رگولاتورهای اتحادیه اروپا تحقیقاتی را درباره دستیارهای صوتی مانند سیری اپل و الکسای آمازون اعلام کردند

گزارش امروز توضیح می‌دهد که تنظیم‌کننده‌های رقابت اتحادیه اروپا در حال تماس با 400 شرکت هستند تا بررسی کنند که آیا “مشکلاتی در بازار دستیارهای صوتی مانند الکسا و سیری و سایر دستگاه‌های متصل به اینترنت وجود دارد که می‌تواند منجر به موارد ضدتراست شود.”

وستاگر توضیح داد که این کاوشگر توسط مقادیر زیادی از داده های موجود در دستگاه های اینترنت اشیا راه اندازی شده است. هدف از این تحقیق این است که اطمینان حاصل شود که “شرکت کنندگان بازار از کنترل خود” بر روی کاربران داده برای آسیب رساندن به رقابت کلی بازار یا سرکوب رقبا استفاده نکرده اند.

این پیام مهمی به اپراتورهای قدرتمند در این بازارها می دهد که ما آنها را زیر نظر داریم و باید مطابق با قوانین رقابت تجارت کنند. اگر بخواهیم این بازار را در دسترس قرار دهیم، قابلیت همکاری ضروری است.

اپل برای Siri و دستگاه‌های HomeKit متصل از حریم خصوصی محافظت‌های سخت‌گیری دارد، بنابراین جالب است که ببینیم این کاوشگر چه نوع جزئیاتی را آشکار می‌کند. علاوه بر این، اپل در اوایل سال جاری با سامسونگ، آمازون و دیگران همکاری کرد تا روی یک استاندارد باز برای امنیت خانه کار کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس گزارش جدید رویترز، تنظیم‌کننده‌های رقابت اتحادیه اروپا در مراحل اولیه تحقیق درباره دستیارهای صوتی از جمله سیری اپل و الکسای آمازون هستند. این در حالی است که اپل با تحقیقاتی درباره قوانین خرید درون برنامه ای اپ استور و Apple Pay در اروپا نیز مواجه است.

مارگرت وستاگر، کمیسر رقابت اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت: «پیامی قوی» به شرکت‌هایی مانند آمازون و اپل می‌فرستد که بدانند تنظیم‌کننده‌ها در حال تماشا هستند. وستاگر توضیح داد که تمرکز اصلی بر قابلیت همکاری است:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب iPhone SE - Griffin Survivor


اپل در حال حاضر موضوع تحقیقات رسمی در اروپا در مورد رفتار ضد رقابتی ادعایی مرتبط با Apple Pay و قوانین خرید درون برنامه ای است. این تحقیق بر روی این موضوع تمرکز دارد که آیا اپل رقابت خدمات پرداخت بدون تماس و همچنین کاهش 30 درصدی تراکنش‌های اپ استور را حذف کرده است یا خیر.