ریل سقف، چراغ رومیزی باتری دار، موارد دیگر

با نورپردازی مسیر Philips Hue Perifo به طراح نور شخصی خانه خود تبدیل شوید.

کلید محصول جدید انعطاف پذیری آن است که به شما امکان می دهد انواع مختلف چراغ ها را با هم ترکیب کنید.

مسیر را می توان به دیوار یا سقف نصب کرد و با استفاده از منبع تغذیه موجود به یک پریز استاندارد یا سیم های موجود متصل شد. سپس لذت واقعی زمانی شروع می شود که روی چراغ های هوشمند انتخابی خود در مسیر کلیک کنید و آنها را دقیقاً همانطور که می خواهید قرار دهید.

شاید جالب ترین گزینه الف باشد سیستم روشنایی مسیر انعطاف پذیر. به نوعی، این نورپردازی خلق و خوی است که دایره کامل پیدا می کند! مدت‌ها قبل از روشنایی هوشمند، می‌توانستید نورافکن‌های رنگی را برای نصب در مسیر سقفی بخرید تا رنگ‌های رنگی روی دیوارها ایجاد کنید. اکنون مالک Hue Signify نور مسیر را به روز کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همچنین تعدادی چراغ سقفی حمام برای مقابله با محیطی با رطوبت بالا طراحی شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برخی از آنها از امروز در اروپا در دسترس هستند، در حالی که ایالات متحده باید تا اواخر تابستان امسال صبر کند.

  • آهنگ Philips Hue Perifo سیاه یا سفید (اواخر تابستان 2022 در اتحادیه اروپا)
    اتحادیه اروپا: 49.99 تا 89.99 یورو
  • کانکتورهای سیاه یا سفید Philips Hue Perifo (اواخر تابستان 2022 در اتحادیه اروپا)
    اتحادیه اروپا: 19.99 تا 29.99 یورو
  • دیوار یا سقف Philips Hue Perifo PSU (اواخر تابستان 2022 در اتحادیه اروپا)
    اتحادیه اروپا: 99.99 یورو
  • چراغ آهنگ Philips Hue Perifo (اواخر تابستان 2022 در اتحادیه اروپا)
    اتحادیه اروپا: 119.99 یورو – 299.99 یورو
  • چراغ رومیزی قابل حمل Philips Hue Go (اواخر تابستان 2022 در اتحادیه اروپا و NAM)
    اتحادیه اروپا: 149.99 یورو
    نام: 159.99 دلار
  • Philips Hue Signe Gradient Table Oak (در 21 ژوئن در اتحادیه اروپا موجود است)
    اتحادیه اروپا: 239.99 یورو
  • بلوط گرادیان کف Philips Hue Signe (در 21 ژوئن در اتحادیه اروپا و اواسط ژوئیه در NAM موجود است)
    اتحادیه اروپا: 349.99 یورو
    نام: 349.99 دلار
  • Philips Hue White و نور محیطی رنگی – نسل دوم (موجود در 21 ژوئن)
    ایالات متحده و کانادا: 4 اینچ 59.99 دلار، 5-/6 اینچ 59.99 دلار، 5-/6 اینچ 4-بسته 219.99 دلار
  • نور محیطی Philips Hue White – نسل سوم (موجود در 21 ژوئن)
    ایالات متحده و کانادا: 4 اینچ 49.99 دلار، 5-/6 اینچ 49.99 دلار، 5-/6 اینچ 4-بسته 189.99 دلار
  • Philips Hue Xamento مشکی لکه‌دار فرورفته (در 21 ژوئن در اتحادیه اروپا موجود است)
    اتحادیه اروپا: بسته تکی 79.99 یورو / بسته 3 تایی 219.99 یورو
  • مشکی سقف Philips Hue Xamento M (در 21 ژوئن در اتحادیه اروپا موجود است)
    اتحادیه اروپا: 219.99 یورو
  • کلید شماره گیری Hue Tap Philips در سیاه یا سفید (در 21 ژوئن در اتحادیه اروپا و NAM موجود است)
    اتحادیه اروپا: 49.99 یورو
    نام: 49.99 دلار

لامپ شیب جدید Philips Hue Signe در بلوط [has a] پروفیل باریک و پایه ای با رنگ چوب طبیعی، و به گونه ای طراحی شده است که هم مرکز و هم یک لهجه ظریف برای اتاق خواب باشد. هم به صورت چراغ رومیزی و هم به صورت آباژور زمینی موجود است.

Signify طیف گسترده ای از محصولات جدید نورپردازی Philips Hue را برای این محصول معرفی کرده است دامنه رو به رشد آنو همچنین یک سوئیچ جدید طراحی شده است تا کاهش نور و انتخاب صحنه ها را آسان تر کند.

شما می توانید انتخاب خود از نورافکن های رنگی، آویزها، میله های نور و لوله های نور را در یک مسیر Perifo ترکیب کنید تا حال و هوای هر مناسبتی را ایجاد کنید و در عین حال یک عنصر طراحی منحصر به فرد ایجاد کنید.

چراغ رومیزی با باتری

سوئیچ Tap Dial جدید چهار دکمه قابل برنامه ریزی را برای انتخاب صحنه ارائه می دهد، در حالی که صفحه چرخان در اطراف بیرونی امکان کم نور شدن آسان را فراهم می کند.

