سنسور حرکت Eve v2 از سیم و حسگر نور محیط پشتیبانی می کند

[ad_1]

نسخه جدیدی از سنسور حرکت Eve با پشتیبانی از پروتکل Thread با پشتیبانی اپل منتشر شده است که به دستگاه های هوشمند خانه اجازه می دهد تا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

Eve Motion همچنین دارای یک حسگر نور محیطی است که در معرض HomeKit قرار می‌گیرد و بنابراین می‌توان از آن برای تحریک مستقیم اقدامات، با یا بدون حرکت استفاده کرد.

حسگرهای حرکتی HomeKit

حسگرهای حرکتی مجهز به HomeKit راه‌های مناسبی برای فعال کردن عملکرد دستگاه‌های HomeKit هستند. در ساده ترین سطح، آنها می توانند فردی را که وارد اتاق می شود شناسایی کرده و چراغ ها را روشن کنند. من یکی در آشپزخانه خود دارم که این کار را انجام می دهد و همچنین به درهای کابینت متصل می شود تا هنگام باز شدن درب، چراغ های کابینت را روشن کند.

اما می توان از آنها برای راه اندازی صحنه های HomeKit نیز استفاده کرد. برای مثال، می‌توانید صحنه «رسیدن به خانه» را داشته باشید که با باز شدن درب ورودی ایجاد می‌شود.

روکش سریع نخ

Thread یک پروتکل شبکه مش است که به طور خاص برای دستگاه های خانه هوشمند طراحی شده است.

معمولاً فرمان‌ها به دستگاه‌های خانه هوشمند از طریق Wi-Fi ارسال می‌شوند و برخی از آنها امکان کنترل بلوتوث کوتاه برد را نیز فراهم می‌کنند. Thread یک شبکه رادیویی جداگانه است که یک وسیله ارتباطی سوم را فراهم می کند. از این نظر، مانند Zigbee است.

اما Thread همچنین به طور خودکار یک شبکه مش از تمام دستگاه های خانه هوشمند دارای Thread ایجاد می کند. این بدان معناست که اگر دستوری به دستگاهی ارسال شود که خارج از برد روتر یا پل خانه هوشمند شما است، هر دستگاه Thread می تواند فرمان را ارسال کند. این امر کنترل خانه هوشمند را بسیار قابل اعتمادتر می کند و همچنین می تواند نیاز به پل را از بین ببرد. در اینجا می توانید درباره Thread اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نخ نیز یک عنصر کلیدی از مواد است. این اساساً همان ایده HomeKit است که به یک برنامه اجازه می دهد همه چیز را کنترل کند، اما این یک استاندارد باز است که توسط طیف گسترده ای از شرکت های دارای محصولات خانه هوشمند، از جمله اپل، پشتیبانی می شود. مانند دستگاه های دارای HomeKit، همه محصولات دارای Matter را می توان از طریق برنامه Home کنترل کرد. ایو گفت که بروزرسانی سیستم عامل OTA بعدی سازگاری Matter را اضافه می کند.

سنسور حرکت حوا v2

ایو از زمان عرضه، سنسور حرکت سهام خود را به روز نکرده است. ویژگی اصلی مدل نسل دوم پشتیبانی از Thread است که این شرکت در تمام محصولات خانه هوشمند خود عرضه کرده است.

شرکت خانه هوشمند Eve این هفته با عرضه نسل دوم حسگر حرکت خود به Thread ادامه می دهد. یک حسگر بی‌سیم که روی Thread و بلوتوث کم انرژی کار می‌کند، Eve Motion اولین حسگر حرکتی مستقلی است که از پروتکل بی‌سیم Thread استفاده می‌کند، که پایه اصلی استاندارد جدید خانه هوشمند Matter است.

امروز، سنسور حرکت با Apple HomeKit کار می کند تا اتوماسیون هایی مانند روشن کردن چراغ های هوشمند متصل یا باز کردن پرده های هوشمند را راه اندازی کند. اما هنگامی که Matter اواخر امسال وارد بازار می‌شود، ایو می‌گوید که حسگر حرکت و تمام محصولات مبتنی بر Eve’s Thread یک به‌روزرسانی میان‌افزار هوایی دریافت خواهند کرد تا با Matter سازگار باشند. این دستگاه را به روی سایر اکوسیستم‌های Matter از جمله Google Home، Amazon Alexa و Samsung SmartThings باز می‌کند.

اما دسترسی HomeKit به حسگر نور محیط نیز مفید خواهد بود و به مواردی مانند پرده‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که اتاق روشن یا تاریک می‌شود، به‌طور خودکار باز یا بسته شوند. در نهایت، دستگاه نسبت به مدل نسل اول جمع و جورتر است.

همانند نسخه اصلی، واحد جدید Eve Motion دارای مقاومت IPX3 در برابر آب است، به این معنی که می تواند با “باران خفیف” مقابله کند. بنابراین می‌توان از آن در مناطق سرپوشیده برای روشن کردن چراغ‌های ایوان استفاده کرد، اما انتظار نداشته باشید که در برابر طوفان‌های شدید بر روی دیوارهای آشکار جان سالم به در ببرد. Eve Motion تنها در وب سایت این شرکت با قیمت 39.95 دلار موجود است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی