سقف های منحنی و آینه ها، طبقه اول جهان

[ad_1]

پیش نمایشی از فروشگاه جدید Apple Brompton Road در منطقه خرید مجلل Knightsbridge لندن، هم ویژگی های منحصر به فرد خود فضا و هم تعدادی از اولین فروشگاه های اپل را نشان می دهد. این فروشگاه پنجمین فروشگاه در لندن و سومین گل سرسبد در کنار کوونت گاردن و خیابان ریجنت خواهد بود.

فروشگاه روز پنجشنبه افتتاح می شود، اما شرکت امروز پیش نمایشی از فضا دارد، با مجموعه ای از عکس ها و موارد قابل توجه…

این فضا در ابتدا در سال 1903 به عنوان یک پاساژ ساخته شد – یک منطقه سرپوشیده با سقف های طاقدار – و اپل آن را در طراحی گنجاند. سقف های منحنی چوبی ادای احترام به سقف های سنگی اصلی است.

یکی دیگر از ویژگی های سقف اولین مورد برای یک فروشگاه اپل در انگلستان است: سقف آینه ای بالای منطقه امروز در اپل. این شرکت ادعا می کند که “بازتاب های تقویت کننده عمق را ارائه می دهد.”

ارتفاع فروشگاه به این معنی است که استفاده از پنجره های سقف تا کف، ظاهری چشمگیر را ایجاد می کند، همانطور که در عکس اصلی بالا مشاهده می شود.

پس از ورود به Apple Brompton Road، بازدیدکنندگان با 12 درخت سر به فلک کشیده سیسیلی فیکوس که پنجره های 7 متری از کف تا سقف و ورودی را پوشانده اند، استقبال خواهند کرد.

صندلی‌های پایه هر گلخانه به‌عنوان یک فضای اجتماع برای بازدیدکنندگان عمل می‌کنند، خطوط بین داخل و خارج از خانه را محو می‌کنند و طبیعت را مستقیماً به فروشگاه می‌آورند. بازدیدکنندگان از پاسگاه مرکزی عبور می کنند، که آینه ای از ابعاد بازی اصلی برومپتون است.

این فروشگاه دارای 200 کارمند است که در مجموع به 45 زبان صحبت می کنند.

از بازدیدکنندگان دعوت می‌شود تا جداول و خیابان‌های اطراف را که طیف جدید آیفون، مک، آی‌پد، ایرپاد، اپل واچ و اپل تی‌وی و همچنین لوازم جانبی مانند HomePod mini و AirTag را به نمایش می‌گذارند، کاوش کنند.

تیم فروشگاه 200 نفره به مشتریان کمک می کند تا در مورد محصولات اپل اطلاعات کسب کنند و در مورد گزینه های تامین مالی ماهانه و برنامه Apple Trade In مشاوره ارائه می دهند. این تیم به طور جمعی به بیش از 45 زبان صحبت می کند و آماده استقبال از مشتریان در سراسر جهان است.

و در اولین مورد دیگر برای بریتانیا، یک منطقه اختصاصی Apple Pickup جمع آوری محصولات سفارش داده شده به صورت آنلاین را برای مشتریان آسان تر می کند.

اپل می‌گوید کف‌پوش‌های سازگار با محیط‌زیست اولین بار در جهان است.

کفپوش ترازو Apple Brompton Road دارای رزین گیاهی و ارگانیک است که اولین نمونه در نوع خود در پارک جهانی خرده فروشی اپل است. […] مانند تمام تاسیسات اپل، Apple Brompton Road 100% از انرژی تجدید پذیر تامین می شود.

این شرکت گفت که خلاقیت یک تمرکز کلیدی برای فروشگاه خواهد بود.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده فروشی + مردم اپل گفت: «ما از افتتاح Apple Brompton Road در لندن، شهری پر از انرژی، تاریخ و تنوع فرهنگی، هیجان زده هستیم. “تمرکز فروشگاه بر خلاقیت به اعضای تیم شگفت انگیز ما فضای مناسبی برای به اشتراک گذاشتن علاقه و تخصص خود با لندنی ها و بازدیدکنندگان از سراسر جهان می دهد.” […]

افتتاحیه فروشگاه با راه اندازی جهانی “United Visions” آغاز می شود، یک تجربه واقعیت افزوده برای ادای احترام به آثار خلاقانه شاعر و نقاش پیشگام لندنی ویلیام بلیک. این اپلیکیشن هدفمند که برای موزه گتی ایجاد شده و با فناوری اپل ساخته شده است، امکانات خلاقیت را با تجسم مجدد آثار هنرمند برجسته به نمایش می گذارد.

هنرمندان و فن‌آوران خلاق، تین نگوین و اد کاتینگ (Tin&Ed) از تراشه M1 Ultra اپل در توسعه این تجربه استفاده کردند، که دارای موسیقی متن شاعرانه‌ای توسط جاست بلیز، تهیه‌کننده برنده جایزه گرمی است. “United Visions” را می توان با دانلود برنامه “United Visions” توسط مشتریان در فروشگاه و توسط هر کسی در جهان مشاهده کرد.

جشن افتتاحیه آخر هفته شامل یک میزگرد در مورد ایجاد “دیدگاه های متحد” با نگوین، کاتینگ و جاست بلیز، و همچنین اجرای ویژه صوتی فضایی و نشست شنیداری توسط هنرمند مقیم لندن، نینا نسبیت خواهد بود. مربیان Apple Fitness + Cory Wharton-Malcolm، Jamie-Ray Hartshorne، Kim Ngo و Jonelle Lewis به Jay Blahnik، معاون Apple Fitness Technologies، برای پرسش و پاسخ در فروشگاه و سپس 2 مایلی پیاده روی و 5 کیلومتری هاید پارک خواهند پیوست. نژاد افراد با استعداد Apple Creative نیز میزبان جلسات تصویرسازی زنده با الهام از گل های محلی خواهند بود.

پس از جلسات افتتاحیه، فروشگاه میزبان سری برومپتون در حال انجام خود خواهد بود، که در آخرین پنجشنبه هر ماه تا اکتبر برگزار می شود و شامل گفتگوهای الهام بخش و آموزنده توسط رهبران فکری در زمینه رفاه، از جمله مایکل جیمز وانگ، کت مفان، لوید است. کمپسون و هری جیمسون

[There will also be] کارگاه های موسیقی مرتبط با سری Up Next Apple Music که آهنگ های هنرمندان نوظهور لندن را با استفاده از Spatial Audio تجزیه می کنند. از هنرمندان می توان به کالی کلر، اولیویا دین و ریچل چینوریری اشاره کرد.

گالری عکس زیر را ببینید – برای دیدن عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه را می توانید در اینجا بیابید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی