سهم بازار اپل بیشترین افزایش را از آیفون 13 در اروپا 9to5Mac دریافت کرد

[ad_1]

فروش اولیه آیفون 13 شاهد افزایش سهم اپل در بازار گوشی های هوشمند در ایالات متحده و اروپا بود، اما رشد در دومی بسیار چشمگیرتر بود – جایی که این شرکت آماده است تا از شیائومی پیشی بگیرد.

رشد آیفون علیرغم زمان بندی بسیار مطلوب در ایالات متحده کمتر بود، اما این البته از پایه بسیار بالاتری بود…

قبلاً توضیح داده‌ایم که چرا برنامه‌ها فروش سه ماهه سوم اپل را بهبود می‌بخشد.

از لحاظ تاریخی، فروش جدیدترین آیفون‌ها در سپتامبر انجام می‌شود که بخشی از چهارمین فصل مالی اپل (معروف به تقویم Q3) است. این مورد در هر راه اندازی، از آیفون 5 تا آیفون 8 وجود داشت.

با این حال، بعد از آن اوضاع بدتر شد و عرضه آیفون 12 در سال گذشته از جمله مواردی بود که بعداً شاهد عرضه آن خواهیم بود. فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو در ماه اکتبر آغاز شد، در حالی که مینی و پرو مکس تنها در ماه نوامبر در دسترس بودند. این دقیقاً به این معنی است که هیچ یک از این فروش ها به درآمد سه ماهه چهارم اپل کمک نکرده است. در مقابل، آیفون 13 در 24 سپتامبر به فروش رفت و فروش یک هفته ای را در سه ماهه چهارم ارائه کرد.

IDC هفته گذشته اعلام کرد که در سطح جهانی، اپل در سه ماهه سوم از شیائومی پیشی گرفت و پس از سامسونگ در جایگاه دوم قرار گرفت. جستجو برای نقطه مقابل گفت این نیست کافی این مورد در بازار اروپا بود، اما اپل بسیار نزدیک شد. او تخمین می زند که سهم اپل از بازار از 17.6 درصد به 22.1 درصد افزایش یافته است، اما رشد شیائومی از این رقم فراتر رفته است.

این شرکت اطلاعاتی بازار گفت که در ایالات متحده، سهم اپل از بازار سه امتیاز، از 39٪ به 42٪ افزایش یافت. سامسونگ سخت تعقیب می کرد و موفق شد فاصله را کم کند، در حالی که هیچ برند دیگری در صدر اعداد قرار نگرفت.

کانترپوینت می‌گوید سه ماهه تعطیلات می‌تواند برای اپل به‌ویژه در اروپا یک موفقیت بزرگ باشد.

عرضه آیفون 13 موفقیت بزرگی برای اپل بود. علیرغم اینکه آیفون 13 در اواخر سپتامبر به فروش می رسد، به نظر می رسد محبوبیت بیشتری نسبت به آیفون 12 سال گذشته داشته باشد. اگر اپل بتواند با تقاضا (که در برخی بازارها یک چالش به نظر می رسد) همگام باشد، ممکن است فقط یک رکورد Q4 در اروپا داشته باشد.

عکس: دیوید سویهووک/پاشیدن

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی