سرقت های اپل استور: پتنت اقدامات متقابل را توصیف می کند

پتنت اپل اندازه گیری های سخت افزاری با تکنولوژی بالا را نسبت به اندازه گیری های نرم افزاری توصیف می کند. اینها اساساً نوع پایه‌هایی هستند که معمولاً برای محافظت از آی‌پدها در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شوند، جایی که یک قاب متصل دور لبه‌های دستگاه می‌پیچد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

منبعی به ما می‌گوید که تصاویر ویژه سیستم‌عامل کنونی در دستگاه‌های نمایشی شامل یک نرم‌افزار «سوئیچ کشتن» است که وقتی از محدوده Wi-Fi فروشگاه خارج می‌شوند، آن‌ها را غیرفعال می‌کند. این بدان معناست که اپل دیگر نیازی به استفاده از Find My iPhone برای غیرفعال کردن دستی آنها ندارد.

گروه‌هایی از سارقان توانستند تنها در دو یا سه دقیقه محصولاتی به ارزش ده‌ها هزار دلار را به سرقت ببرند.

زمینه

به عنوان مثال، تجسم‌ها شامل یک سیستم نمایش محصول است که دارای یک براکت نگهدارنده با حداقل دو بازو است که در طرف مقابل یک محصول نمایش داده شده امتداد دارد. سیستم نمایش محصول همچنین ممکن است شامل یک بدنه نگهدارنده باشد که دارای لبه است و دارای یک سطح بیرونی صاف و پیوسته است که از لبه امتداد دارد. بدنه نگهدارنده را می توان به براکت نگهدارنده در قسمتی از بدنه نگهدارنده در طرف مقابل لبه از سطح صاف بیرونی متصل کرد.

تجسم های مختلف مربوط به سیستم های نمایش محصول برای ارائه محصولات به خریداران بالقوه به شیوه ای جذاب بصری است. چنین سیستم‌های نمایش محصول ممکن است محصولات نمایش داده شده را برای استفاده (مثلاً برای آزمایش) توسط خریداران بالقوه در دسترس قرار دهند در حالی که توانایی خریدار بالقوه را برای حذف محصول از یک منطقه نمایش محدود می‌کنند.

این ایده کاملاً رضایت‌بخش است که این دزدها فکر می‌کنند که فقط ده‌ها هزار دلار ابزار را جمع‌آوری کرده‌اند تا بفهمند واقعاً چه چیزهایی دارند. یا در بهترین حالت، چیزی که برای تهیه قطعات باید بشکنند – تخصص که احتمالاً ندارند. اما خیلی بهتر است که از دزدی ها در وهله اول جلوگیری شود […]

اپل از تصاویر ویژه برای دستگاه های نمایشگر استفاده می کند که آنها را بی فایده می کند هنگامی که آنها فروشگاه را ترک می کنند.

فروشگاه اپل دزدی‌ها، جایی که سارقان نمایشگرها را از میزها می‌دزدند، می‌تواند برای کسانی که در آن زمان در فروشگاه هستند آسیب‌زا باشد و همچنین برای کسب‌وکار و مشتریان دردسر ایجاد کند. یک سیب ثبت اختراع که امروز اعطا شد، ابزارهایی را که شرکت می تواند با آن مقابله کند، مشخص می کند.

استفاده از یک گیره برای اتصال بازوهای اول و دوم به هم می تواند به پنهان کردن گیره بازوی پشتیبانی از دید کمک کند، که می تواند ظاهر بصری تمیز و صاف نگهدارنده را تسهیل کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مانند همیشه با پتنت های اپل، مشخص نیست که آیا این سیستم هرگز پیاده سازی خواهد شد یا خیر.

در حال گذراندن اپل بدیهی است

با این حال، این پایه‌ها عموماً زشت هستند، از این رو اپل می‌خواهد آنها را تا حد امکان محجوب کند و به مشتریان اجازه دهد هنگام معاینه دستگاه‌ها را در هر جهتی بچرخانند. هنگامی که محصولات روی میز قرار می گیرند، کابل های قدرت و مهار در یک لوله نصب پنهان می شوند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای هر کسی که در یک فروشگاه اپل حضور دارد، وقتی یکی از این سرقت ها اتفاق می افتد، باید تجربه بسیار ترسناکی باشد. انبوهی از مردم با صورت های پوشیده به داخل می روند و هر چه را که می توانند می گیرند، احتمالاً اهمیتی نمی دهند که چه کسی را باید کنار بزنند. مشتریان نمی دانند که آیا در شرف سرقت یا سرقت اموال خود هستند.

سیستم نمایش محصول همچنین ممکن است شامل یک کابل نگهدارنده باشد که ممکن است در دهانه بدنه نگهدارنده از طریق سطح بیرونی بدنه نگهدارنده به بدنه نگهدارنده متصل شود. سطح بیرونی صاف بدنه نگهدارنده ممکن است به طور مداوم از دهانه تا لبه گسترش یابد.

با این حال، این اندازه گیری ها به طور گسترده شناخته شده نیست، به این معنی که آنها چندان اثر بازدارنده ای ندارند.

Raidها دقیقاً رایج نیستند، اما هنوز هم برای راحتی بیشتر اتفاق می‌افتند. مثلا:

پتنت برای محافظت در برابر سرقت اپل استور

نه توضیحات و نه تصاویر بیان می‌کنند که اپل چگونه با زشتی این براکت‌ها پس از برداشتن محصولات کنار می‌آید، فراتر از توضیح اینکه چگونه همه بست‌ها پنهان می‌شوند.