رکورد دسترسی اپل با یک شکست قابل توجه همچنان بهترین است

این مقاله دستاوردها و زیان های دسترسی اپل، آمازون، گوگل، متا، مایکروسافت و توییتر را خلاصه می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، شورای آمریکایی نابینایان توجه را به شکست اپل جلب کرد.

اپل امسال نیز Assistive Touch را برای این ساعت معرفی کرد که امکان تعامل بدون تماس با دستگاه پوشیدنی آن را فراهم کرد. ایده این است که کاربران می توانند برای حرکت در ساعت هوشمند مشت های خود را ببندند یا انگشتان خود را نیشگون بگیرند. در عمل، Assistive Touch تا حدودی آموخته است، و ممکن است هنوز برای کسانی که مهارت یا قدرتی ندارند، مشت‌های خود را برای شروع عمل “فشار مضاعف” مشت کنند. اما این یک شروع است و ساعت های هوشمند کمی دیگر آن را ارائه می دهند. […]

اپل همچنین در سال جاری پیشرفت‌هایی را برای کاربران سمعک با آیفون‌ها اضافه کرده است که امکان ارتباط دو طرفه را فراهم می‌کند. این بدان معناست که کسانی که سمعک های سازگار را به آیفون خود متصل می کنند، دیگر نیازی به استفاده از میکروفون گوشی خود ندارند تا توسط تماس گیرندگانشان بشنوند – سمعک همچنین می تواند صدای گوینده را بگیرد. تاکنون Starkey و ReSound دستگاه های سازگار «طراحی شده برای آیفون» را منتشر کرده اند.

به گفته کلارک راچفال، متأسفانه وقتی اپل iOS 15 را منتشر کرد، برخی از ویژگی های سیری را که «بسیاری از افراد برای اهداف دسترسی استفاده می کردند» حذف کرد. او مدیر وکالت و امور دولتی شورای آمریکایی نابینایان است. Rachfal به Engadget گفت که کاربران “دیگر نمی توانند به تاریخچه تماس، پست صوتی، ایمیل و پیام های خود از طریق Siri دسترسی داشته باشند” هنگام به روز رسانی سیستم عامل. او گفت که هیئت مدیره و اعضای آن به اپل در مورد این مشکلات هشدار دادند و افزود که این شرکت گفته است که در تلاش است تا این عملکرد را به سیری بازگرداند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در سیستم عامل macOS، اپل همچنین امکان سفارشی کردن طرح کلی و رنگ پر کردن مکان نما را فراهم کرده است تا افراد کم بینا بتوانند راحت تر تشخیص دهند که ماوس در حال حرکت یا تغییر شکل است. این شرکت همچنین میانبرهای صفحه کلید خود را گسترش داده است تا کاربران بتوانند همه چیز را در مک با صفحه کلید (بدون نیاز به ماوس یا ترک پد) کنترل کنند.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

اپل علاوه بر به روز رسانی صفحه خوان خود، VoiceOver، برای ارائه توضیحات بهتر برای افراد کم بینا، چندین محصول جدید را نیز عرضه کرده است. در ماه مه، سرویسی به نام SignTime راه‌اندازی کرد که به مشتریان اجازه می‌داد هنگام برقراری ارتباط با نمایندگان خدمات مشتری (حداقل از طریق مرورگرشان) مترجم زبان اشاره را در صورت درخواست استخدام کنند. این ویژگی در ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه در دسترس است و از زبان های اشاره ایالات متحده، بریتانیا یا فرانسه در کشورهای مربوطه پشتیبانی می کند.

خلاصه ای از چگونگی تلاش غول های مختلف فناوری برای برآورده کردن نیازهای افراد دارای معلولیت در سال گذشته نشان می دهد که سابقه دسترسی اپل بهتر از بسیاری از شرکت ها است – اما در یک مورد اوضاع را بدتر کرده است.

ارزش خواندن کل مقاله را دارد تا ببینید دیگر شرکت های بزرگ فناوری چگونه مقایسه می کنند.

Engadget می‌گوید اپل همچنان در طراحی فراگیر پیشتاز است.

در نهایت، اپل ابزارهایی را برای توسعه دهندگانی که از SwiftUI استفاده می کنند اضافه کرده است تا برنامه های خود را در دسترس تر کند. با این گردش کار ساده، اکنون موانع کمتری در راه ایجاد محصولات فراگیرتر وجود دارد.