سایت صرافی کوکوین Kucoin.com

با این حال، متوسط حجم معاملاتی این صرافی در مقایسه با دیگر صرافیهای محبوب همانند بایننس، بسیار پایینتر است. همه اجرا می شود یا لغو می شود: یا حجم تعیین شده از سوی شما به صورت کامل در یک تراکنش معامله می شود و یا معامله شما لغو می شود. اگرچه بایننس مزیت های بیشتری نسبت به کوینکس دارد اما با توجه به تحریم کاربران ایرانی در بایننس، کوینکس گزینه بهتری برای ایرانیان محسوب می شود. حال که با مفهوم سفارش گذار و سفارش بردار آشنا شدید، می توانید با توجه به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کنید. بهتر است به تنظیمات این قسمت دست نزنید تا “همیشه معتبر” باقی بماند؛ زیرا سایر گزینه ها شانس انجام معامله را پایین می آورد. جزییات: این مسابقه تا تاریخ ۲۸ تیر ادامه خواهد داشت.

با تنظیم یک رمز عبور و قبول شرایط و ضوابط صرافی کوینکس ورود به این سایت امکانپذیر میشود و ثبتنام شما به پایان میرسد. در مرحله بعد باید رمز عبور حساب کاربری خود را تعیین کنید.سعی کنید یک رمز عبور قوی برای حساب خود انتخاب کنید. در صرافی کوینکس، اگر زبان سایت انگلیسی باشد برای دیدن کارمزد انتقال در این صرافی، ابتدا به حساب کاربری خود در کوینکس رفته و بعد با اسکرول به انتهای صفحه در پایین بروید و روی Fees Standard کلیک نمایید. در آخر بر روی گزینه Sell کلیک کنید.

✅ بدون احراز هویت فعالیت کنید: واقعا نیازی نیست هیچ گونه احراز هویتی در این سایت انجام دهید و هویت ایرانی خودتون رو بهشون نشون بدید! البته لازم به ذکر است که با ورود به صرافی کوکوین و احراز هویت در آن دسترسی های بیشتری در معاملات وجود دارد؛ به همین دلیل صرافی کوکوین برای کاربران ایرانی مناسب ترین صرافی شناخته شده است. برخی از صرافی ها ممکن است از ارزهای فیات پشتیبانی نکنند که این مسئله برای کاربران مشکلات زیادی به بار می آورد. علاوه بر این کوینکس همیشه زمان ورود کاربران به پنل خود و همچنین آدرس IP آنها را بوسیله ایمیل و پیامک گزارش می دهد. لذا کاربران ایرانی می توانند فقط با ایجاد یک حساب کاربری، اقدام به خرید و فروش رمز ارزها نمایند. تبریک میگوییم، شما اولین خرید رمز ارز در صرافی کوینکس را انجام دادید.

🔘 کوینکس Swap، برای اکثر ارز های فهرست شده پشتیبانی میشود. 🔘 مبادله با حساب لحظه ای بدون نگرانی در مورد سفارشات معلق و کارمزد تراکنش تسویه میشود. در صفحه معاملات اسپات، جفت ارز مورد نظر خود را در کادر جستجو، وارد کنید . در این روش شما فقط حجم را وارد و سفارش خود را ثبت می کنید. صرافی بهترین قیمت طرف مقابل را در اختیار شما قرار می دهد و دیگر لازم نیست خود از اردر بوک قیمت را انتخاب کنید.

اما در حالت سفارش بردار، تریدر به قیمت بازار معامله انجام می دهد و سفارش وی در لحظه اجرا می شود: بازار بهترین قیمت برای معامله خرید یا فروش را در اختیار تریدر قرار می دهد و سفارش بلافاصله اجرا می شود. 2. صفحه جدیدی باز میشود که توضیحاتی درباره ابزار Smart Rebalance در اختیار شما میگذارد. کراس مارجین: کل دارایی موجود در حساب، پشتوانهی سفارش باز است. برای مثال، اگر کل دارایی شما 1000 دلار است، فقط اجازه دارید 10 دلار را درگیر یک سفارش لانگ یا شورت بکنید. این تضمین می کند که شما می دانید سکه هایتان دقیقاً کجا هستند و بر آنها کنترل دارید.

در بخش مکانیزم مؤثر دو پارامتر “همیشه معتبر” و “فوری یا لغو” وجود دارد که در قسمت “تنظیمات بخش مکانیزم” توضیح داده شد. فوری یا لغو: با انتخاب این گزینه، صرافی اولین مورد منطبق با سفارش شما را اجرا می کند و حجم باقیمانده لغو می شود. شما قبل از زدن دکمه ثبت سفارش می توانید یکی از این 4 حالت موجود در بخش مکانیزم را انتخاب کنید. اما در بخش “استاپ – قیمت دلخواه” شما تعیین می کنید که به طور مثال، اگر قیمت تزوس به 3.5 تتر رسید، 10 واحد سفارش خرید شما به قیمت 3.6 تتر فعال شود.

اینجوری ارزتون را هم به قیمت روز فروختید و هم ضرر ندادید. شما می توانید به دو روش یک سفارش taker را ثبت کنید. در این صرافی اجازه دسترسی به کلید اختصاصی به شما داده نمی شود و تنها می توانید که ادرس کیف پول عمومی خود را در دسترس داشته باشید. توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع کارمزد سفارش گذار و سفارش وبسایت ایران ارز دیجیتال بردار یکسان است. قیمت خرید (فروش): قیمت دلخواه شماست که باید با توجه به شرایط بازار انتخاب کنید. تمام سود و کارمزد معاملات در این شرایط شامل حال شما میشود. در این حالت، شما سفارشگذار به شمار میآیید و کارمزد پایینتری برای سفارشتان پرداخت میکنید. در بین صرافیهای مطرح ارزهای دیجیتال، Kucoin جزو معدود صرافیهایی به شمار میرود که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و ازاینرو، ایرانیان از این صرافی استقبال زیادی کردهاند.

شما می توانید به طور دستی حجمی را وارد کنید و یا با راست و چپ کشیدن ابزار، بدرصدی از موجودی خود را برای معامله انتخاب کنید. در کادر مربوط به “Amount”، میزان رمزارزی که قصد فروش آن را دارید وارد کنید. در سال 2021، کوینکس به لطف تلاش های مستمر خود در چهار سال گذشته توانست به عنوان یکی از سریع ترین سایت های در حال رشد در خدمات مالی در بریتانیا رتبه بندی شود. طبق تحلیل SimilarWeb، ترافیک کوینکس در سال 2021 به 1 میلیون در بریتانیا رسید که یک تغییر ترافیک سالانه 501٪ است. صرافی کوینکس اعلام کرد : برای ارائه گزینههای بهتر سرمایه گذاری، کوینکس طبق قوانین، ارزهای دیجیتال لیست شده را به صورت دورهای بررسی کرده است.

❌ نظرات ضعیف کاربران: در حالی که بررسی های منفی در صرافی های ارزهای دیجیتال رایج است، نظرات کاربران کوکوین KuCoin به ویژه ضعیف است. اگر ایمیلی در Inbox وجود نداشت، برای اطمینان پوشه Spam را نیز بررسی کنید. در ادامه باید به قسمت inbox ایمیل خود بروید و ایمیل دریافت شده را باز کنید و سپس کد دریافت شده را در قسمت مشخص شده وب سایت کوینکس وارد کنید. در این مثال تزوس به تتر (xtz/usdt) را وارد می کنیم. صرافی سفارش خرید و فروش را در صف قرار و به نوبت انطباق می دهد. اگر پروژه و جفت ارزهایی مطابق با استاندارها نباشد، در فهرست حذف قرار میگیرند. کوینکس تصمیم گرفته است 8 جفت معاملاتی مارجین را در 28 اردیبهشت 1401 ساعت 06:30 به وقت ایران از فهرست حذف کند.

همیشه توجه داشته باشید که یک طرف هر معامله باخت است. برای روشن شدن موضوع به این مثال توجه کنید: شما قصد دارید معامله فروش 16 واحد ارز تزوس به قیمت 3.01 تتر را ثبت کنید. ابتدا فیلتر شکن خود را روشن و به سایت رسمی کوینکس مراجعه کنید. برای اطلاع بیشتر در مورد معاملات اسپات به مقاله “اسپات چیست” مراجعه فرمایید. همانطور که بیان کردیم در صرافی kucoin می توان بیش از 1000 ارز دیجیتال خرید کرده و مورد معامله قرار داد. شما می توانید به دو روش یک سفارش maker را ثبت کنید. معامله به روش سفارش گذار (maker) بسیار آسان است و با این روش، کارمزد کمتری نسبت به سفارش برداران پرداخت کنید. در حالت سفارش گذار، تریدر به میزان 20 درصد ، کمتر از حالت سفارش بردار کارمزد پرداخت می کند. کاربران با استفاده از ویزا کارت یا مستر می توانند ارز خود را انتقال دهند و میزان برداشت از این بستر ۱۰ هزار دلار می باشد.

اکنون می توانید با جابجا کردن تاگل تنظیم مقدار، تعیین کنید که قصد دارید چند درصد از موجودی تزوس خود را به تتر تبدیل کنید. شما می توانید یک قیمت از اردر بوک انتخاب کنید و یا اینکه خود به صورت دستی قیمتی را وارد کنید. شما تعیین می کنید با رسیدن قیمت به سطح 3.5 تتر، سفارش فروش شما با قیمت 3.2 تتر وارد بازار شود. ابزار تعیین مقدار : با کشیدن این ابزار به راست و چپ، درصدی از موجودی حساب شما، برای انجام معامله تعیین می شود. به طور مثال با رسیدن تزوس به سطح 4 تتر، شما تعیین می کنید که مقدار خاصی از ارز تزوس شما به بهترین قیمت در بازار فروخته شود. به عنوان مثال: ledger nano s و trezor از جمله کیف پول های سخت افزاری بسیار مناسب هستند که می توانید برای ذخیره ارز های دیجیتالی از آن بهره مند گردید. و همچنین کلمه بازیابی این کیف پول سخت افزاری فوق العاده ۲۴ تایی می باشد.

برای مثال اطلاعات در ۲۸ آبان ۱۴۰۰این اطلاعات به صورت زیر درج شده است که معنی و مفهوم هر یکی از آنها را نیز توضیح خواهیم داد. مارجین ایزوله : یعنی فقط پولی که وارد حساب فیوچرز کردید، درگیر است و در صورت خطا بودن پیش بینی شما، اگر استاپ لیمیت نگذاشته باشید، فقط آن مقدار تتری که وارد حساب فیوچرزتان کردید، از بین میرود. همچنین می توانید فقط نام ارز را وارد کنی که در آنصورت به طور اتوماتیک، صفحه سفارش ارز در مقابل تتر باز می شود. وقتی شما سفارشی را ثبت می کنید، ماشین انطباق صرافی شروع به جستجو برای انطباق قیمت مورد نظر شما با سفارش های موجود در بازار می کند. به عنوان مثال برای شروع و برای ریسک پایین، ضریب اهرم 3 ایزوله را انتخاب کنید. آیا در نوبیتکس امکان انجام معاملات آتی و اهرم دار وجود دارد؟ در پاسخ به این دو پرسش، باید گفت که صرافیهای ایرانی تا بدین لحظه، معاملات آتی و اهرمی را پوشش نمیدهند و بنابراین هیچ آموزشی برای نحوه گذاشتن حد ضرر در نوبیتکس و یا اموزش معامله فیوچرز در نوبیتکس وجود ندارد.

بر روی Subscribe همانند شکل کلیک کنید. اشاره کنیم. متقابلا از جمله معایب این صرافی میتوان به ؛ پشتیبانی از تعداد رمز ارزهای محدودی در معاملات فیوچرز (Futures) ، تعیین حداقل مبلغ واریزی و پشتیبانی نکردن از ارزهای فیات ( برای مطالعه مقالهای درباره مقایسه پول فیات و ارز دیجیتال اینجا کلیک کنید.) اشاره کرد. تعداد صرافی های ارز دیجیتال همزمان با ورود افراد به بازار رمز ارزها، رو به افزایش است و هر روز شاهد معرفی یک صرافی جدید با ویژگی ها و خدمات شگفت انگیز هستیم.

همانگونه که شرح داده شده برای ثبت نام ابتدا وارد قسمت Sign Up Coinex شوید و طبق لینک آموزش مراحل را طی نمایید . برای ورود به قسمت فیوچرز مثل آموزش قبلی باید بر روی فیوچرز که مشخص شده کلیک کنید. برای این کار به قسمت main menu بروید و روی account security کلیک کنید. از وقتی که زبان فارسی به Coinex اضافه شده، آموزش فیوچرز کوینکس فارسی به لیست سؤالات رایج حوزهی ارز دیجیتال افزوده شده است. در این مطلب از سری مقالات ارز دیجیتال دنیای ترید، به آموزش ترید فیوچرز در صرافی کوینکس و مسائل پیرامون آن، مانند نحوه گذاشتن حد سود و حد ضرر در فیوچرز کوینکس، آموزش معاملات لانگ و شورت در کوینکس فارسی میپردازیم. به زودی در این مقاله ویدیوی آموزش جامع معاملات اسپات در صرافی کوینکس قرار می گیرد. مرحله دیگر در آموزش صرافی Kucoin نحوه واریز و برداشت ارز است.

صرافی کوینکس در حال حاضر با ایرانی ها مشکلی نداره و شما می تونید بدون مشکل از اون استفاده کنید. احتمالا بهترین صرافی از دیدگاه ما ایرانی ها عدم اجباری بودن وریفای، وجود حجم معاملات بالا، تعداد کوین ها و جفت ارزهای قابل معامله زیاد، وجود قراردادهای فیوچرز، امنیت بسیار بالا و … در ادامه، با اموزش تعیین حد سود و ضرر در صرافی کوینکس با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که مثال های این مقاله برای فروش ارز دیجیتال تزوس (xtz) تهیه شده بود. جفت ارز خود را با توجه به دارایی موجود در حساب خود انتخاب کنید. سپس گزینه (دریافت کد) را انتخاب کرده تا به ایمیل شما کدی فرستاده شود. در حالت دوم: اگر پوزیشن ایجاد شده را کوتاه کرده و قیمتهای فیوچرز پایین برود، سود کسب خواهید کرد. نکته مدیریت ریسک: توجه داشته باشید که هرگز بیش از 1 درصد از کل موجودی خود را درگیر یک پوزیشن باز نکنید.

شما می توانید به دو روش یک سفارش maker را ثبت کنید.