سونی اکسپریا XZ4 صفحه نمایش بزرگ و حاشیه کمتری دارد 9to5mac Farsi

شاید شما ندانید که کمپانی سامسونگ از کجا شروع کرده است ولی تاریخی نشان می دهد که سامسونگ از فروش ماهی های خشک شروع کرده است و توانسته است به این موفقیت و عظمت برس . برخی از کاربران وب اظهار داشتند که Xiaomi Surge C۱ یک تراشه پردازش تصویر است، در حالی که نام تراشه جدید با C۲ شروع میشود، بنابراین تراشه جدید ممکن است یک تراشه پردازش گرافیکی ارتقا یافته باشد. گوشی شیائومی Redmi Note 10 و خانوادهی آن نیز آخرین مدلهای منتشر شده از برند ردمی هستند که حتی در بازار کشورمان نیز استقبال بسیار بالایی از آن شده است. را تهیه کنید. حتی لوازم خانگی مانند جاروبرقی رباتی، تلویزیون، تهویه هوا و لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس و قلم را میتوانید از بازار ایران تهیه کنید. پوکو را میتوان از جدیدترین زیر مجموعههای شیائومی دانست که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. Xiaomi Mi 8 Lite: این گوشی میان رده قدرتمند به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های شیائومی محسوب می شود. Xiaomi Mi 9: این گوشی با طراحی زیبا، مشخصات خوب و قیمتی مقرون به صرفه نسبت به دیگر سری گوشی های پرچم دار آن را منحصر به فرد کرده است. شیائومی گوشی ردمی K50 الترا را بر پایه صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح تصویر 1.5K طراحی شده است.

شیائومی یک شرکت اینترنتی است که مردم دنیا این غول تکنولوژی را با گوشی شیائومی میشناسند.به عنوان مثال در سال 2019 شیائومی با گوشی Redmi Note 8 در بازار های جهانی غوغا کرد و فروش بسیار خوبی داشت.در حال حاضر نیز نسخه 2021 این گوشی با همان مشخصات و با تغییر تراشه اصلی مجددا تولید و عرضه شده است. به عنوان مثال صفحه نمایش این گوشی 144 هرتزی است و در مقایسه با نمایشگر 90 هرتزی می 10 پیشرفت چشمگیری داشته است. در حال حاضر، گوشی شیائومی و دیگر محصولات آن در بیش از 90 کشور و منطقه از جمله ایران حضور داشته و در بسیاری از بازارها جایگاه پیشرو دارند.شیائومی به دلیل تحریم ها در ایران نمی تواند استور رسمی داخل کشور داشته باشد ولی خاص باکس متعهد است تمام محصولات این شرکت معتبر خصوصا گوشی شیائومی را با قیمتی معقول و گارانتی معتبر به دست مصرف کننده برساند. شرکت شیائومی تولید کننده انواع گوشی شیائومی می باشد که در سال های اخیر با رشد خیره کننده خود زبان زد خاص و عام است.

Gen 1 کوالکام با راهکار خنک سازی اختصاصی شیائومی جا خوش کرده است که ادعا شده در اجرای بازی Genshin Impact با متوسط نرخ فریم دهی 58.03 فریم در ثانیه، دمای آن حداکثر به 46 درجه سانتیگراد رسیده است. تو بخش نرم افزار هم رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI 13 بر پایه اندروید 12 به طور پیشفرض روی ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن قرار داره. هواوی در بازار ایران دارای گارانتی رسمی است و با توجه به محدود بودن برند هایی که به صورت رسمی وارد بازار ایران می شود هواوی یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می رود، البته در نظر داشته باشید که نمی توان این برند را به عنوان یک برند بی نقص در نظر داشت و باید به این موضوع توجه داشته باشید که نقاط ضعف گوشی های هوشمند این برند را نمی توان عاملی برای خرید نکردن آن ها دانست مگر اینکه روی مواردی خاص تاکید بسیار زیادی داشته باشید و از این رو ان ها را مقدم بر سایر ویژگی های بدانید.

گاهی علت مشکل ریستارت شدن گوشی هواوی، کارت حافظه خارجی است. خرید گوشی شیائومی در سالهای اخیر بسیار در بین علاقهمندان به دنیای تکنولوژی رایج شده است که این محبوبیت بیشتر به علت قیمت گوشی های شیائومی است؛ این برند توانسته است به خوبی جایگاه خود را در بین برندهای محبوب و شناخته شدهای که سالیان در زمینه کالای دیجیتال فعالیت دارند، پیدا کند بهطوری که در حال حاضر جزو سه برند محبوب تولیدکننده گوشی در جهان است که طرفداران خاص خود را دارد. با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غولهای تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند. پرچمداران امروزی گوشی هواوی در نوزده سپتامبر 2019 در مونیخ آلمان به کاربران تلفن های هوشمند معرفی شدند، بیشترین مانور هواوی بر روی این دو مدل گوشی در بخش دوربین اصلی آن هاست که به صورت دایره ای طراحی شده اند. گوشی جدید شیائومی یک نسخه ویژه به نام K50 Ultra Mercedes AMG Petronas هم دارد که از طراحی متفاوت و بیشترین حجم حافظه رم و حافظه داخلی بهره میبرد.

