زیرساخت‌های 5G اروپایی – آیا غول‌های فناوری مانند اپل باید هزینه بپردازند؟

اگرچه نام اپل در این گزارش ذکر نشده است، اما پهنای باند +Apple TV به اندازه‌ای مهم تلقی می‌شود که در الزامات کاهش کیفیت پخش در طول همه‌گیری همه‌گیر لحاظ شود. این امر برای حفظ پهنای باند کافی برای مقابله با افزایش تقاضا – هم برای سرگرمی و هم برای هر تماس ویدئو کنفرانسی که توسط افرادی که از خانه کار می کنند، حفظ می شود.

کمیسر اتحادیه اروپا، تیری برتون، سال گذشته آن را احیا کرد و به این خطر اشاره کرد که زیرساخت های 5G در اروپا ممکن است از ایالات متحده و آسیا عقب بماند، مگر اینکه دوباره بررسی کنیم که “چه کسی باید چه چیزی بپردازد”.

پیشنهاد پرداخت برای زیرساخت 5G اروپا

این ایده اکنون در یک پیش نویس پیشنهادی تحقق یافته است که بلومبرگ اره.

مقامات اروپایی از سرویس های استریم خواسته اند تا میزان پهنای باند استفاده شده توسط سرویس های خود را کاهش دهند تا فشار بر شبکه های اینترنتی کاهش یابد. […]

اتحادیه اروپا قصد دارد در مورد این ایده مشورت کند که از شرکت هایی که پهنای باند اینترنت زیادی تولید می کنند بخواهد در هزینه ارتقاء تجهیزات مخابراتی مورد استفاده برای تحویل آن مشارکت کنند.

یک ایده ده ساله احیا شد

عکس: اسکات الکینز/Unsplash

شرکت های فناوری به طور قابل درک از این ایده ناراضی هستند و آن را “مالیات اینترنتی” می نامند.

بلومبرگ خاطرنشان می کند که به نظر می رسید اتحادیه اروپا این ایده را در ماه اکتبر رد کرده است، اما اکنون به نظر می رسد که می خواهد بداند صنعت ارتباطات از راه دور چه فکری می کند و انتظار می رود یک رایزنی 2 تا 3 ماه طول بکشد.

به روز رسانی: مشاوره در حال حاضر راه اندازی شد

بر اساس پیش‌نویس سندی که بلومبرگ مشاهده کرده است، اتحادیه اروپا در حال بررسی پیشنهادی است تا از شرکت‌های فناوری که از بیشترین پهنای باند مانند Netflix Inc و Alphabet Inc. استفاده می‌کنند، بخواهد برای پرداخت هزینه زیرساخت‌های اینترنتی نسل بعدی کمک کنند.

کمیسیون اروپا رایزنی در مورد آینده بخش مخابرات در اروپا را روز پنجشنبه آغاز کرد و روندی را آغاز کرد که می‌تواند منجر به ملزم به پرداخت هزینه‌های شبکه‌ای خاص از گوگل، اپل، متا و نتفلیکس شود.

این پیشنهادات بخشی از چشم انداز «سهم منصفانه» از سوی شاخه اجرایی اتحادیه اروپا است که می تواند شرکت های بزرگ فناوری را که پخش ویدئو و سایر خدمات سنگین داده را ارائه می دهند، ملزم کند تا به پرداخت هزینه ترافیکی که تولید می کنند کمک کنند.

Apple TV+ و Netflix استفاده از پهنای باند عادی را در ماه مه 2020 بازیابی کردند.

هیچ چیز جدیدی در این ایده وجود ندارد که پیشنهاد شود از شرکت هایی که پهنای باند اینترنت زیادی تولید می کنند خواسته شود که در هزینه های سرمایه ای نصب و ارتقای زیرساخت های لازم مشارکت کنند. انجمن اروپایی اپراتورهای شبکه مخابراتی (ETNO) اولین بار آن را در سال 2012 ارائه کرد.

امروزه، بین درآمدها و انتقال خالص ارزش به بازیکنانی (Over the Top Players – OTT) که به سرمایه گذاری شبکه کمک نمی کنند، تناسب زیادی وجود دارد. جریان های ترافیک و درآمد باید دوباره تراز شوند تا از دوام اقتصادی سرمایه گذاری های زیرساختی و پایداری کل اکوسیستم اطمینان حاصل شود.

به روز رسانی: مشاوره اکنون آغاز شده است و به مدت 12 هفته ادامه خواهد داشت – انتهای مقاله را ببینید.

بر اساس پیشنهادی که در حال بررسی است، می‌توان از غول‌های فناوری درخواست کرد که برای پرداخت زیرساخت‌های 5G اروپایی کمک کنند و اپل احتمالاً در لیست شرکت‌هایی است که صورت‌حساب دریافت می‌کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

رویترز گزارش ها حاکی از آن است که رایزنی ها در حال حاضر آغاز شده و در 19 مه به پایان خواهد رسید.

به نظر می‌رسد اپل جریان‌های ویدیویی را با رزولوشن‌های پایین تا ۶۷۰ پیکسل ارائه می‌کند. علاوه بر رزولوشن پایین تر، جریان ها به شدت فشرده شده و با مصنوعات به وضوح درشت به نظر می رسند.