سنسور حرکت Onvis حضور اتاق را برای HomeKit ردیابی می کند

هنگام ادغام دستگاه با برنامه Home، به من پیشنهاد شد که “چراغ های اتاق بازی را روشن کنم” زمانی که سنسور Onvis Motion حرکت را تشخیص می دهد. در حالی که من رویکرد کلید در دست ساخت این اتوماسیون ها را دوست دارم، می خواهم آن را بیشتر سفارشی کنم. با رفتن به تب Automation در اپلیکیشن Home، می توانم چراغ ها را طوری تنظیم کنم که فقط در روز روشن شوند. روند فکر من این بود که اگر حرکت در شب تشخیص داده شود و چراغ‌ها از قبل روشن نشده باشند، احتمالاً بچه‌ها در حال تماشای فیلم هستند، پس من نکن می خواهید اتوماسیون اجرا شود.

اگر قبلاً آن را ندارید، من آن را دانلود می کنم برنامه آیفون Onvis زیرا من یک به روز رسانی سیستم عامل داشتم که تقریباً بلافاصله در دسترس بود. برنامه اشاره ای نکرد که چه چیزی به روز شده است، اما به نظر من ایده خوبی است که آن را در آخرین نسخه دریافت کنم. پس از به روز رسانی آن، به برنامه Home بازگشتم.

سنسور حرکت Onvis در برنامه Home
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برنامه Home همچنین شامل قابلیت خودکارسازی برای تغییر وضعیت دستگاه ها در صورت عدم شناسایی حرکت است. می‌توانید یک دومی بسازید تا زمانی که حرکت دیگر تشخیص داده نمی‌شود، چراغ‌ها را خاموش کند.

خلاصه ای از سنسور حرکت Onvis

Onvis یک سازنده قدیمی هوم کیت است، اما من به تازگی استفاده از محصولات آنها را شروع کرده ام. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ساخت خانه هوشمند، اضافه کردن حسگرهای حرکتی به خانه است تا رعد و برق را بر اساس اینکه کسی در اتاق است یا نه، خودکار کند. این هفته دارم تماشا می کنم سنسور حرکت Onvis HomeKit.

سنسور حرکت Onvis با 2 باتری AAA کار می کند، بنابراین پس از نصب آنها می خواهید کد HomeKit را روی دستگاه با استفاده از برنامه Home اسکن کنید. تا زمانی که او با موفقیت به شبکه شما ملحق شود، این گزینه را خواهید داشت که او را به یک اتاق اختصاص دهید. حسگرهای تشخیص حرکت و دما/رطوبت به همان اتاق اختصاص داده خواهند شد.

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


را سنسور حرکت Onvis چیزی بیش از یک حسگر حرکت است. همچنین می تواند دما و رطوبت را ردیابی کند. فاقد صفحه نمایش است، بنابراین اطلاعات فقط در برنامه Home یا با درخواست از سیری در دسترس خواهد بود.

دلیل اصلی اینکه می خواهید حسگر حرکتی را به HomeKit اضافه کنید، کنترل سایر لوازم جانبی HomeKit بر اساس حرکتی است که در یک اتاق اتفاق می افتد. من این حسگر حرکتی خاص را در اتاق جایزه خود دارم که بچه‌هایم در آن بازی می‌کنند و تلویزیون تماشا می‌کنند. اگر حسگر حرکت را تشخیص دهد یا اگر تشخیص حرکت را متوقف کند، برنامه Home می تواند اتوماسیون های خاصی ایجاد کند.

اضافه شدن به HomeKit و اتوماسیون

چندین سنسور حرکت HomeKit در بازار وجود دارد، اما Onvis یک گزینه ارزان قیمت را ارائه می دهد که شامل ردیابی دما و رطوبت نیز می شود. اگر تازه وارد یک خانه هوشمند هستید، چند مورد را اضافه کنید لامپ HomeKit و حسگرهای حرکتی HomeKit یک نقطه شروع آسان است.