سرویس بازی Apple Arcade اکنون در دسترس برخی در آستانه راه اندازی روز پنجشنبه است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گیج زندگی خود را صرف ایجاد بازی های ویدیویی و هنر کرده است. وقتی اولین آیفون عرضه شد، فرصتی را دید.

هنگامی که روی «آن را رایگان امتحان کنید» را فشار دهید، فرآیند ثبت نام Apple Arcade را طی خواهید کرد که شامل یک ماه آزمایشی رایگان است. اپل همچنین اشاره می کند که اشتراک از طریق Family Sharing برای دیگران قابل دسترسی است.

بررسی های اولیه برای Apple Arcade مثبت بوده است و کاربران مجموعه بازی ها و همچنین ارزش 5 دلاری در ماه را تحسین می کنند. Apple Arcade در iPhone، iPad، Mac و Apple TV قابل دسترسی خواهد بود – و از استفاده پشتیبانی خواهد کرد یک ایکس باکس یا کنترلر پلی استیشن.

زوبچویچ می گوید: «بازی ما درباره همه آن بچه هایی است که با استقامت و تخیل خود می توانند این دنیاهای جادویی را برای خود و دوستانشان حتی در بدترین شرایط ایجاد کنند. به همین دلیل است که دنیای آنها مسحور شده است و به همین دلیل است که فکر می کنم ما همیشه می توانیم بهتر از آنچه قبلاً اتفاق افتاده است عمل کنیم.

گیج که مدل کسب و کار Apple Arcade را منبع آزادی برای توسعه دهندگان می داند، می گوید: «من می خواهم بازی ها به جایی برسند که مردم درباره آن ها بحث می کنند، مثل کتاب یا فیلم. من مجبور نبودم زمانی را صرف این فکر کنم که چگونه تبلیغات را در آنجا قرار دهم؟ من فقط با هنرمندان شگفت انگیز کار کردم و آثار هنری شگفت انگیزی خلق کردم – Apple Arcade به من این امکان را می دهد.

-اندی (@AndyNicolaides) 16 سپتامبر 2019

خیلی بازی…. می دانستم دلیلی برای خرید آیفون 11 پرو مکس 512 گیگابایتی وجود دارد:D (سی سی. @apolozac) pic.twitter.com/cT9zsagb18

دیکن که بیش از دوازده بازی iOS را در طول هفت سال گذشته طراحی کرده است، می‌گوید: «اپ استور به من پلتفرمی داد تا کاری را که انجام می‌دهم انجام دهم». من بدون اپل آرکید این بازی را نمی ساختم.

در «کارت تاریکی»، بازیکنان چالش‌های مبتنی بر کارت را حل می‌کنند که شخصیت‌هایی با دست کشیده با حس شوخ طبعی دارند. توسعه دهنده انفرادی Zach Gage، 34 ساله، با انیماتور افسانه ای Pendleton Ward همکاری کرده است تا این بازی را زنده کند.

اپل آرکید از پنجشنبه 19 سپتامبر برای همه راه اندازی می شود. این سرویس اولین بار در ماه مارس معرفی شد و اپل هفته گذشته در دسترس بودن و قیمت آن را تایید کرد. آیا قصد دارید در Apple Arcade ثبت نام کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

در Borderleap “Patterned”، بازیکنان قطعات پیچیده پازل را رنگ می کنند و آنها را برای تکمیل یک بوم رضایت بخش ترتیب می دهند. نیت دیکن، 43 ساله، سازنده انفرادی این لباس در بلکسبورگ، ویرجینیا، بازی را به عنوان روشی برای یافتن آرامش ایجاد کرد. طرح های متنوع از 15 طراح در سراسر جهان است که 14 نفر از آنها زن هستند. Nate “Patterned” را منحصراً برای Apple Arcade ایجاد کرد.

از همین خاطرات کودکی «دنیای طلسم شده» متولد شد. این بازی که با همکاری سازنده Noodlecake منتشر شده است، دارای موسیقی و فولکلور بالکان است.

زوبچویچ می گوید: سارایوو به مدت چهار سال در محاصره بود. «برق نبود… آب نبود، باید می رفتی سر چاه… و با هم رفتیم [our parents] و کمک به آنها برای بازگرداندن ظروف – این یک بازی برای ما بود، کمک به آنها.

