سوالات متداول اپل بازگشت به مدرسه

«برای خریدهای واجد شرایط مک، تنها یک (1) محصول تبلیغاتی به ازای هر خریدار واجد شرایط می‌تواند در طول این تبلیغات به دست آید. برای خرید واجد شرایط iPad، تنها یک (1) محصول تبلیغاتی به ازای هر خریدار واجد شرایط ممکن است در طول این تبلیغات به دست آید. »

بازگشت اپل به مدرسه: بهترین زمان برای خرید؟

تبلیغ اپل بازگشت به مدرسه رسما راه اندازی شد، با تغییر اصلی تغییر از AirPods رایگان به یک کارت هدیه 150 دلاری. در اینجا نگاهی دقیق به افرادی که واجد شرایط هستند (بیش از دانش‌آموزان و معلمان/استادان)، نحوه استفاده والدین از آن، محدودیت‌های تبلیغاتی، مدت زمان، دستگاه‌های گنجانده شده، و بهترین زمان برای خرید آمده است.

پرسش و پاسخ اپل بازگشت به مدرسه تبلیغات

«اخطار مهم در مورد رسید پرداخت و صورت‌حساب ماهیانه برای خریدهای ماهانه Apple Card (ACMI) با این تبلیغات: خرید یک محصول واجد شرایط که با انتخاب ACMI (یک گزینه پرداخت 0% در آوریل) به‌عنوان پرداخت در هنگام پرداخت، اعتبار فوری 100 دلاری دریافت می‌کند. یا 150 دلار (بسته به نوع محصول واجد شرایط خریداری شده)، که هزینه محصول تبلیغاتی قابل اجرا (گیفت کارت اپل) است که در زمان خرید از قیمت محصول واجد شرایط کسر می شود.

سیاست بازگشت

اپل همچنین تخفیف‌های آموزشی استاندارد 100 و 50 دلاری را در مک و آی‌پد، به‌علاوه 20 درصد تخفیف AppleCare ارائه می‌کند.

تعداد مک و آیپد را محدود کنید؟

مک های زیر واجد شرایط گیفت کارت 150 دلاری و آیپدهای واجد شرایط دریافت گیفت کارت 100 دلاری هستند.

  • مک بوک ایر
  • مک بوک پرو (مدل های 13، 14 و 16 اینچی)
  • آی مک 24 اینچ
  • آیپد ایر
  • iPad Pro (مدل های 11 و 12.9 اینچی)

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تبلیغات اپل بازگشت به مدرسه 2022 از 24 ژوئن تا 26 سپتامبر.

تبلیغ اپل بازگشت به مدرسه کجا موجود است؟

برای کسانی که از اقساط ماهانه اپل کارت استفاده می کنند، اپل می گوید که ارزش کارت هدیه 100 یا 150 دلاری بلافاصله به عنوان “اعتبار فوری” اعمال می شود.

در اینجا چاپ دقیق خط مشی بازگشت برای ارتقاء بازگشت به مدرسه است:

اپل می گوید: «مکان های فروشگاه اپل، Apple Store for Educationو 1-800-MY-APPLE» سه مکان برای دریافت پیشنهاد ویژه هستند.

کدام مک و آیپد گنجانده شده است؟

خوشبختانه، از آنجایی که امسال یک کارت هدیه 150 دلاری است، هیچ خطری وجود ندارد که اپل مانند ایرپادها آن را تمام کند.

در چاپ خوباپل خاطرنشان می کند: “شما باید قبل از خرید نشان دهید که الزامات خریدار واجد شرایط را برآورده می کنید.”

تبلیغات کی تمام می شود؟

به نظر می رسد اپل هنگام خرید از طریق خود از سیستم افتخار استفاده می کند وب سایت آموزش و پرورشاما اگر پدر و مادری هستید که به فروشگاه اپل می‌روید، ممکن است بخواهید مدرک قبولی یا شناسه دانش‌آموز خود را برای هر موردی همراه داشته باشید.

