سری شارژرهای Satechi GaN برای کاربران اپل مناسب است – بررسی

[ad_1]

ماه گذشته، Satechi یک محدوده جدید GaN شارژرهای فشرده و قدرتمند USB-C برای Mac، iPhone، iPad و غیره. ما توانستیم همه مدل‌ها را از جمله قوی‌ترین آنها را آزمایش کنیم توان خروجی 108 وات با 3 پورت – برای شارژ مک بوک پرو و ​​همزمان شارژ آیفون و آی پد کافی است. در ادامه بخوانید تا نگاهی دقیق‌تر به این موضوع بیندازید که چرا این شارژرها برای کاربران اپل مناسب هستند.

همه شارژرهای جدید Satechi GaN بسیار فشرده تر از شارژرهای مک بوک استاندارد اپل هستند و همچنین دارای پورت های بیشتری (برای نسخه های 66 و 108 وات) هستند. در اینجا تمام تغییرات خروجی آنها به طور خودکار ارائه می شود.

مشخصات شارژر Satechi GaN USB-C

  • شارژر 108 واتی 3 پورت GaN USB-C – 74.99 دلار
    • 100 وات برای 1 دستگاه
    • 60W/45W برای 2 دستگاه
    • 88W/20W برای 2 دستگاه
    • 45W/30W/30W برای 3 دستگاه
    • 58W/30W/20W برای 3 دستگاه
    • 65W/20W/20W برای 3 دستگاه
  • شارژر دیواری 100 واتی GaN USB-C – 69.99 دلار
    • شارژر با قدرت بالا برای 1 دستگاه در یک زمان
    • قدرت کافی برای همه مک بوک های اپل، از جمله مک بوک پروهای 15 و 16 اینچی

طراحی و ساخت

شارژرهای Satechi GaN USB-C علاوه بر طراحی جمع و جورتر نسبت به شارژرهای مک بوک اصلی اپل، دارای روکش سیاه و خاکستری فضایی هستند که بهتر با سخت افزار اپل مطابقت دارد.

شما همان پین های تاشو صرفه جویی در فضا را دریافت می کنید، اما با قدرت و پورت های بیشتر. در بالا مدل های 3 پورت 66 وات و 108 وات و در زیر نگاهی به اندازه کوچکتر شارژر دیواری 100 واتی USB-C در مقایسه با آداپتور برق 87 واتی اپل را مشاهده می کنید.

مقایسه اندازه شارژر شارژرهای Satechi GaN USB-C - شارژر دیواری 100 واتی

همانطور که معمولا در مورد Satechi اتفاق می افتد، شما یک ساخت با کیفیت دریافت می کنید که باید سال ها و سال ها دوام بیاورد. و شارژرها دارای گواهینامه ETL و CE هستند تا اطمینان حاصل شود که استفاده از آنها با دستگاه های شما ایمن است.

استفاده شده

پس از گذراندن چند هفته با خط شارژرهای Satechi USB-C GaN، دیگر به دنبال شارژرهای دیگر نبودم. اگرچه گزینه های زیادی در بازار وجود دارد، بسیاری از شارژرهای جمع و جور GaN دارای سیم خارجی برای مدیریت و حمل هستند. ترکیبی از فناوری GaN، پین های تاشو، طراحی 3 پورت و کیفیت Satechi، این شارژرها را برای کاربران اپل ضروری کرده است.

شارژرهای 3 پورت 66 وات و 108 وات مورد علاقه من هستند. دستگاه های شما هر چه که باشند، امکان شارژ مجدد مک بوک، آیفون و آیپد را ارائه می دهند. و با تنظیمات خاصی، حتی آیفون و آیپد را با مک بوک پرو یا مک بوک ایر خود شارژ سریع کنید.

من همچنین طراحی صرفه جویی در فضا این شارژرها را دوست دارم. در اینجا یک نمای کلی از این موارد در مقایسه با کیس شارژ AirPods Pro آورده شده است:

محدوده شارژر Satechi GaN USB-C - در مقایسه با کیس AirPods Pro

و در اینجا مدل 3 پورت 66 واتی در کنار آداپتور برق 87 واتی اپل آمده است:

مقایسه اندازه شارژر Satechi GaN USB-C 2 شارژرها

خلاصه شارژر Satechi GaN USB-C

چه به دنبال جایگزینی برای شارژر اصلی دستگاه اپل خود باشید یا یک گزینه ثانویه، فکر نمی‌کنم در اینجا اشتباه کنید. قیمت تمام مدل‌های ساتی پایین‌تر از نزدیک‌ترین نسخه‌های معادل قدرت اپل (که قدرت کمتری دارند) دارند و طراحی فشرده‌تری با حداکثر ۳ پورت USB-C و روکش مشکی/خاکستری دارید.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که این شارژرها بدون کابل فروخته می شوند. Satechi گزینه های بافته نایلونی عالی دارد اگر به آن نیاز دارید

می توانید شارژرهای GaN USB-C را تهیه کنید مستقیم از ساتی چی و هنگامی که در انبار از آن است ویترین فروشگاه آمازون نیز.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی