سرانجام به نظر می رسد که فروشگاه های اپل هندی آماده باز شدن هستند – استخدام در حال انجام است

این گام برای اپل بسیار مهم است، زیرا به دنبال توسعه تجارت خود در کشوری است که جمعیت آن اکنون با چین رقابت می کند و طبقه متوسطی دارد که به سرعت در حال رشد است.

چرا هند مهم است

این 12 لیست شامل صدها آگهی شغلی است، زیرا یک فروشگاه معمولی اپل حداقل 100 کارمند دارد و مکان های پرچمدار می توانند تا 1000 کارمند داشته باشند.

دولت هند هرگز از اعمال تدابیر حمایتی هراسی نداشته است و با اعمال شرایط سختگیرانه برای افتتاح فروشگاه های تک برند، عملاً اپل و هند را باج گیری کرده است.

برای مدت طولانی، این موضوع چندان اهمیتی نداشت: اکثریت قریب به اتفاق جمعیت هند هرگز قادر به خرید آیفون نبودند. اما، مانند چین قبل از آن، رشد سریع جمعیت طبقه متوسط ​​به این معنی است که هند به بازار مهمی برای اپل تبدیل شده است.

این امر باعث شد تا اپل به نمایندگی‌های فروش مجاز، مانند معامله با فروشگاه زنجیره‌ای خرده‌فروشی لوازم الکترونیکی مصرفی کروما، برای ایجاد فروشگاه‌های به‌سبک خرید در یک فروشگاه، با ظاهر اپل استور و برخی از کارمندان متخصص آموزش‌دیده اپل، متکی شود.

انتظار می رود که یک فروشگاه در بمبئی تا ماه مارس و یک فروشگاه دیگر در دهلی نو کمی پس از آن افتتاح شود.

عکس فرودگاه بمبئی: Vaislag Menon/Unsplash

افتتاح فروشگاه‌های اپل در هند حداقل از سال 2015 در فهرست کارهای تیم کوک قرار گرفته است و پس از انبوهی از چالش‌ها، شکست‌ها و تاخیرها، به نظر می‌رسد که در نهایت شاهد افتتاح حداقل دو فروشگاه بزرگ در این سه ماهه خواهیم بود. استخدام کارکنان خرده فروشی در حال انجام است و برخی از نامزدها قبلاً انتصاب موفق خود را اعلام کرده اند.

را فایننشال تایمز گزارش ها حاکی از آن است که بالاخره استخدام کارکنان اپل استور در کشور در حال انجام است و برخی از کاندیداها هم اکنون انتصاب خود را اعلام کرده اند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

تیم کوک، مدیر عامل اپل، حداقل از سال 2015 شخصاً با نارندرا مودی، نخست وزیر هند لابی کرده است و سعی دارد در مورد کاهش قوانین مذاکره کند. قبل از اینکه سرانجام در سال 2020 به توافق برسد، موانع و شروع های اشتباه زیادی در این راه وجود داشت.

برخی از نامزدها با اعلام موقعیت های جدید خود در پروفایل لینکدین خود، موفقیت خود را جشن گرفتند. به نظر می رسد که این مورد توسط اپل مجاز بوده است، زیرا رنو سوانتی، رئیس استخدام شرکت در هند، با چندین نفر از آنها مرتبط است.

از زمان شیوع بیماری همه گیر، تعداد آیفون های فروخته شده در هند تقریبا دو برابر شده است. این امر فروش مک، اپل واچ و آی پد را افزایش می دهد. یک اثر شبکه مثبت وجود دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


نیل شاه، تحلیلگر Counterpoint Research گفت که یک مارپیچ صعودی در حال حاضر در کشور دیده می شود، جایی که فروش آیفون به سرعت در حال رشد است، که به نوبه خود باعث افزایش تقاضا برای سایر محصولات اپل می شود.

بسته به اینکه به کدام منبع مراجعه می کنید، جمعیت هند یا درست کمتر از چین است یا از آن پیشی گرفته و به پرجمعیت ترین کشور جهان تبدیل شده است.

آخرین تخمین های شرکت اطلاعاتی بازار Counterpoint Research نشان می دهد که آیفون 13 در سه ماهه آخر سال گذشته به پرفروش ترین گوشی هوشمند در کشور تبدیل شده است – اولین باری که یک گوشی برتر این محدوده در صدر لیست های فروش قرار می گیرد.

برای اینکه اجازه افتتاح فروشگاه‌های خرده‌فروشی داده شود، ابتدا دولت اعلام کرد که آیفون‌ها نه تنها باید در کشور مونتاژ شوند، بلکه 30 درصد از محصولات فروخته شده در فروشگاه‌ها باید در هند ساخته شوند. برای شرکتی مانند اپل، که به شدت به یک زنجیره تامین عظیم در داخل چین متکی است، این یک هدف تقریبا غیرممکن بود.

بسیاری از شرح وظایف مستقیماً به عملیات خرده فروشی شاخص اشاره دارد. یکی می گوید: «فروشگاه اپل یک محیط خرده فروشی منحصر به فرد است که تنها بر ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان متمرکز شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

روز جمعه، صفحه مشاغل اپل، جای خالی 12 موقعیت مختلف را لیست می کند که به دنبال پر کردن مکان های مختلف در هند است، از جمله متخصص فنی، کارشناس تجاری، مدیر ارشد، مدیر فروشگاه و مهندس.

این به اپل اجازه داد ابتدا فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کند و به موفقیت بزرگی دست پیدا کند و اولین فروشگاه خرده‌فروشی در ابتدا در سال 2021 افتتاح شود. همه‌گیری سپس آن را متوقف کرد و در ابتدا تاریخ را به سال 2022 و سپس به سال 2023 بازگرداند.

استخدام در حال انجام است

در حالی که البته هنوز آخرین پرچمدار اپل نیست، اما تنها در یک سال یک تغییر عظیم است: برترین فروشندگان در سه ماهه چهارم 2021 مدل های مقرون به صرفه ای از Realme، Oppo و Redmi بودند که قیمت آنها به حدود 200 دلار رسید.

سفر طولانی و دردناک به فروشگاه های اپل هند