سیری اکنون کتاب های اپرا را توصیه می کند

خوانندگان در سراسر جهان می توانند به راحتی باشگاه کتاب اپرا را از طریق برنامه Apple Books تجربه کنند، جایی که می توانند در مورد جدیدترین انتخاب ها بیاموزند و انتخاب های گذشته را در یک تجربه زیبا و همه جانبه مرور کنند. با ویژگی جدید اهداف خواندن در Apple Books، خوانندگان می توانند خواندن را به یک عادت روزانه آسان تر تبدیل کنند.

سپس سیری می‌گوید که می‌توانید کتاب را در Apple Books بخوانید یا آخرین قسمت‌های آن را تماشا کنید باشگاه کتاب اپرا در AppleTV+.

“سلام به همه! در حال حاضر ما در حال خواندن رمان های “گیلاد” از مرلین رابینسون هستیم. این رمان ها به ما یادآوری می کنند که سرعت خود را کم کنیم، نفس عمیق بکشیم و به یاد داشته باشیم که زیبایی در اطراف وجود دارد. زبان رابینسون نوعی سادگی ظریف را تجسم می کند. در حالی که معنای بسیار زیادی را منتقل می کند. و رمان ها به تمام موضوعات مهم – ایمان، عشق، خانواده، شرایط انسانی ما می پردازند. با من همراه باشید تا در دنیای گیلاد سفر کنیم.

اپل و اپرا همکاری خود را با ویژگی جدید سیری برای توصیه کتاب در حین تبلیغ گسترش می دهند باشگاه کتاب اپرا در AppleTV+.

“باشگاه کتاب اپرا” به بینندگان یک صندلی در ردیف اول برای گفتگوهای بدون نظارت با نویسندگان باورنکردنی می دهد. هر قسمت دارای یک کتاب دست‌چین شده از اپرا به همراه مصاحبه در مورد موضوعاتی است که برجسته می‌کند. این یک باشگاه کتاب برای دنیای امروز است – پنجره ای به جهان های دیگر.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این سریال در 1 نوامبر 2019 شروع به کار کرد و فصل اول آن دارای هفت قسمت است. آخرین در 2 اکتبر 2020 راه اندازی شد. طبق گفته Apple TV+ Press:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در سال 2018، اپل یک همکاری چند ساله با اپرا وینفری را اعلام کرد و این رابطه به تلاش‌های مختلف گسترش یافته است. می توانید کتاب رابینسون را در اینجا بخوانید یا شروع به تماشا کنید باشگاه کتاب اپرا در AppleTV+.

اگر از سیری بپرسید “اپرا در حال خواندن چه چیزی است؟” دستیار شخصی اپل می گوید اپرا در حال مطالعه است گیلاد توسط مرلین رابینسون