سرمایه گذاران کاهش 50 میلیون دلاری دستمزد تیم کوک را تایید کردند

سرمایه گذاران چهار پیشنهاد را تایید کردند که خود اپل نیز از آنها حمایت کرد، از جمله کاهش دستمزد تیم کوک که قبلا اعلام شده بود. سرمایه گذاران همچنین به انتخاب مجدد کل هیئت مدیره اپل رای دادند، علیرغم تلاش ناموفق برای برکناری ال گور و کوک از هیئت مدیره.

از جمله اقداماتی که موفق به جلب موافقت سرمایه گذاران نشد، یکی از اقداماتی بود که از اپل خواست تا «گزارش سالانه در مورد اتکای خود به چین» ارائه کند. اپل این پیشنهاد را رد کرد و تعهد خود را به حقوق بشر تکرار کرد.

سایر پیشنهادات شکست خورده، همانطور که توسط بلومبرگ:

مجمع امروز سهامداران به صورت مجازی برگزار شد و بلومبرگ می گوید مدیران اپل در Memojis در جلسه ظاهر شدند. سهامدارانی که پیشنهادات خود را ارائه کردند “از طریق پیام های از پیش ضبط شده اظهار نظر کردند”. اپل همچنین تعداد انگشت شماری ویدیو را به نمایش گذاشت که در آنها خط تولید فعلی خود را برجسته می کرد.

تیم کوک در جای دیگری در این دیدار، تغییرات آب و هوایی را «یکی از مبرم‌ترین مسائل زمان ما» خواند. همانطور که توسط پاتریک مک گی در توییتربیشتر سؤالات سرمایه گذاران به طرز شگفت انگیزی ناامیدکننده بودند.

  • کوک برنامه های اپل برای آوردن فروشگاه های اپل به هند را تکرار کرد.
  • کوک از “جامعه توسعه دهندگان برنامه های پر رونق” اپل در هند که نزدیک به 100000 برنامه ایجاد کرده است، تبلیغ کرد.
  • کوک از افزایش مستمر سود سهام اپل حمایت کرد.
  • کوک گفت که دوربین های آیفون “کلی از خدمه هالیوود را در جیب شما قرار می دهند.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

غرامت کل هدف آقای کوک برای سال 2023، 49 میلیون دلار است که بیش از 40 درصد از کل غرامت هدف او برای سال 2022 کاهش یافته است. با توجه به اندازه، وسعت و عملکرد نسبی اپل، کمیته غرامت همچنین قصد دارد هدف سالانه آقای کوک را تعیین کند. جبران بین صدک های 80 و 90 نسبت به گروه همتای اصلی ما برای سال های آینده.

سایر پیشنهادات رد شده شامل یکی از پیشنهادات مربوط به تعامل مدیران با سهامداران، گزارش شکاف های حقوقی نژادی و جنسیتی در شرکت و اصلاحی در اساسنامه بود که خواستار حضور بیشتر سهامداران در هیئت مدیره بود.

اپل امروز جلسه سالانه سهامداران خود را که قبلاً برنامه ریزی شده بود برگزار کرد که ظاهراً بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان رسید. همانطور که توسط بلومبرگ، سرمایه گذاران اپل “هیئت مدیره آن را مجددا انتخاب کردند، طرح جبران خسارت آن را تصویب کردند و با پیشنهادهای سهامداران مخالفت کردند.” این به طور موثری به اپل یک “جاروی تمیز” می دهد.

یک اقدام “حقوق مدنی” به دنبال انجام ممیزی شرکتی از تأثیر اپل در این زمینه، از جمله تلاش‌های دربرگیرنده و تنوع آن بود. سال گذشته، سهامداران از توصیه اپل سرپیچی کردند و به پیشنهاد دیگری برای حقوق مدنی رای دادند. اپل به سهامداران توصیه کرد که در سال جاری علیه این اقدام رای دهند، با این استدلال که حسابرسی سال گذشته در حال انجام است.