گوشی سامسونگ A71 که در رنج قیمت 8 تا 11 میلیون تومان عرضه می شود، همچنان در راس محبوب ترین گوشی های سامسونگ قرار دارد اما چون اندکی قیمت بالاتری دارد، جزو گوشی های میان رده به حساب نمی آید. رقابت با برندهایی چون سامسونگ، اپل و … همچنین نیازی نیست قیمت گوشی های شیائومی امروز را گران بخرید، چون تکنولایف تخفیف های خوبی بر روی قیمت روز گوشی شیائومی دارد و تضمین بهترین قیمت گوشی شیائومی را میدهد. از این رو در خرید گوشی شیائومی بسیار دقت کنید که بر روی جعبه برچسب رجیستری کالا وجود داشته باشد و گوشی از قبل در طرح رجیستری ثبت شده باشد. همچنین برخی از گوشیهای شیائومی به خصوص رام چین این برند در طرح رجیستری ثبت نشدهاند، به همین دلیل باید مبلغ جداگانهای برای رجیستری این گوشیها بدهید یا آن را خودتان رجیستری کنید که دردسر زیادی دارد. گوشیهای موبایل شیائومی بهطور کلی در دو نسخه چین و گلوبال تولید میشوند. شیائومی در سال ۲۰۱۰ و در چین ساخته شده و در همین مدت کوتاه توانسته در بین ده کمپانی برتر دنیا در زمینه ساخت گوشی هوشمند قرار بگیرد. این امر البته در تصاویر در محدوده بزرگنمایی 3.5X تا 5.2X چندان واضح نیست؛ اما اگر بزرگنمایی را به ده برابر افزایش دهید، متوجه وضوح پایینتر دوربین سونی در مقایسه با سامسونگ خواهید شد.

مقایسه میکنید، یک نکته مهم در همان ابتدا توجه شما را جلب خواهد کرد: شیائومی نسبت به تمام این کمپانیهای جدیدتر است و در مدت زمان خیلی کوتاهی (حدودا ده سال) به این شهرت و محبوبیت دست سایت 9to5mac پیدا کرده است. در ضمن مقاله بهترین گوشی شیائومی، بصورت منظم آپدیت میشه و همیشه مدلهای جدیدتر با عملکرد بهتر به لیست اضافه میشن. من توی مقاله بهترین گوشی ردمی شیائومی، بصورت کامل به معرفی گوشیهای این سری پرداختم و حالا توی مقاله بهترین گوشی شیائومی میخوام فقط چند مدل از این سری رو معرفی کنم. اکسدوس یکی از قدرتمندترین گوشیهایی است که اچتیسی در چند سال اخیر تولید کرده است. علاوه بر گوشی های میان رده مجموعه شیائومی در تولید گوشی های بالارده و گیمینگ هم بسیار موفق عمل کرده و گوشی هایی با کیفیت بسیار عالی و حرفه ای را تولید کرده است که در بیشتر نظرسنجی ها و حتی مقایسه بین سایر گوشی های پرچمدار بین برترین گوشی های هوشمند قرار میگرند . که در سطح بالارده شاهد مشخصات قوی و قیمت های نسبتا بالا هم هستیم.ولی باز هم مهمترین مشخصه این سری با سایر گوشیهای شیائومی این است که گوشیهای ردمی از اجزای ارزان قیمت استفاده میکنند و در نتیجه با حفظ مشخصات بالاتر قیمت پایینتری دارند.

در هر مرحله از خرید گوشی شیائومی پشتیبانان و کارشناسان تکنولایف آماده پاسخگویی به سولات و نظرات شما در مورد قیمت موبایل شیائومی هستند، پس در هر مرحله اگر به مشاور خرید موبایل و راهنماییهای تخصصی نیاز داشتید حتما با کارشناسان مطرح کنید تا بهترین تجربه خرید گوشی را در تکنولایف داشته باشید. حتما با خود میگویید چرا MI؟ سری پوکو با عرضه این دو گوشی به یکباره توانست در بازارهای مختلف محبوب واقع شود و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند. شیائومی گوشیهای زیر نظر خود را با پسوند Redmi و Poco به یک برند جداگانه و زیر مجموعه خود تبدیل کرده تا موفقیتهای خود را دوچندان کند. در حال حاضر نیز گوشیهای شیائومی Poco M3 و Poco X3 از گوشیهای بسیار پرفروش و باکیفیت این کمپانی محسوب میشوند که در ایران نیز جزو تازه وارد ها و پر طرفدارترین گوشی ها هستند.

