زنجیره تامین اپل سال گذشته استفاده از انرژی پاک را دو برابر کرد

23 تامین کننده جدید در سال گذشته به این برنامه پیوستند. تقریباً همه تأمین‌کنندگان اصلی اپل در چین متعهد شده‌اند که از انرژی پاک برای تولید اپل استفاده کنند، با ساختمان‌های خورشیدی بسیاری در محل، در حالی که از انتقال این کشور به انرژی‌های تجدیدپذیر حمایت می‌کنند.

لیزا جکسون، معاون محیط زیست، سیاست و ابتکارات اجتماعی اپل گفت: «ما مفتخریم که بسیاری از شرکای صنعتی ما به کار فوری ما برای رسیدگی به بحران آب و هوا با تولید انرژی‌های تجدیدپذیر بیشتر در سراسر جهان پیوسته‌اند. انرژی پاک برای کسب و کار و برای سیاره زمین خوب است. با به اشتراک گذاشتن چیزهایی که از انتقال خود به انرژی های تجدیدپذیر آموخته ایم، به هدایت راه به سوی آینده ای سبزتر کمک می کنیم.

این شرکت گفت که در سپتامبر 2019 به 10 درصد از این هدف رسیده است و اکنون به مرز 50 درصد نزدیک شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


سیب به روز رسانی را داد امروز.

این سازنده آیفون گفت که در مجموع ۲۱۳ شریک تولیدی اصلی خود اکنون متعهد شده اند که تمام تولیدات اپل را با انرژی های تجدیدپذیر تامین کنند.

صندوق انرژی پاک چین مشارکتی بین اپل و چندین تامین کننده آن برای تولید حداقل ۱ گیگاوات انرژی از طریق وسایل تجدیدپذیر است. اپل می گوید که این شرکت و 10 تامین کننده اولیه به طور مشترک 300 میلیون دلار در طول چهار سال برای توسعه پروژه های انرژی پاک سرمایه گذاری خواهند کرد.

اپل به روش‌های مختلفی کار می‌کند تا به فروشندگان کمک کند تا تغییر را انجام دهند. این شامل ارائه مواد آموزشی خاص کشور، سرمایه گذاری مستقیم در تولید برق خورشیدی، کمک به حمایت از سیاست ها و موارد دیگر می شود. این همچنین شامل صندوق انرژی پاک چین است که در سال 2018 راه اندازی شد.

از طریق این اولین صندوق سرمایه گذاری در نوع خود، اپل و تامین کنندگان آن با هم روی 465 مگاوات انرژی پاک سرمایه گذاری کرده اند. […]

اپل به طور مداوم با زنجیره تامین جهانی خود برای تسریع و حمایت از انتقال خود به انرژی پاک کار می کند. تا به امروز، 213 شرکای تولیدی اصلی این شرکت متعهد شده اند که تمام تولیدات اپل را با برق تجدیدپذیر در 25 کشور تامین کنند. ده ها تعهد جدید که امروز اعلام شد، پیشرفت به سوی هدف اپل در سال 2030 را برای بی طرف شدن کربن در کل زنجیره تامین تسریع خواهد کرد. اپل از سال 2020 برای فعالیت های جهانی خود کربن بی طرف بوده است.

اپل امروز اعلام کرد که تامین‌کنندگانش در سال گذشته بیش از دو برابر استفاده از انرژی پاک را افزایش داده‌اند و بیش از 10 گیگاوات از حدود 16 گیگاوات کل تعهدات در سال‌های آتی امروز عملیاتی شده است. در سال 2021، این پروژه های تجدیدپذیر از انتشار 13.9 میلیون تن کربن جلوگیری کردند. پروژه های آنلاین امروز از کاهش گازهای گلخانه ای معادل خروج 3 میلیون خودرو از جاده به مدت یک سال حمایت می کنند.

زنجیره تامین اپل سال گذشته استفاده از انرژی پاک را دوبرابر کرد زیرا شرکت کوپرتینویی تلاش می‌کند تا سال 2030 به بی‌طرفی 100 درصدی کربن در سراسر زنجیره تامین خود دست یابد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی