اگر از رپورتاژ آگهی به شکل درستی استفاده شود می‌توان یک شرکت، شخص یا خدماتی را به عنوان یک موضوع ویژه مطرح و تبلیغ کرد.
  • همچنین اعتبار برند بین کسانی که از قبل آن را می‌شناخته‌اند نیز با استفاده از رپورتاژ آگهی‌های خوب، بالا‌تر رفته و تصویر برند در ذهنشان ماندگار می‌شود.

در این روش تبلیغاتی از اغراق استفاده نمی‌شود و هم مزایا و هم معایب برند و محصول گفته می‌شود تا اعتماد مخاطب را جلب نماید. اگر می‌خواهید مستقیماً به مخاطب بگویید که محصولات و خدمات شما را خریداری کند،‌ شاید آگهی و تبلیغ مستقیم گزینه‌ی مناسب‌تری باشد. در همین راستا برخی از متخصصان سئو تأکید می‌کنند که اگر لینک‌های سایت از جنس NoFollow باشند،‌ دیگر هیچ تأثیری روی سئو ندارد یا اگر هم دارد، آن‌قدر اندک است که استفاده از رپورتاژ آگهی مقرون به صرفه نیست.

می‌توان گفت که رپرتاژ خبری مثل این است که اقدام به ارسال مطلب در سایت بکنید، اما با این تفاوت که در قبال انتشار آن هزینه‌ای را از آگهی دهنده در قبال معرفی وی در قالب یک پست خواهید گرفت. رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های شما در دنیای اینترنت است. با انتشار یک رپورتاژ خبری خوب در سایت‌های معتبر، نه تنها آگاهی کاربران نسبت به کسب و کار شما بیشتر می‌شود، بلکه بک لینک هایی دریافت می‌کنید که در افزایش رتبه گوگل (و بهبود سئو) شما تاثیر چشم‌گیری خواهند داشت. ایزی وب می‌تواند در انتشار رپورتاژ شما با قیمت بهتر و تاثیرگذاری بیشتر همراهتان باشد. علاوه بر موارد گفته شده، رتبه سایت و اسپم اسکور را نیز به عنوان فاکتورهای کلیدی در خرید رپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید. بهتر است برای نوشتن متن رپورتاژ آگهی از یک تولیدکننده محتوا کمک بگیرید تا بتواند محتوایی مناسب را برای انتشار آماده کند.

در یک رپورتاژ آگهی، بسته به پکیج خریداری شده می‌توانید تعداد مشخصی «بک‌لینک» به صورت «فالو» قرار دهید. استفاده از بک‌لینک‌ها در رپرتاژ آگهی نه تنها کسب و کار شما را به سایت منتشر کننده رپورتاژ مرتبط می‌کند بلکه سبب ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو نیز می‌شود. با توجه به مواردی که در بالا مطرح شد می‌توان پکیج رپورتاژ آگهی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید اما باید نکاتی برای خرید رپورتاژ آگهی در نظر داشته خرید رپورتاژ اگهی (فقط روی وب سایت بعدی کلیک کنید) باشید.

رپرتاژ آگهی

علاوه برا این، از آن‌جایی که این نوشته، نوعی تبلیغ غیرمستقیم به شمار می‌آید، توجه مخاطب را بیشتر جلب می‌کند. اما برای نوشتن رپورتاژ اگهی باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا متن نوشته شده کیفیت مناسبی داشته باشد. زمانی که یک رپورتاژ آگهی را می‌نویسید بهتر است روش‌های جدیدی را برای جلب توجه مخاطب به مطلب در نظر بگیرید. به طور مثال می‌توانید به جای استفاده از عکس‌، از انیمیشن‌ها و ایموجی‌ها کمک بگیرید.

در چنین شرایطی رپورتاژ آگهی می‌‌تواند شانس موفقیت بیشتری داشته باشد؛ موفقیتی بیشتر از تبلیغات و البته کمتر از مقاله‌ها و مطالب اصلی در هر رسانه. بسیاری از مرورگرها به ابزارها و پلاگین‌هایی برای حذف تبلیغات مجهز شده‌اند. بنابراین اگر تبلیغات در وب‌سایت‌ها ارائه شود، این احتمال وجود دارد که بخشی از مخاطبان اساساً آن‌ها را پیش از نمایش حذف کنند. در پنل تریبون می‌توانید به طور لحظه‌ای، گزارش‌ تحلیلی و دقیق کمپین‌ رپورتاژ آگهی ‌تان‌ را مشاهده کنید و بازخورد کمپین‌تان را به راحتی بررسی کنید.

توازن بین محتوای تبلیغاتی و ارائه اطلاعات

در حقیقت تفاوت دامین اتوریتی و پیج اتوریتی، به این شکل تعریف می‌شود. با این حساب تاکید می‌شود که در هنگام انتخاب سایت برای خرید ریپورتاژ آگهی، می‌بایست به دامین اتوریتی آن توجه داشته باشید. شما برای اینکه بتوانید دامین اتوریتی یک سایت را مشاهده کنید، می‌بایست به سایت MOZ مراجعه کرده یا سایت‌هایی که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند را شناسایی کنید.

تریبون به درستی دست روی این مشکل گذاشته است و موفق شده است تجربه خوبی در این حوزه خلق کند. از سوی دیگر مدیریت مالی رپورتاژ ادزها نیز با این سرویس ساده تر شده است و درگیر تعداد زیادی فاکتور و مشکلات اجرایی آن نیستیم. دنبال کردن جزئیاتی نظیر زمان انتشار، صحت لینک‌ها، تگ‌ها، عکس‌ها و … از شما و تیم‌تان زمان زیادی می‌گیرد، به خصوص اگر قصد انتشار چندین رپورتاژآگهی را داشته باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟ صفرتا صد رپورتاژ آگهی و راهنمای خرید آن ویرگول-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

رپورتاژهای خود را بعد از انتشار رها نکنید، بهتر این است که رپورتاژهای قوی خود را به برنامه لینکسازی خود اضافه کرده و برایشان لینکسازی نمایید. موتورهای جستجو محتوای کوتاه تر از ۳۰۰ کلمه را به عنوان محتوای ضعیف یا Thin Content شناسایی میکنند و برای آن ارزش کمتری قائل میشوند. محتوایی که امروزه میتواند رقابتی تر باشد چیزی مابین ۸۰۰ تا ۱۴۰۰ کلمه است. از عکس‌ها و فیلم‌های اختصاصی به همراه محتوای باکیفیت استفاده کنید. این مقاله به شما می‌گوید چگونه از تاثیر و اعتبار آدم‌ها در شبکه‌های اجتماعی به نفع خودتان استفاده کنید. تیم حرفه‌ای نوین دریچه‌ای نو را در عرصۀ دیجیتال مارکتینگ به روی شما باز می‌کند.

تولید رپورتاژ آگهی توسط رپورتاژ ادز