اولین گوشی این برند در سال 2011 و با رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI عرضه شد. با این حال نسخه گلوبال Redmi K50 Ultra درست همانند Xiaomi 12T Pro با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه میشود. در حال حاضر نمی توان گفت که هواوی هنوز هم یک برند ارزان قیمت به خصوص در میان گوشی های هوشمند پرچمدار به شمار می رود، اما در بخش گوشی های میان رده به دلیل استفاده از پردازنده های خود شرکت و همچنین حضور قدرتمند در بازار این گوشی هوشمند با قیمتی مناسب تر از گوشی های پرچمدار برند های دیگر از جمله سامسونگ در اختیار کاربران قرار می گیرد. از زمان انتشار آن ، تلفن های دیگر با مشخصات و ویژگی های مشابه ظاهر شده است ، اما Mi 9 هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به برخی رقبای خود نقاط ضعف کمتری دارد. این یعنی 0 تا 100 خرید موبایل شیائومی تنها مقایسه، انتخاب و پرداخت است. Surge C۱ دارای یک پیکربندی فیلتر دوگانه است که میتواند پردازش موازی سیگنالهای فرکانس بالا و پایین را درک کند و کارایی پردازش سیگنال را تا ۱۰۰ درصد بهبود بخشد. دوربین دوم یک الترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم یک ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

گاهی اوقات از Pocophone بخاطر ارائه مشخصات بالارده با قیمت مقرون به صرفه به عنوان “قاتل پرچمدار” یاد میشود. سایت کیومیتا بهترین گوشی های موبایل شیائومی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میدهد و جدا از امکانات و خدمات بی نظیری که دارد، با خرید آنلاین این محصول می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. از سوی دیگر تمام گوشیهای سری Mi قابلیت 5G را نیز پشتیبانی میکنند. در این بخش، به جزئیات خط تولید گوشیهای هوشمند شیائومی میپردازیم.مسلماً این لیست کامل و جامع نیست، چرا که شیائومی، محصولات الکترونیکی متنوعی را تولید میکند، به همین دلیل در اینجا به مهمترین موارد موجود در سبد محصولات موبایل این غول چینی خواهیم پرداخت. این شرکت چینی محصولات متنوعی از گوشی های هوشمند را در مدل و قیمت های متنوع به تولید رسانیده است.

بعد از خرید موبایل شیائومی تکنولایف کافیست در خانه استراحت کنید و منتظر مامور پست باشید تا گوشی را به دست شما برساند. کلیه سفارشاتی که از ساعت 12 ظهر به بعد ثبت شوند با سفارشاتی که فردا قبل از ساعت 12 ظهر ثبت می شوند همه باهم ارسال خواهد شد توسط پست پیشتاز . دومین گوشی شیائومی یک سال پس از اولین مدل یعنی در سال 2012 معرفی شد اما گسترش و رشد گوشی های شیائومی با معرفی سری ردمی آغاز شد؛ این کمپانی چینی پس از عرضه گوشیهای ارزان قیمت سری می به سراغ تولید و عرضه گوشی های ردمی رفت و توانست به یکباره سر و صدای زیادی به پا کند.

POCO اولین بار در آگوست 2018 به عنوان یک خط تولید گوشی میانرده اعلام شد و در 17 ژانویه 2020 یعنی حدود دو سال بعد با گوشیهای سطح متوسط و میانرده به عنوان یک مارک فرعی جداگانه از Xiaomi به فعالیتش ادامه داد. Surge C۱ اولین تراشه تصویربرداری حرفهای شیائومی است که برای اولین بار در گوشی هوشمند Xiaomi MIX FOLD عرضه شد. امروزه به دلیل کرونا امکان خرید گوشی هوآوی و گوشی های دیگر کمتر شده است. برخلاف اپل و سامسونگ، شیائومی تجارت گوشیهای خود را با حاشیه های بسیار ناچیز انجام میدهد، این حاشیه مربوط به قیمت گوشی شیائومی است که با سود کمتر از 5٪ بود. نسل اول گوشی موبایل را 0G یا «نسل صفر» میگویند و اغلب گوشیهای امروزه متعلق به نسل 3G و 4G هستند. در آگوست 2014، وال استریت ژورنال گزارش داد که در سه ماهه دوم سال مالی 2014 شیائومی 14 درصد از فروش گوشیهای بازار چین را به خود اختصاص داده است و فروش ردمی به عنوان یک عامل موثر در دستیابی به این موفقیت نسبت داده شد. گرچه قیمت گوشی های شیائومی معقول و به صرفه است اما تمام شرکت ها طبق برنامه هرساله بهترین گوشیهای خود را معرفی و از استقبال بی نظیر کاربران بهره میبرند.