آموزش عالی – اساتید و کارکنان مؤسسات آموزش عالی در کشور واجد شرایط و دانشجویانی که در یک مؤسسه آموزش عالی در کشور واجد شرایط ثبت نام یا پذیرفته شده اند، واجد شرایط هستند. خریدهای انجام شده توسط افراد از Apple Store for Education برای خرید یا فروش مجدد سازمانی نیست.

و اعضای هیئت مدیره مدرسه و رهبران PTA یا PTO نیز در ارتقاء گنجانده شده اند. اینجاست چاپ خوب در مورد اینکه چه کسی واجد شرایط است:

همه کارکنان K-12 در مدارس دولتی یا خصوصی، و همچنین معلمان خانگی، واجد شرایط هستند. والدین دانشجویانی که به کالج یا دانشگاه می روند نیز می توانند از این پیشنهاد استفاده کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مقایسه عمیق ما را برای همه چیزهایی که باید در مورد تفاوت بین MacBook Air جدید و قدیمی، MacBook Pro و موارد دیگر بدانید، بررسی کنید.

پرداخت ماهانه اپل کارت

فهرست

توجه: این جزئیات مختص تبلیغات Apple Back to School در ایالات متحده است، شرایط و ضوابط متفاوتی ممکن است برای کشورهای دیگر اعمال شود.

“بازگرداندن و مبادله تابع خط مشی محل واجد شرایطی است که خرید انجام شده است. محصول تبلیغاتی دریافت شده با خرید یک محصول واجد شرایط باید با آن محصول واجد شرایط بازگردانده شود تا بازپرداخت کامل برای این خرید دریافت شود. اگر تبلیغات تبلیغاتی محصول گم شده است، بازگردانده نشده است یا تعویض شده است، ارزش کامل اصلی محصول تبلیغاتی از تعویض یا بازپرداخت محصول واجد شرایط کسر می شود.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

M–12 – کارمند یک موسسه دولتی یا خصوصی K-12 در کشور دارای صلاحیت، از جمله معلمان خانگی، واجد شرایط است. علاوه بر این، اعضای هیئت مدیره مدرسه که در حال حاضر انتخاب یا منصوب شده اند، واجد شرایط هستند. افسران PTA یا PTO که در حال حاضر به عنوان افسران منتخب یا منصوب خدمت می کنند واجد شرایط هستند.

فراتر از صرفاً دانشجویان و کارکنان دانشگاه می توانند از تبلیغات Apple Back to School استفاده کنند.

برای کسانی که به دنبال یک مک بوک پرو یا آی مک جدید هستند، دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد. اما اگر می‌خواهید MacBook Air جدید را تهیه کنید، باید منتظر بمانید تا MacBook Air M2 2022 در ماه ژوئیه وارد بازار شود تا از این تبلیغات استفاده کنید.

والدین آموزش عالی – والدینی که از طرف فرزند خود که در حال حاضر دانشجوی ثبت نام شده یا پذیرفته شده در یک موسسه آموزش عالی دولتی یا خصوصی در کشور واجد شرایط است اقدام به خرید می کنند، واجد شرایط هستند.

آیا والدین می توانند برای دانش آموزان خرید کنند؟

تبلیغات بازگشت به مدرسه محدود به خرید Mac و iPad برای افراد واجد شرایط است.

“افراد واجد شرایط برای این ارتقاء عبارتند از اساتید، کارکنان، دانش آموزان و والدین به شرح زیر (هر یک “خریدار واجد شرایط”):

همانطور که در بالا توضیح داده شد، والدین دانش‌آموزانی که در یک مؤسسه آموزش عالی دولتی یا خصوصی پذیرفته شده‌اند، می‌توانند یک مک یا آی‌پد خریداری کنند و کارت هدیه 100 یا 150 دلاری، 20 درصد تخفیف در AppleCare و تخفیف تحصیلی دریافت کنند.