سیری دیگر برای فعال شدن به دستور “Hey” نیاز ندارد

[ad_1]

از آیفون 6 اس، کاربران می توانند با گفتن دستور «Hey Siri» به صورت هندزفری با سیری صحبت کنند. این دستور بعداً تقریباً به تمام دستگاه های اپل اضافه شد و برای هوم پاد، اسپیکر هوشمند اپل، حیاتی شد. اما اکنون، با iOS 17، macOS 14 و سایر به‌روزرسانی‌ها، کاربران دیگر نیازی به گفتن «Hey Siri» برای صحبت با دستیار ویروس ندارند.

یک دستور جدید برای سیری

با معرفی جدیدترین نسخه های سیستم عامل اپل امروز، کاربران دیگر نیازی به گفتن «Hey Siri» برای صحبت با دستیار ندارند. در عوض، شما فقط می گویید “Siri…” و دستیار شروع به گوش دادن به شما می کند. این رویکرد مشابه کاری است که آمازون با دستگاه‌های اکو خود انجام می‌دهد، که برای صحبت با دستیار فقط باید «الکسا…» را بگویید.

با این تغییر، اپل انتظار دارد صحبت با سیری طبیعی تر شود. اما فراتر از آن، به‌روزرسانی بزرگ دیگری برای دستیار مجازی اپل وجود دارد. به این دلیل است که سیری در نهایت درخواست های متوالی دارد. این بدان معناست که پس از فعال کردن سیری، می توانید چندین درخواست بدون نیاز به فعال سازی مجدد آن ارسال کنید.

برای مثال، می‌توانید بدون نیاز به گفتن دوباره «Siri» بگویید «Siri, Emma, ​​I’m in my way» و سپس «به من یادآوری کن وقتی به خانه برسم به گیاهان آب بدهم».

بدون سیری مبتنی بر هوش مصنوعی

متأسفانه، برای کسانی که انتظار پاسخ اپل به هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT را داشتند، سیری به همان روش ادامه می دهد. هیچ نشانه ای وجود ندارد که iOS 17 پاسخ های تولید شده توسط هوش مصنوعی را به سیری اضافه کند. با این حال، شایعات حاکی از آن است که این شرکت واقعاً در حال کار بر روی آن است، اما باید بیشتر طول بکشد تا این فناوری عمومی شود.

تجربه جدید سیری بخشی از iOS 17، iPadOS 17، macOS Sonoma و HomePod Software 17 است. این نرم افزارها اکنون در نسخه بتا برای توسعه دهندگان در دسترس هستند و پاییز امسال منتشر خواهند شد. انتظار می رود نسخه بتا عمومی تا ماه جولای منتشر شود. جزئیات بیشتر را می توانید در وب سایت توسعه دهندگان اپل بیابید.

همچنین بخوانید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی