سامسونگ یا شیائومی؟ 9to5mac Farsi

این گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، ۶۰ فریم در ثانیه، ۱۲۰ فریم در ثانیه و ۲۴۰ فریم در ثانیه را دارد. از دیگر امکانات این گوشی جذاب میتوان به اندروید 11، نمایشگر بزرگ 6.57 اینچی OLED با پشتیبانی از HDR10 و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی پشتی به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K اشاره کرد. کمپانی سامسونگ، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید پنلهای نمایشی است و صفحه نمایشی اختصاصی خود با نام AMOLED را در سال 2010 به جهان معرفی کرد و پس از آن بر روی گوشیهای هوشمند سامسونگ نیز مورد استفاده قرار گرفت. این گوشی تاشو همچنین به یک صفحه نمایش ثانویه ۱.۹ اینچی AMOLED نیز مجهز شده است و OneUI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا میکند. نوت 10 پلاس حتی نسبت به S10 Plus نیز نمایشگر بزرگتری دارد که در ابعاد 6.8 اینچی ارائه شده و علاوه بر این، دارای قلم S Pen نیز هست که قابلیتهای گوشی را بیشتر افزایش میدهد. البته هواوی یک نمایشگر گرد 1.04 اینچی را هم روی قاب پشتی این گوشی قرار داده که میتواند علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ، به عنوان منظرهیاب دوربین و یا نمایشگر مسیریابی در سفر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

فروشگاه بارثاشاپ از سال 1389 با هدف تامین و ارسال کالا از چین راه اندازی شد.قیمت مناسب برای خرید گوشی یکی از اهداف این مجموعه است.مهمترین کالاهای عرضه شده شامل تلفن همراه ، تبلت و گجت ها می باشد.گوشی شیائومی ، گوشی اوپو ، گوشی ویوو ، گوشی دوجی ، گوشی وان پلاس از مهمترین برندهای عرضه شده در بارثاشاپ است. زیبایی، استحکام، کیفیت ساخت، امکانات و در نهایت قیمت از جمله مهمترین فاکتورهایی هستند که هر مشتری برای خرید گوشی آنها را در نظر میگیرد. از نظر عکاسی، عکسهای خارقالعادهای میگیرد و طیف گستردهای از ابزارها را برای درست کردن عکس های شما دارد.

با سختافزار بروز و قیمتی رقابتی، انتخاب بسیاری از کاربران بوده و خواهد بود. گوشی Y9a یکی از بهترین گوشی های اقتصادی هواوی و با طراحی بسیار زیبا است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. در گوشیهای ارزان قیمتتر هم هواوی، مدل Y7a را ارائه میکند که یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی فول اچدی، چیپست 14 نانومتری، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، یک باتری غول پیکر 5000 میلیآمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی و رنگبندی بسیار زیبا را ارائه میکند. خب گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ گوشی های سری Note می باشد که ویژگی های بسیار بالا به بازار عرضه می شود. از جمله این ویژگی ها می توان به تنوع بسیار بالای محصولات در رنج های قیمتی مختلف با قابلیت و کارایی متفاوت است. امکان جالب و سودمند دیگر چیزی است شبیه به قابلیت Knock Code در گوشیهای الجی، منتها به شکلی سادهتر. در واقع هواوی راه ورود انواع گوشی های هوشمند را به بازارهای مختلف جهان باز کرد. اما هواوی در سری جدید گوشی های خود امکانات گوگل مانند پلی استور، سرچ را تغییر داده و به این ترتیب پروژه hms را آغاز کرد تا به عنوان جایگزینی برای نصب سرویس های گوگل در گوشی خود ارائه دهد.

بنابراین حتی با وجود تحریم گوگل پلی هم گوشیهای هواوی بدون مشکل میتوانند فعالیت کنند، اپلیکیشنهای مختلف اندرویدی مثل پیامرسانهای محبوب تلگرام و واتساپ و بازیهای محبوب مثل PUBG را اجرا کنند و آپدیتهای اندرویدی را هم دریافت کنند. اگر با مشکل کندی و عملکرد نامناسب چرخش صفحه را در گوشی خود روبرو هستید، برای رفع این مشکل در گوشیهای اچ تی سی باید کش پرنامهها را پاک و گوشی را ری استارت کنید. قاب شیشهای پشت گوشی حالا با گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت میشود، اما فریم دور دستگاه همچنان از جنس Armor Aluminum است. در طول چند سال اخیر به خوبی دیدهایم که هر تغییری از وضعیت اقتصادی و ارزی کشور گرفته تا شایعه و وضع قوانین جدید در رابطه با واردات و تولید گوشی، در بازار موبایل تأثیر آنی دارد و این تأثیر از نوعی افزایشی است.

خوشبختانه به خاطر بسته نبودن فضای اندروید مثل iOS، گرچه کاربران از خدمات گوگل پلی محروم هستند، اما میتوانند از فروشگاههای اپلیکیشن متفرقه ایرانی و خارجی که وجود دارد استفاده کنند و هر اپلیکیشنی که میخواهند را بدون مشکل روی گوشی هواوی نصب کنند. این باعث می شود در تعمیر گوشی های شیائومی به مشکل بخورید. کیفیت دوربین و ثبت لحظات زندگی شما چه به صورت فیلم و چه به صورت عکس از فاکتور های مهم در تولید گوشی های جدید این کمپانی می باشد به همین دلیل با آپدیت مدل های گوشی های هوآوی شاهد ارتقای این دوربین ها هستیم. اگر هر یک از این داده ها خراب شود ، عملکردهای سیستم نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. Huawei P30 Pro بهترین گوشی هواوی است که می توانید در حال حاضر بخرید. بهترین گوشی های هواوی دارای بهترین دوربین های موجود در بازار هستند. به همین دلیل، تلفن ها نیز معمولاً در ایالات متحده موجود نیستند.

با برنامههای شخص ثالث مانند Uber که از Google Maps استفاده میکنند کار میکنند و به هیچیک از ابزارهای Wear OS مرتبط نمیشوند. زیرا مانند سایر گوشیهای اخیر هواوی فاقد خدمات Google Mobile است، به این معنی که برنامههای Google (مانند نقشهها) و مهمتر از آن دسترسی به فروشگاه Google Play را ندارد. پردازنده اغلب گوشی های پرچم دار huawei براحتی از پس اجرای بازیهای گرافیکی، برنامههای سنگین و انجام کارهای روزمره بر میآید. سری گوشی های M برای افرادی مناسب است که میخواهم باتری گوشی خود را با ظرفیت بالاتری استفاده کنند در واقع با این مدل گوشی ها می توانید انرژی بیشتری برای مصرف کارهای روزانه از گوشیهای تلفن همراه داشته باشیم. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از گوشی Huawei برای انجام کارهای سبک روزمره استفاده میکنید این گوشیهای خوش قیمت به دردتان خواهد خورد. نازک و سبک بودن به همراه صفحه نمایش بزرگ گوشی های تولید شده توسط این برند، باعث جلب نظر کاربران شد.

البته با روشن کردن حالت Power-mode میتوانید تا 17 ساعت انتظار کار کردن از این گوشی داشته باشید. در بین گوشیهای میانرده سری nova هواوی، گوشی هواوی نوا 8 یک گزینه عالی با امکاناتی خوب و قیمتی مناسبتر از پرچمداران این برند است. با این حال، برخی از گوشی های عالی از این شرکت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این درحالیست که شروع قیمت گوشی پرچمدار آیفون 13 پرو مکس سامسونگ 1،100 دلار است و این به معنای اختلاف قیمت چند صد دلاری بین این دو گوشی است. از گوشیهای سری میت، باید به گوشی هواوی میت 40 پرو اشاره کرد که به یک نمایشگر غول پیکر 6.76 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز است و در دو نسخه با بدنه شیشهای یا چرمی عرضه میشود. شرکت اچتیسی در سال ۲۰۱۶ از پرچمدار جدید خود یعنی HTC10 رونمایی کرد. در مرداد ۱۳۹۹ در مراسم رونمایی از گوشی موبایل P40 Pro آقایینیا (مدیر Huawei device در ایران) اعلام کرد از شهریور ۹۹ محصولات هواوی با گارانتی اصلی خود شرکت عرضه میشود و خبری از گارانتیهای شرکتی نخواهد بود. اما در سال 2020 از هواوی جدا شده و رسماً به عنوان یک برند مستقل شروع به کار کرد.

از جمله: خرید بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان، خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان، خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان، خرید بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان و موارد این چنین را معرفی سایت 9to5mac خواهیم کرد. این شرکت اولین گوشی خود را به اسم Wallaby با استفاده از سیستم عامل شرکت مایکروسافت در سال 2002 تولید کرد. شاید پشتیبانی از ویژگی رمزارز عامل اصلی خرید این گوشی است. یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی هواوی، قیمت پایین آن در مقایسه با سایر برندهای تولید کننده گوشی موبایل بود. قیمت پایین گوشی هواوی در مقایسه با سایر برند های موبایل به دلیل کیفیت پایین تر گوشی های این شرکت نیست، یکی از مهمترین دلایل این است که هواوی خود تولید کننده پردازنده گوشی موبایل است.

کمپانی هواوی طیف گستردهای از گوشیها را با امکانات و قیمت متفاوتی وارد بازار کرده است که مشتریان بسته به نیاز خود میتوانند یکی از آنها را تهیه کنند. به روزرسانی های نرم افزاری به صورت دوره ای اجرا می شوند تا ویژگی های جدید و پیشرفت های امنیتی را به دستگاه های خاص اضافه کنند. در کل یکی از اصلی ترین ویژگی های این گوشی هواوی همین باتری قدرتمند می باشد. اگرچه P40 Pro Plus بهترین دوربینها، قابلیت اتصال5G و عمر باتری عالی را در خود جای داده است، P40 Pro Plus به ویژه در قیمت پیشنهادی، فروش بسیار سختی دارد. Mi 10 5G با دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی ارائه میشود اما فضای ذخیرهسازی آنها قابلیت ارتقا ندارند. در رنج قیمت کمتر از 10 میلیون تومان گوشی A71 با ظرفیت 64 گیگا بایت یک گوشی بسیار پر طرفدار است. آن دسته از کاربران اندرویدی که در بازهی قیمتی زیر 10 میلیون تومان به دنبال یک گوشی با مشخصات معقول و طراحی زیبا هستند، قطعا منطقی است که نام این گوشی را در لیست خرید خود یادداشت کنند. مجموعهای از چهار دوربین لایکا مجهز به هوش مصنوعی با دوربین اصلی واید با سنسور 50 مگاپیکسلی به این معنی است که برای گرفتن عکسهای زیبا عالی است.

شما با اطمینان خاطر می توانید ال سی دی گوشی خود را در این مراکز به راحتی خریداری نمائید و با اطمینان خاطر کامل آن را توسط بهترین تعمیرکاران در نمایندگی موبایل هواوی تعویض نمائید. به این ترتیب تمام شرکت های آمریکایی از جمله گوگل اجازه همکاری با هواوی را نداشتند. در صورتی که گوشی اچ تی سی شما نتواند سیم کارت را شناسایی کند عملکرد و کارایی آن به شدت پایین میآید و فقط میتوانید از آن برای بازی یا وصل شدن به اینترنت استفاده کنید. هواوی Y5p، یک گوشی دو سیم کارت و جمع و جور است که به اندروید 10 مجهز شده، یک نمایشگر 5.45 اینچی HD داشته و در زیر قاب آن یک پردازنده 8 هستهای به همراه 32 گیگابایت حافظه و 2 گیگابایت رم حضور دارد. حافظه داخلی 4 گیگابایت به همراه یک رم 512 مگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است و قابلیت ارتقاء حافظه توسط کارت حافظه جانبی تا ظرفیت 32 گیگابایت برای آن وجود دارد.

به روز نگه داشتن برنامه ها از بروز این امر جلوگیری می کند. غیر از قیمت بسیار بالا چیزی که هواوی میت ایکس اس را عقب نگه می دارد؛ این است که مانند دیگر گوشی های هواوی فاقد سرویس های گوگل است بنابراین در حالی که سخت افزاری عالی است، یک نقطه ضعف بزرگ دارد. عمر باتری p30 هواوی بسیار خوب است، این گوشی اغلب با یک بار شارژ یک روز و نیم دوام میآورد. دومین عامل خرابی باتری های اچ تی سی استفاده از شارژر های فندکی بی کیفیت و تقلبی هست. هنگامی که نسخه جدید سیستم عامل یا هر برنامهای را نصب میکنید فشار بیشتر بر روی سخت افزاری موبایل وارد میشود. هواوی شروع به ارائه سیستم عامل خود به نام HarmonyOS 2 کرده است اما واقعاً مشکل را حل نمی کند. بنابراین نوا 8 یک گوشی عالی مخصوص مشتریانی است که دستان بزرگی ندارند و میخواهند به راحتی گوشی در دست گرفته و بتوانند بدون مشکل یک دستی هم از گوشی خود استفاده کنند. تعویض صفحه نمایشگر یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریانی است که با مشکل شکستگی ال سی دی مواجه شده اند.

گوشی جدید هواوی در خانواده میت، Huawei Mate 40 Pro بوده که در سال 2020 معرفی و عرضه شده است. تا سال 2019 هواوی بعد از سامسونگ دومین گوشیساز برتر جهان بود و گوشیهایش را تحت برند خودش و یک برند زیرمجموعه به نام HONOR به فروش میرساند؛ اما در سال 2020 تصمیم گرفت برند آنر را بفروشد تا به صورت مستقل فعالیت خودش را ادامه دهد. در این قسمت به معرفی چند مدل از گوشی های سامسونگ از پایین ترین رنج قیمتی تا بالاترین آنها می پردازیم. با تمام این تفاسیر برچسب قیمتی بسیار مناسب 180 دلاری را ارائه میکند. به طور مثال میتواند به گوشی میانرده هواوی نوا 8i اشاره کرد که با قیمت زیر 8 میلیون تومانی، طراحی بسیار زیبایی را ارائه میکند و مثل گوشیهای پرچمدار بازار به یک نمایشگر Punch-hole مجهز است. سامسونگ در این گوشی از پردازنده snapdragon 855 استفاده کرده که تا سالها روی گوشی به خوبی کار خواهد کرد. شرکت سامسونگ سرمایهگذاری زیادی روی این گوشیها کرده است و اعتقاد دارد که گوشیهای هوشمند تا شونده، جایگاه ویژهای در آیندهی این صنعت دارند. سامسونگ در قلب گوشی موبایلهای خود از پردازنده Exynos استفاده میکنند.