هنگامی که Apple Arcade در 19 سپتامبر در اپ استور راه اندازی شد، گیمرها در سراسر جهان شروع به دستیابی به بازی هایی خواهند کرد که توسعه آنها سال ها طول کشیده است. توسعه دهندگان پشت سر آنها هنر، کنجکاوی و قلب زیادی را در مجموعه ای از بازی های متنوع و تازه که توسط Apple Arcade امکان پذیر شده است، در هم آمیخته اند. در اینجا تعدادی از داستان های آنها آورده شده است.

ممنون، ریک و اندی!

در «دنیای افسون‌شده»، بازیکنان نقش پری را بر عهده می‌گیرند که با استفاده از پازل‌ها و چالش‌ها، دنیای در حال فروپاشی خود را کنار هم می‌گذارد. برای سازندگان و دوستان Ivan Ramadan و Amar Zubcevic، هر دو 33 ساله، این بازی بسیار بیشتر از این است: این استعاره ای از کودکی است که در زمان جنگ بزرگ می شود. رمضان و زوبچویچ هر دو در سارایوو در جریان درگیری‌های بالکان در دهه 1990 بزرگ شدند و هر دو والدینی داشتند که در محافظت از آنها در برابر خشونت و خطر اطراف خود خلاق بودند.

بیشتر بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

رقیب سست اسپایک


اگر از iOS 13 یا iOS 13.1 بتا استفاده می کنید، می توانید به اپ استور بروید و روی زبانه «Arcade» در پایین ضربه بزنید. اگر قبلاً برای دسترسی به Apple Arcade انتخاب شده اید، باید دکمه “آن را به صورت رایگان امتحان کنید” را مشاهده کنید. مشخص نیست که آیا در دسترس بودن امروز فقط به آزمایش کنندگان بتا محدود می شود یا خیر.

“من تماشا کردم [iPhone] و گفت که این یک پلت فرم هنری است. او اولین بازی خود را با نام “SynthPond” در پاییز 2008 طراحی و منتشر کرد – یکی از اولین بازی های فروشگاه App. از آن زمان، Gage بیش از دوازده بازی iOS طراحی کرده است.

اپل به تازگی یک به روز رسانی اتاق خبر برخی از بازی های آینده برای سرویس بازی های جدید:

بررسی های اولیه Apple Arcade از امروز صبح آغاز شد و اکنون برخی از کاربران iOS 13 به زودی به این سرویس دسترسی پیدا کرده اند. اپل آرکید قرار است به طور رسمی در روز پنجشنبه 19 سپتامبر راه اندازی شود.

“Overland” یک بازی ماجراجویی پسا آخرالزمانی از فینجی است که به ترتیب توسط آدام و بکا سالتسمن، 37 و 38، یکی از بنیانگذاران آن است. این زوج که در گرند راپیدز، میشیگان به همراه دو پسر خردسال خود زندگی می کنند، پس از ترکیبی از بازی های تخته ای کلاسیک، کتاب ها و فیلم های مورد علاقه خود، از “Overland” الگوبرداری کردند. بازیکنان از طریق ایالات متحده که به سرعت رو به وخامت است، به سمت غرب حرکت می کنند، بازماندگان را نجات می دهند، وسایل را جمع آوری می کنند و گهگاه یک سگ ولگرد را به اطراف دعوت می کنند.



[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

Apple Arcade هنوز برای همه در دسترس نیست، چه از نسخه بتا iOS استفاده کنید یا نه. به نظر می‌رسد اپل مجموعه‌ای از کاربران بتا را برای آزمایش این سرویس قبل از عرضه در روز پنجشنبه انتخاب کرده است.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، می توانید شروع به مرور بازی های Apple Arcade کنید. بازی‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، در حالی که اپل محتوای سرمقاله‌ای را برای برخی از عناوین نیز آماده کرده است – دقیقاً مانند آنچه در اپ استور انجام می‌دهد.

رمضان می گوید: «ما می خواستیم آن را به یک بازی صلح آمیز و افسانه تبدیل کنیم. ما امیدواریم که کودکان و والدینشان بتوانند با هم از آن لذت ببرند.»

بکاه می گوید: “من می خواهم مردم زندگی کامل داشته باشند و می خواهم مردم بازی بسازند.” بنابراین هر کاری که باید انجام دهیم تا این کار به نتیجه برسد، انجام خواهیم داد. اگر تیم من می خواهد بچه دار شود – چقدر طول می کشد [they] نیاز؟ من می خواهم با این دوستان کار کنم و کاری زیبا با آنها انجام دهم.

در اینجا یک نمای کلی زیبا از تمام بازی های این است 9to5Mac خواننده اندی: