سرویس پارکینگ دیجیتال SpotHero ادغام با Apple CarPlay را اعلام کرد

SpotHero نسخه 4.63.0 سازگاری با Apple CarPlay را اضافه می کند. این بدان معناست که کاربران دارای کنسول‌های رسانه‌ای مجهز به CarPlay اکنون می‌توانند به طور مستقیم روی داشبورد خودرو به مکان‌های پارک دسترسی داشته باشند و آن‌ها را رزرو کنند.

رانندگان می توانند برای پارک در نزدیکی مقصد خود، رزرو مجدد در پارکینگی که اخیراً از آن بازدید کرده اند، رزرو و پرداخت کنند، یا کارت پارکینگ موجود را در مسیر رسیدن به مقصد پس بگیرند. SpotHero به اکوسیستم برنامه CarPlay می پیوندد که شامل ناوبری، صدا، ارتباطات و موارد دیگر است. برای شروع کار با این ادغام CarPlay، رانندگان به آخرین نسخه برنامه SpotHero و iOS 14 نیاز دارند.

برای مشاهده عملکرد SpotHero در CarPlay می توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید:

SpotHero، یک سرویس پارکینگ دیجیتالی که رانندگان را به پارکینگ‌ها و سرویس‌های نوکر متصل می‌کند، امروز به‌روزرسانی بزرگی را برای برنامه iOS خود اعلام کرد که از Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند.

SpotHero در دسترس است رایگان در فروشگاه برنامه. اگرچه این برنامه با هر iPhone یا iPad دارای iOS 11 یا بالاتر کار می کند، برنامه CarPlay به یک آیفون با iOS 14 نیاز دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

با SpotHero، کاربران می توانند مستقیماً از برنامه یا وب سایت یک پارکینگ را رزرو کرده و هزینه آن را پرداخت کنند. این پلتفرم در بیش از 300 شهر در ایالات متحده و کانادا در دسترس است. و اکنون کاربران iOS با نصب آخرین نسخه اپلیکیشن مزیت بزرگی خواهند داشت.