سارقان با سوراخ کردن دیوار حمام، دستگاه هایی به ارزش 500 هزار دلار از فروشگاه اپل را سرقت کردند.

در ادامه، Seattle Coffee Gear قفل‌های خود را تعویض کرد و گفت که این اولین بار است که با چنین سرقتی مواجه می‌شود که حدود 1800 دلار خسارت به آن تحمیل می‌شود.

همانطور که رسانه های محلی گزارش داده اند اخبار کومو، این سرقت یکشنبه گذشته حوالی ساعت 7 بعد از ظهر از فروشگاه اپل واقع در مرکز خرید آلدروود رخ داد. فروشگاه از قبل برای روز تعطیل بود، بنابراین کارمندان اپل تا صبح روز بعد هیچ تصوری از سرقت نداشتند.

در مجموع، سارقان حدود 500 هزار دلار از محصولات اپل را بردند. این شامل “تقریبا 436 آیفون” و همچنین مجموعه ای از مدل های اپل واچ و آی پد بود. ظاهراً دزدها علاقه ای به مک نداشتند.

فروشگاه‌های اپل با سرقت محصولات غریبه نیستند، اما معمولاً سارقان فقط با تعداد کمی دستگاه می‌توانند فرار کنند. این مورد در مورد حمله اخیر در فروشگاه اپل در واشنگتن، که در آن سارقان موفق به سرقت بیش از 500000 دلار محصولات اپل شدند، صادق نبود.

«در ورودی ما قفل بود. اریک مارکس، مدیر منطقه ای سیاتل کافی گیر توضیح داد که آنها وارد درب ورودی ما شدند. “[It was a] سوراخ هایی با ابعاد 24 در 18 بر روی دیوار در جایی که به نظر می رسد اتاق پشتی اپل استور باشد. من متعجبم که ما مجرای رفتن آنها به فروشگاه اپل بودیم. نمی دانستم که ما اینقدر به آنها نزدیک یا مجاور هستیم.

مارن مک‌کی، مدیر ارتباطات اداره پلیس لین‌وود گفت که این یک «عملیات سازمان‌دهی‌شده» بود. سارقان از ماسک و دستکش استفاده می کردند و هیچ اثر انگشتی به جا نمی گذاشتند. تحقیقات هنوز “در جریان است” و پلیس درخواست برای انتشار تصاویر از دوربین های نظارتی را رد کرده است.

با فرض به روز بودن تمام موجودی، اپل احتمالا می تواند شماره سریال و IMEI محصولات دزدیده شده را از راه دور مسدود کند. با این حال، دستگاه های دزدیده شده احتمالا به خریدارانی که هیچ اطلاعی از دزدیده شدن محصولات ندارند، دوباره فروخته می شود. سپس این خریداران نمی توانند دستگاه ها را فعال کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

سارقان با «بریدن دیوار حمام فروشگاه اسپرسوساز مجاور» وارد اپل استور شدند. آنها ابتدا توانستند با بازکردن درب ورودی وارد این اسپرسوفروشی شوند که در آن زمان در آن نیز بسته و قفل بود.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

سارقان پس از ورود به داخل، توانستند محموله محصولات اپل خود را جمع آوری کرده و از همان سوراخ دیوار و سپس از فروشگاه اسپرسو خارج شوند.