البته که در مقایسه با دیگر گوشیهای پرچمدار کمپانیهای سامسونگ و شیائومی، این گوشی از نظر رم و حافظه داخلی به مراتب ضعیفتر است، اما هواوی این کار را انجام داده تا قیمت گوشی را پایین نگاه دارد. این سری نیز همانند سایر محصولات شیائومی از قیمت مناسبی برخوردار بوده که از لحاظ قابلیتها و ویژگیهای سخت افزاری، با گوشیهای بالا رده سایر برندهای مطرح قابل مقایسه است. البته سری شیائومی چند زیر مجموعه با پسوند X، t و i نیز دارد که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند. خرید گوشی شیائومی در تکنولایف بسیار ساده و با چند کلیک انجام میشود. به همین دلیل هم شیائومی در بازارهایی مثل چین و هند تا این حد موفق بوده است.

طبق گزارشاتِ چهارماهه نخست سال 2018، گوشی شیائومی POCO F1 با غلبه بر رقبایی مانند OnePlus 6، به پرفروشترین گوشی شیائومی فروخته شده در هند تبدیل شده است. همان طور که قطعا میدانید ماموریت غیر ممکن نام یک مجموعه فیلم هالیوودی جذاب است که در هر قسمت نقش اول فیلم با چالش های بسیاری رو برو میشود که حل کردن آنها به نظر غیر ممکن میرسد. برای بسیاری از کاربران وقتی هدفون به گوشی متصل میشود، گوگل اسیستنت هم اجرا میگردد و در کار آنها خلل ایجاد میکند. شرکت اچتیسی (HTC Corporation) مخفف High Tech Computer Corporation در سال ۱۹۹۷ در تایوان تأسیس شد و هماکنون با بیش از پنج هزار کارمند در زمینه ساخت تلفنهای همراه هوشمند فعالیت میکند. لوگو یا همان آرم شرکت بزرگ شیائومی که پشت تمام محصولات این کمپانی با ظرافت خاصی نقش بسته است مخفف دو کلمه Mobile و Internet است.

ردمی نوت ۱۱ بهترین گوشی شیائومی ارزان با ظاهر جذاب و شبیه پرچمدارها است. اما شیائومی اینگونه عمل نمیکند، این شرکت محصول جدید خود را معرفی کرده و تا مدت زیادی (حتی سالها) به فروش آن ادامه میدهد. شاید برایتان خنده دار باشد آیفون ۶ در زمان ارایه به بازار با قیمت ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش میشد اما در حال حاضر شما آخرین محصول اپل را باید با قیمت نجومی خریداری کنید. گوشیهای ردمی نوت به عنوان گوشیهای اقتصادی و در عین حال قدرتمند با دوربینهای با کیفیت شناخته میشوند. گوشی های سری می شیائومی مهمترین و اصلیترین گوشیهای این برند هستند و هر سال یکی از مهمترین محصولات کمپانی در این سری معرفی میشوند که جدیدترین آنها Xiaomi Mi11 است. اما این ترتیب در بهترین گوشی های شیائومی از نظر ما، جور دیگری است.

در لوگوی ما مخفف کلمات موبایل و اینترنت است. یکی از دلایل مهم محبوبیت این برند قیمت گوشی شیائومی می باشد شیائومی محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به نسبت رقبا ارائه میکند و این مزیت رقابتی باعث رشد رعد آسای این برند شده است. همچنین، به دلایل مختلفی همچون بازار رقباتی چین، از قیمت پایین تری نسبت به نسخه جهانی برخوردارهستند که فروشندگان را مشتاق به خرید آن ها میکند. این برند فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد؛ اما اوج محبوبیت گوشی های پوکو را میتوان سال 2020 و با عرضه گوشی های Poco X3 و Poco X3 Pro داست. گرچه فعالیت های گسترده این کمپانی در تولید و عرضه لوازم دیجیتال هوشمند حد و مرزی ندارد و تا ساخت لوازمی چون خودکار هوشمند، البسه هوشمند، دوربین های نظارتی و انواع لوازم جانبی دیجیتال، پیش رفته است اما نقطه قوت برند MI گوشی شیائومی است.