سامسونگ اپل را در بازار گوشی های هوشمند اروپا به چالش می کشد، اما…

بازار گوشی های هوشمند اروپای غربی در سه ماهه اول سال 2023 با کاهش 13 درصدی مواجه شد و به 23.7 میلیون دستگاه رسید زیرا شرایط سخت اقتصادی منجر به کاهش تقاضای مصرف کننده و طولانی شدن چرخه خرید شد.

طبق برآورد Canalys، در سه ماهه اول سال 2023، میانگین قیمت فروش سامسونگ 11 درصد افزایش یافت که منجر به کاهش 6 درصدی در ارزش کل دستگاه های ارسال شده شد. سامسونگ سرمایه گذاری زیادی در تبلیغات برند و محصول و همچنین ام دی اف ها و ابتکارات بازاریابی مشترک با اپراتورها و زنجیره های خرده فروشی انجام داده است تا حضور خود را تقویت کند. این سرمایه گذاری ها همچنین برای به چالش کشیدن اپل در نظر گرفته شده است.

در سه ماهه اول سال، سامسونگ با اپل در بازار گوشی های هوشمند اروپا به چالش کشیده شد و رتبه اول را از سازنده آیفون گرفت.

رونار بیورهود، تحلیلگر Canalys می‌گوید سامسونگ بیشتر بر بخش‌های متوسط ​​و رده بالا در اروپای غربی تمرکز کرده است که به دلیل عوامل موثر در درآمد، حاشیه سود بیشتر و پتانسیل قوی‌تر برای یکپارچه‌سازی اکوسیستم است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی بر اساس تحقیقات Canalys Consumer Insights، اپل همچنان انعطاف پذیرترین فروشنده در اروپای غربی است که توسط وفادارترین پایگاه کاربران منطقه همراه با محبوبیت بالا در میان سوئیچرها پشتیبانی می شود.

عکس: Anh Nhat/Unsplash

این فرم به این زودی ها هیچ نشانه ای از تغییر نمی بیند، اما برای سال آینده خوشبین تر است.

از سوی دیگر، اپل نیز نیازی به تعهد ندارد.

گزارش جدید اطلاعاتی بازار نشان می دهد که سامسونگ اکنون در تلاش است تا استراتژی اپل را برای تمرکز بر فروش برتر و اکوسیستم اتخاذ کند. با این حال، او می گوید رقابت با آیفون آسان نخواهد بود…

MDF مخفف Market Development Fund است: پولی که سامسونگ به اپراتورها و خرده فروشان می پردازد تا گوشی های خود را نسبت به گوشی های رقبای خود تبلیغ کنند. این نشان می‌دهد که سامسونگ همچنان در حال خرید سهم بازار است، کاری که قبلاً با تخفیف شدید انجام داده است.

کنترپوینت گزارش خود را با این خبر بد باز می کند: رشد منفی هنوز به پایان نرسیده است.

با آخرین پیش‌بینی Canalys مبنی بر پیش‌بینی رشد 6 درصدی در سال 2024، خط نقره‌ای ظاهر شده است که نشان‌دهنده بهبود بالقوه بازار است.

این گزارش خاطرنشان می کند که به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است از کتاب بازی اپل کپی کند.