سرقت از فروشگاه اپل در فروشگاه پرچمدار کاونت گاردن لندن

اپل گفت که به پلیس در تحقیقات خود کمک می کند.

لازم به ذکر است که خورشید یک تبلوید است که مستعد گزارش های اغراق آمیز است. سرقت هایی که شامل استفاده از اسلحه گرم می شود در بریتانیا اتفاق می افتد، اما کنترل های دقیق اسلحه به این معنی است که آنها نسبتا نادر هستند. بیشتر دزدی‌های اپل استور برای گرفتن هر چه بیشتر اقلام قبل از فرار فوری به شوک و سرعت تکیه می‌کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شاهدان می گویند که اراذل و اوباش فروشگاه را خالی کردند – قبل از اینکه مشتریان را مجبور کنند وسایل خود را نیز تحویل دهند. مشخص است که تبلت ها، آیفون ها، کیف ها و لپ تاپ ها از خروجی در پیاتزا گرفته شده اند.

پلیس به سرعت به محل حادثه شتافت، اما هنوز کسی دستگیر نشده است.

تلگراف به نقل از پلیس گفت که شاهدان بدون هیچ جزئیاتی از سلاح خبر داده اند.

او به سان گفت: «من برگشتم و حداقل 10 مرد با کلاه‌ها بودند. آنها پس از تدابیر امنیتی وارد ورودی شدند و شروع کردند به گرفتن هر چیزی که می توانستند.

خورشید گزارش داد که سارقان “مسلح” بودند، اما پلیس تا کنون تنها گفته است که باند “دارای سلاح” بوده است. این روزنامه کلیپ کوتاهی در سایت خود دارد.

گفته می شود که آنها قبل از فرار از منطقه در جهات مختلف، تعدادی اقلام را به سرقت برده اند.

توئیگ گفت که پس از حذف محصولات اپل از میزها شروع به تصاحب مشتریان کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

چارلی توئیگ، طراح گرافیک 29 ساله یکی از کسانی بود که درگیر جنگ شد و توضیح داد که حمله تنها پنج ثانیه پس از ورود او برای جلسه اتفاق افتاد.

آنها از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد می‌خواهند جلو بیاید.

به گفته این طراح گرافیک، ماموران امنیتی سعی کردند از خروج سارقان جلوگیری کنند و در عین حال یکی از مردم نیز سعی در تعقیب آنها داشتند.

روز گذشته در یک سرقت از فروشگاه اپل در فروشگاه پرچمدار کاونت گاردن لندن، 10 سارق نقابدار هزاران پوند از محصولات را در یک یورش در روز به سرقت بردند. گزارشی مدعی شد که سارقان مسلح بودند.

خورشید و گزارش های دیگر به مشتری اشاره می کنند که شاهد این حادثه بوده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فیلم ضبط شده در داخل فروشگاه مجرمان را در حال فرار نشان می دهد و بخشی از این کلیپ یک نگهبان را نشان می دهد که با مردی در خارج از فروشگاه دست و پنجه نرم می کند.

یک سخنگوی گفت: «حدود ساعت 13:10 روز یکشنبه 17 ژوئیه، پلیس چندین تماس دریافت کرد که گزارش می‌داد گروهی از مردان به زور وارد مغازه‌ای در پیاتزا، کاونت گاردن شده‌اند.

“اطلاعات همچنین می تواند به طور ناشناس در 0800 555 111 به Crimestoppers ارائه شود.”

وی افزود: آنها چیزهایی را از دست مردم می گرفتند. من نمی دانم که آیا آنها سلاحی داشتند یا نه – همه چیز بسیار سریع بود. من می گویم در عرض یک دقیقه همه چیز شروع شد و تمام شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «از هر کسی که شاهد این حادثه بوده یا عکس یا فیلمی از آن دارد، درخواست می‌شود با شماره تلفن 101 با شماره 3815/17JUL تماس بگیرد.»

ایمنی و امنیت مشتریان و اعضای تیم ما همیشه اولویت اصلی ماست. ما از مقامات در تحقیقات خود در مورد سرقت در کاونت گاردن حمایت می کنیم و از پاسخ سریع آنها سپاسگزاریم. ما همچنین از اعضای تیم خود برای تمام کارهایی که برای حمایت از مشتریان و یکدیگر انجام می دهند تشکر می کنیم.

برخی از اعضای گروه سلاح حمل می کردند.

تویگز گفت: «خیلی ترسناک بود. چند فریاد در کاونت گاردن یک یکشنبه است و یک روز آفتابی به گوش می رسد، بنابراین مشخص است که شلوغ بود.

اگرچه یک تجربه ترسناک برای کارکنان و مشتریان است، اما هیچ گزارشی مبنی بر صدمات فیزیکی گزارش نشده است.

مشتریانی که جیغ می‌کشیدند، از یک فروشگاه گران‌قیمت اپل فرار کردند، زیرا یک باند غارتگر مسلح از درها هجوم بردند و تجهیزات فناوری به ارزش هزاران پوند را دزدیدند. دزدان در روز روشن فروشگاهی را در کاونت گاردن لندن غارت کردند.