اولین چراغ Hue Go با باتری در سال 2017 راه اندازی شد و امروزه به دلیل نورپردازی با خلق و خوی ظریف محبوب است. اما جدیدترین افزوده شده به مجموعه Go قابل حمل، یک چراغ رومیزی کاربردی تر است.

اکنون با چراغ رومیزی قابل حمل Philips Hue Go می توانید نور هوشمند را از اتاق نشیمن تا میز پاسیو یا هر جایی در داخل و خارج از خانه خود ببرید. برای استفاده در داخل و خارج از منزل طراحی شده است و دارای دسته سیلیکونی است که کار را آسان می کند. برای حمل هر جایی که نیاز به نور دارید چراغ رومیزی قابل حمل Hue Go تا 48 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد و با استفاده از پایه شارژ موجود به راحتی شارژ می شود. فرقی نمی‌کند در رختخواب مطالعه می‌کنید یا در پاسیو غذا می‌خورید، دکمه لامپ به شما امکان می‌دهد در صحنه‌های نوری از پیش تعیین‌شده بچرخید تا حال و هوای مناسبی را تنظیم کنید.

دیگر چراغ های جدید Philips Hue

جزئیات بیشتر را می توان یافت در سایت Hue.

کلید Tap Dial دارای چهار دکمه است و هر دکمه را می توان برای کنترل چراغ های هوشمند در حداکثر سه اتاق یا منطقه مجزا در اطراف خانه تنظیم کرد. یک دکمه را فشار دهید تا فوراً هر صحنه نوری را انتخاب یا تنظیم کنید. Tap Dial همچنین دارای کنترل بصری کاهش نور است – هر چه سریعتر یا کندتر صفحه را بچرخانید، چراغ های هوشمند شما سریعتر یا کندتر کم یا روشن می شوند. این سوئیچ همچنین دارای طراحی براق و مات به رنگ سیاه یا سفید است که به آن اجازه می دهد با هر دکوراسیون خانه هماهنگ شود. همچنین می توان از آن به عنوان یک کنترل از راه دور دستی استفاده کرد یا حتی به صورت مغناطیسی روی هر سطح فلزی نصب کرد.

صحنه بیدار شدن طلوع خورشید

برنامه Hue در حال حاضر یک صحنه بیدار شدن ملایم را ارائه می دهد، که به گونه ای طراحی شده است که به تدریج در نور محو شود، و اکنون با یک گزینه جدید Sunrise تکمیل شده است.

چند لامپ گرادیان جدید وجود دارد که اجازه می دهد ترکیبی از رنگ ها به طور همزمان نمایش داده شود.

علاوه بر این، برنامه Hue به روز شده است تا گزینه جدیدی را برای Sunrise برای صاحبان خانه های هوشمند ارائه دهد که به نورهای رنگی موجود اجازه می دهد تا رنگ های طلوع خورشید را تقلید کنند تا شما را به آرامی صبح از خواب بیدار کنند.

سیستم روشنایی مسیر جدید Philips Hue

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

نقطه فرورفته Philips Hue Xamento به رنگ مشکی، طراحی ظریف و معاصر را به حمام می‌آورد و در عین حال حداکثر 350 لومن را در میلیون‌ها رنگ نور هوشمند کم‌نور در جایی که به آن نیاز دارید ارائه می‌دهد. نقطه فرورفته Xamento به رنگ مشکی به صورت یک بسته جداگانه یا به صورت بسته 3 تایی موجود است. چراغ سقفی Philips Hue Xamento M به رنگ مشکی یک مرکز تزئینی در حمام ایجاد می کند در حالی که به لطف طراحی منحصر به فرد خود فضا را با نوری ظریف و پراکنده پر می کند.

سوئیچ Philips Hue برای کاهش نور و انتخاب صحنه آسان

افکت جدید طلوع آفتاب با انتقال غنی و رنگارنگ خود از نور آبی به نور نارنجی ملایم، خورشیدی را که در افق ظاهر می‌شود تقلید می‌کند و به شما یک زنگ بیداری آرامش‌بخش در صبح یا هر زمانی از روز می‌دهد. سبک بیداری طلوع آفتاب را می توان در برنامه Philips Hue در زیر تب Wake up Automations برای کاربران Hue Bridge و تب Routines برای کاربران بلوتوث پیدا کرد. سبک ساعت زنگ دار را می توان با توجه به مدت زمان و زمان روز سفارشی کرد. کاربران سبک بیداری موجود – که اکنون Fade to Bright نامیده می شود – می توانند تجربه بیدار شدن از خواب را به سادگی با انتخاب Sunrise از صفحه ویرایش خودکار بهبود بخشند.

قیمت و در دسترس بودن محصولات جدید Philips Hue

Perifo خط جدیدی از Philips Hue است که از ریل‌های مجزا تشکیل شده است که در کنار هم قرار می‌گیرند و یک مسیر کاملاً قابل تنظیم را تشکیل می‌دهند. شما طرح و طول مسیر و چراغ هایی را انتخاب می کنید تا کنترل کاملی بر نحوه نورپردازی خانه خود داشته باشید.