رگولاتور هیچ مدرکی مبنی بر تبعیض توسط گلدمن ساکس برای تاییدیه های اپل کارت پیدا نمی کند

او در مصاحبه‌ای گفت: «به محض اینکه موضوع تبدیل به موضوع روابط عمومی شد، بلافاصله سقف اعتبار او را بدون درخواست اسناد اضافی افزایش دادند. «اعتقاد من این نیست که شخص بدنامی برای تبعیض وجود داشته است. اما این مهم نیست. وقتی هیچ کس نمی تواند توضیح دهد که چگونه این تصمیم گرفته شده است، چگونه می دانید الگوریتم یادگیری ماشین مشکلی ندارد؟ »

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این تحقیقات توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک انجام شد که در بیانیه ای این خبر را تایید کرد:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی در نوامبر 2019، یک رگولاتور وال استریت به دنبال شکایت هایی مبنی بر اینکه تبعیض جنسیتی بر الگوریتم های مورد استفاده برای تعیین محدودیت های اعتباری Apple Card تأثیر می گذارد، تحقیقاتی را در مورد گلدمن ساکس آغاز کرد. بلومبرگ امروز گزارش می دهد که تحقیقات تکمیل شده و هیچ مدرکی دال بر تبعیض یافت نشده است.

این تحقیقات به دلیل نگرانی در مورد تبعیض جنسیتی که بر تأیید اپل کارت و محدودیت های اعتباری تأثیر می گذارد، انجام شد. در نوامبر 2019، دیوید هاین مایر هانسون در توییتر این سوال را مطرح کرد که چرا اپل کارت به او محدودیت اعتباری 20 برابر همسرش داده است، در حالی که در واقع آنها مالیات مشترک ارائه می کنند و او در واقع امتیاز اعتباری بهتری دارد.

هانسون در آن زمان گفت که محدودیت اعتباری همسرش تنها پس از «تبدیل شدن وضعیت به موضوع روابط عمومی» افزایش یافت.

اما در حالی که تحقیقات هیچ نقض منصفانه وام دهی را پیدا نکرد، گلدمن ساکس به دلیل “نقص در خدمات مشتری” و اینکه “فقدان شفافیت درک شده اعتماد مصرف کننده به تصمیمات اعتباری منصفانه را تضعیف کرده است” به مچ دست زده شد.

لیندا آ. لیسول، سرپرست خدمات مالی در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که ما هیچ تخلفی از وام‌دهی منصفانه پیدا نکردیم، تحقیقات ما یادآور اختلافات در دسترسی به اعتبار است که تقریباً 50 سال پس از تصویب قانون فرصت‌های اعتباری برابر وجود دارد.» سهشنبه. .