صفحهنمایش بزرگ 6.47 اینچی در P30 Pro ممکن است «فقط» وضوح Full HD داشته باشد، اما روشن، شفاف و رنگارنگ است که یک صفحه نمایش عالی برای برنامهها و بازی های شما ارائه میکند. صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED به این معنی است که برای تماشای فیلم با رفرش 120 هرتز ایده آل است و تضمین می کند که می تواند با صحنه های متحرک سریع سازگار باشد. Huawei Mate Xs مسلما بهترین طراحی گوشی تاشویی که تا کنون دیده ایم را دارد با قرار دادن صفحه نمایش تاشو در بیرون چیزی را طراحی کرده است تا همیشه قابل مشاهده باشد. این پیشرفت شامل گوشی های میانرده نیز می شود که سامسونگ مخصوصا در این چند سال اخیر بهبودهای زیادی در گوشی هایی با پردازنده هشت هسته ای ایجاد کرده است و امروزه بهترین گوشی سامسونگ سری M و یا سری a می توانند عملکرد قابل قبولی را در گیمینگ و یا اجرای چند برنامه ای داشته باشند. S22 Ultra نزدیکترین زوم را نسبت به هر گوشی سامسونگ – و شاید هر گوشی دارد. به این ترتیب، Huawei P40 Pro عالی نیست و وضیعت بهتری نسبت به گوشی قبلی ندارد اما از نظر سختافزاری عالی است، بنابراین اگر میتوانید بدون Google در تلفن خود زندگی کنید، هنوز هم ارزش را بررسی دارد.

اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت سری جدید را دارید بهتر است بدانید سامسونگ ممکن است تولید سری گلکسی نوت را متوقف کند. به هرحال اگر قصد خرید گوشیهای محصول 2019 به بعد هواوی را دارید باید بدانید روی این گوشیها خبری از گوگل نیست. آیا قصد خرید گوشی هواوی را دارید؟ گوشی های Huawei از سرویس های گوگل پشتیبانی نمیکنند و این امر بسیاری از کاربران را از خرید آن منصرف میکند. دوربینهای سامسونگ و شیائومی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند اما به عقیده بسیاری از کارشناسان کفه کمپانی چینی Xiaomi کمی از سامسونگ سنگینتر است. این شرکت همچنین به تازگی یک گوشی تاشو شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ را طراحی کرده که با نام هواوی P50 Pocket، جزو گوشیهای سری P50 هواوی محسوب میشود. رنگ بندی : خوشبختانه هر دو کمپانی سعی کرده اند گوشی های را با رنگ بندی متفاوت تولید کنند تا کاربران بتوانند با سلیقه ی خود رنگ مورد نظرشان را انتخاب نمایند. ما همه آنها را در زیر رتبه بندی کرده ایم.

قطعا حفاظت از چنین فون با ارزشی از مهم ترین مسائلی ای است که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. این گوشی در مقایسه با سایر گوشیهای بازار بسیار بزرگ به نظر میرسید و همین امر و در ابتدا پیشبینی میشد که خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت توسط خریداران بسیار کم باشد؛ اما چنین اتفاقی نیفتاد و این گوشی با فروش خوبی روبهرو شد. محصولاتی که با این سری وارد بازار میشوند، عمدتاً طراحی زیبا و جوان پسندی دارند و امکانات خوبی از جمله دوربینهای سلفی و پشتی بسیار باکیفیتی را ارائه میکنند. هواوی میگوید این گوشیها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند. هواوی میت 40 پرو که یکی از بهترین گوشی های دنیا از نظر سخت افزاری است، برنامه گوگل و پلی استور را ندارد ، اما اگر عکس های عالی و صفحه نمایشی زیبا می خواهید، این گوشی مناسب شما است. علاوه بر این، خود هواوی یک فروشگاه اپلیکیشن به نام AppGallery را نیز طراحی کرده که دهها هزار اپلیکیشن و بازی محبوب اندرویدی را شامل میشود و اکنون پس از گوگل پلی و پلی استور اپل، به سومین فروشگاه اپلیکیشن بزرگ و محبوب جهان تبدیل شده است.