سرمایه گذاری مرکز طراحی سیلیکون اروپا دو برابر شد و به 2 میلیارد یورو رسید – اپل

تقریباً دو سال پیش، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد یک مرکز طراحی تراشه اروپایی مستقر در مونیخ ایجاد کند و گفت که در یک دوره سه ساله بیش از یک میلیارد یورو تعهد خواهد کرد. به نظر می رسید که تمرکز کار طراحی چیپ مودم بی سیم با هدف ادغام آن در SoC سری A باشد.

گسترش مرکز طراحی سیلیکون اروپا

بخشی از دلیل این مکان این است که به معنای واقعی کلمه نزدیک به یک دانشگاه کلیدی آلمان است که اپل در پروژه های تحقیقاتی 5G با آن شریک می شود.

این شرکت با تکیه بر حضور طولانی مدت اپل در آلمان و سرمایه گذاری های رو به رشد در سراسر اروپا، یک مرکز تحقیقاتی پیشرفته را در Seidlstrasse طراحی و خواهد ساخت. با فضای آزمایشگاهی قابل توجه، طراحی پیشرفته و یک مکان مرکزی، این فضا به تیم های تحقیق و توسعه اپل اجازه می دهد تا به روش های جدید گرد هم آیند و همکاری و نوآوری را افزایش دهند.

به نظر می رسد اپل نام این مرکز چند سایت را به مرکز طراحی سیلیکون اروپایی تغییر داده است. این شرکت اعلام کرده است که در شش سال آینده یک میلیارد یورو اضافی سرمایه گذاری خواهد کرد.

مرکز طراحی سیلیکون در چند قدمی دانشگاه فنی مونیخ (TUM)، یکی از مدارس مهندسی و موسسات تحقیقاتی پیشرو اروپا قرار دارد. به عنوان بخشی از تعامل گسترده اپل با سازمان‌های دانشگاهی و فرهنگی در سراسر آلمان، طی چند سال گذشته تیم‌های فناوری سخت‌افزار و نرم‌افزار اپل در پروژه‌های تحقیقاتی متعددی با دانشگاه همکاری کرده‌اند که راه‌های جدیدی را برای قابل‌اطمینان‌تر کردن و ایمن‌تر کردن اتصالات بی‌سیم موبایل بررسی می‌کنند.

این شرکت گفت که تیم‌های تراشه مستقر در مونیخ قبلاً در کار «پیشگامانه» بر روی تراشه‌های M2 Pro و M2 Max و همچنین عملکردهای سلولی و مدیریت انرژی مشارکت داشته‌اند.

اپل می‌گوید با ارائه ایستگاه‌های شارژ بدون کربن برای ماشین‌های الکتریکی و دوچرخه‌ها، به کارمندان کمک می‌کند تا سبزتر باشند.

این سازنده آیفون قبلاً برنامه‌های خود را برای یک مرکز طراحی تراشه اروپایی به ارزش 1 میلیارد یورو (1.06 میلیارد دلار) در مونیخ اعلام کرده بود و گفت که سرمایه‌گذاری خود را در آخرین برنامه‌ها دو برابر خواهد کرد.

زمینه

علاوه بر این، این شرکت در حال کار بر روی مودم خود است که ترکیبی از 5G، وای فای و بلوتوث را ارائه می دهد که انتظار می رود در آیفون 16 سال آینده گنجانده شود.

طبیعتاً، تأسیسات جدید با انرژی 100٪ تجدیدپذیر تأمین می شود و مطابق با استانداردهای LEED Gold برای پایداری طراحی شده است. جالب است که این بالاترین درجه موجود نیست، که پلاتینیوم است.

اپل امروز از گسترش بزرگ مرکز طراحی سیلیکون اروپایی خود خبر داد که باعث ایجاد یک مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته با طراحی سفارشی در آلمان خواهد شد.

البته اپل مدت‌هاست که تراشه‌های سری A را طراحی کرده است که آیفون‌ها و آی‌پدها را تامین می‌کنند، و در سال 2020 به تراشه‌های Apple Silicon M-series برای مک‌ها در سال 2020 گسترش یافته است. یک کارت

اپل امروز اعلام کرد که در شش سال آینده به عنوان بخشی از توسعه مرکز طراحی سیلیکون خود در مرکز مونیخ، یک میلیارد یورو اضافی در مهندسی آلمان سرمایه گذاری خواهد کرد. این علاوه بر تعهد قبلی یک میلیارد یورویی سرمایه گذاری این شرکت از سال 2021 است، زمانی که اپل مونیخ را به عنوان مقر مرکز طراحی سیلیکون جدید اروپایی خود تأسیس کرد. […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی