سرنگونی اتحادیه غیرقانونی اپل یک الگوی تکراری است – اعضای کنگره

عکس: Robert S. Donovan/CC3.0

در آخرین توسعه، دو عضو کنگره گفتند که به نظر می‌رسد اقدامات اپل اتفاقات مجزا در فروشگاه‌های منفرد نیست، بلکه الگوی مکرر نقض قانون است.

این نامه فشار بر اپل را افزایش می دهد تا با ایجاد آگاهی بیشتر در مورد این موضوع، در موضع خود در مورد اتحادیه سازی تجدید نظر کند، که فقط می تواند به اعتبار شرکت کوپرتینویی آسیب بیشتری وارد کند. اگرچه اپل فقط می‌خواهد در راستای منافع خود عمل کند، ما همچنان معتقدیم که بهترین منافعش با تعامل مثبت با کارکنان خرده‌فروشی‌اش تامین می‌شود.

[Workers also] می گویند که از آنها در مورد حمایتشان از اتحادیه بازجویی شده و تهدید شده اند که اگر کارمندان به سازماندهی خود ادامه دهند، شرایط کاری بدتر خواهد شد. دو ULP به مدیریت دستور می دهند تا جلساتی را با مخاطبان اسیر سازماندهی کند.

نمایندگان دموکرات، امانوئل کلیور، II (D-MO) و سیلویا گارسیا (D-TX) به طور مشترک به NLRB نامه نوشتند و خواستار تحقیقات گسترده تر در مورد واکنش اپل به جنبش رو به رشد اتحادیه در فروشگاه های خرده فروشی آن شدند.

زمینه

اپل با موافقت با ممیزی شخص ثالث برای بررسی اینکه آیا با قوانین کار و سیاست های اعلام شده حقوق بشر خود مطابقت دارد یا خیر، پاسخ داد.

الگوی تکرار شونده حملات غیرقانونی اتحادیه اپل

تا کنون، اپل موضع بسیار سختی را در برابر جنبش اتحادیه اتخاذ کرده است. البته این حق شرکت است. اما کاری که او نمی تواند انجام دهد این است که قانون را زیر پا بگذارد.

قوانین خاصی برای حمایت از حقوق کارگران برای سازماندهی، تشکیل و عضویت در اتحادیه های کارگری طراحی شده است. به نظر می رسد تعدادی از اقدامات اپل در نقض آشکار این قوانین باشد و حداقل در دو مورد NLRB اتهامات رسمی علیه این شرکت مطرح کرده است.

نماینده امانوئل کلیور دوم و نماینده سیلویا گارسیا نامه سرگشاده ای به NLRB نوشتند و خواستار تحقیقات گسترده تر شدند.

کارشناسان هشدار داده‌اند که در حالی که سرنگونی اتحادیه‌ها می‌تواند کارساز باشد، اما می‌تواند پیامدهای منفی پایداری برای شرکت‌هایی داشته باشد که درگیر آن هستند، حتی اگر قانونی باشد. البته نقض قانون می تواند تأثیر بسیار بیشتری بر شهرت یک شرکت داشته باشد.

جلسات اسارت، ارعاب و قصاص همه غیرقانونی است. NLRB همچنین در اوایل سال جاری حکم داد که شرکت‌ها نمی‌توانند دستمزد اخراج را مشروط به انصراف از حق شکایت از کارفرما به دلیل تخلفات کارگری کنند، رویه دیگری که اپل ادعا می‌کند در آن نقش داشته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

کارگران از تنبیه و اخراج به دلیل فعالیت صنفی به بهانه دیرکرد خبر می دهند. گزارش شده است که یک کارگر درگیر در رانندگی سازماندهی به دلیل میانگین یک دقیقه تاخیر در شیفت خود تنبیه شده است. بعداً، این کارگر و چهار کارمند دیگر به دلایل مربوط به حضور اخراج شدند، در حالی که قبل از شروع کمپین اتحادیه، «به ندرت پیش می‌آمد که فردی به دلیل نقض قوانین حضور و غیاب اخراج شود. […]

این اقدامات منجر به اتهامات متعددی مبنی بر نقض قوانین کار توسط اپل شده است که برای تضمین حق تشکیل و عضویت در اتحادیه ها برای کارگران طراحی شده است.

هیئت ملی روابط کار (NLRB) قبلاً از اتهامات تاکتیک های غیرقانونی تخریب اتحادیه توسط اپل حمایت کرده بود و اکنون دو عضو کنگره گفته اند که به نظر می رسد این روند تکراری باشد.

این زوج خاطرنشان می کنند که این سازمان قبلاً اپل را در دو مورد مجرم شناخته است، اما معتقدند این عمل گسترده تر است.

یک جنبش کارگری در میان کارگران فروشگاه اپل، شرکت کوپرتینویی را به اقدامات غیرقانونی مختلف در تخریب اتحادیه متهم کرده است. این موارد از شرکت اجباری در جلسات ضد صنفی گرفته تا ایجاد اتحادیه جعلی و مجازات اعضای اتحادیه و اخراج فعالان صنفی را شامل می شود.

NLRB قبلاً دریافته بود که اپل در اوایل سال جاری حقوق کارگران را نقض کرده است و ما نگران این الگوی تکراری هستیم. ما با احترام از CNER درخواست می کنیم که این اتهامات جدی را به طور کامل بررسی کند.

گرفتن 9to5Mac