سازمان ضد انحصار بریتانیا، CMA، از قدرت اعمال قوانین محروم خواهد شد

دولت بریتانیا قصد داشت به CMA اختیارات قانونی بدهد.

دولت بریتانیا برنامه‌هایی را برای قدرت‌های جدید ضدانحصار اعلام کرده است که به آن امکان می‌دهد تصمیمات تجاری گرفته شده توسط غول‌های فناوری مانند اپل را نادیده بگیرد. اختیارات پیشنهادی بریتانیا به نهادی به نام اعطا خواهد شد واحد بازارهای دیجیتال (DMU)، که بخشی از سازمان رقابت و بازار (CMA) است.

بیش از یک سال پیش، بریتانیا آخرین کشوری بود که تحقیقات ضد انحصاری در مورد ضد رقابتی بودن شرایط App Store اپل را آغاز کرد.

این دومین تحقیق در مورد دوگانگی موثر اپل و گوگل در بازار اپلیکیشن های موبایل دنبال شد.

گزارش نهایی CMA ماه آینده انتظار می رود و انتظار می رود اقدامات زیر را توصیه کند:

  • به کاربران این امکان را می‌دهد که وقتی می‌خواهند دستگاه خود را بدون از دست دادن ویژگی‌ها یا داده‌ها جایگزین کنند، راحت‌تر بین تلفن‌های iOS و Android جابه‌جا شوند.
  • نصب برنامه ها را از طریق روش هایی غیر از اپ استور یا پلی استور، از جمله «برنامه های وب» تسهیل کنید.
  • اجازه دادن به همه برنامه‌ها برای انتخاب نحوه پرداخت درون‌برنامه‌ای برای چیزهایی مانند اعتبار بازی یا اشتراک، به جای اینکه به سیستم‌های پرداخت اپل و Google مرتبط باشند.
بریتانیا قصد دارد برنامه‌های اعطای اختیارات قانونی به یک تنظیم‌کننده فناوری جدید را به حالت تعلیق درآورد تا به تلاش‌های جهانی برای مهار سلطه شرکت‌های اینترنتی ضربه بزند. […]

نهاد ضد انحصار بریتانیا که سال گذشته تصمیم گرفت اپل و گوگل قدرت بیش از حدی دارند، خودش در شرف محرومیت از اختیارات قانونی است که انتظار داشت به آن داده شود.

انتظار نمی رود که سخنرانی ملکه در 10 می، که برنامه قانونگذاری دولت را برای سال آینده مشخص می کند، شامل لایحه ای باشد که به این واحد اختیارات قانونی بدهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


FT به نقل از افراد مطلع از وضعیت گزارش داد که برنامه قانونی جدید دولت انتظار نمی رود شامل لایحه ای برای ارائه مبنای قانونی برای واحد بازارهای دیجیتال مستقر در سازمان رقابت و بازار (CMA) باشد. […]

اپل با تحقیقات ضدتراست در اپ استور در سراسر جهان، از ایالات متحده گرفته تا ژاپن مواجه شده است – و بریتانیا آخرین شرکتی است که کنترل این شرکت را بر برنامه‌های iOS تحت نظارت قرار داده است. اتحادیه اروپا در حال حاضر سه تحقیق ضدتراست باز در اپ استور دارد، اما خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به این معنی است که دیگر یک طرف نیست.

انتظار می‌رفت که به سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) به اصطلاح اختیارات قانونی اعطا شود، اما اکنون متوجه می‌شویم که دولت این طرح را کنار گذاشته است.

زمینه

عکس: یائوپی یونگ/پاشیدن

با این حال فایننشال تایمز گزارش‌هایی مبنی بر اینکه برنامه‌های اعطای اختیارات قانونی به AMC اکنون کنار گذاشته شده‌اند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ناظر رقابت بریتانیا امروز اعلام کرد که قصد دارد بررسی کند که آیا اپ استور رقابت را محدود می کند یا خیر. دولت اعلامیه که سازمان رقابت و بازار (CMA) تحقیقات را انجام خواهد داد.

در صورت تایید، این خبر غول های فناوری را از مشکلات ضد انحصار در بریتانیا رها نمی کند. اما CMA قادر نخواهد بود مستقیماً تغییرات سیاست یا جریمه اعمال کند. در عوض، تنها می‌تواند به مجلس توصیه کند.

این اختیارات به CMA اجازه می‌داد تا مستقیماً قوانینی را برای شرکت‌های فناوری فعال در بریتانیا وضع کند و در صورت نقض قوانین، آنها را تا 10 درصد از گردش مالی خود جریمه کند. این یک پیشرفت نگران کننده برای اپل بود، زیرا CMA به این نتیجه رسید که اپل و گوگل واقعاً قدرت زیادی دارند.

سازمان ضد انحصار بریتانیا، CMA، اختیارات قانونی دریافت نخواهد کرد