سیری دیگر نمی تواند ایمیل ارسال کند و سابقه تماس را بررسی کند

9to5Mac توانست تایید کند که این دستورات نه تنها در iOS 15، بلکه در iOS 14.8 نیز موجود نیستند. اگرچه برخی از کاربران حتی متوجه دستورات از دست رفته نمی‌شوند، اما اینها درخواست‌های رایجی هستند که توسط کاربران نابینا و کم بینا ارائه می‌شوند. گزارش های مربوط به این مشکل در سایت به اشتراک گذاشته شده است AppleVis انجمن اختصاص داده شده به بحث در مورد ویژگی های دسترسی محصولات اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل امسال به‌روزرسانی بزرگ سیری را با iOS 15 اعلام کرد، که اکنون می‌تواند درخواست‌های دستگاه را بدون اتصال به اینترنت پردازش کند. با این حال، به نظر می رسد که دستیار مجازی اپل نیز برخی از قابلیت های خود را از دست داده است، زیرا کاربران شکایت کرده اند که سیری دیگر نمی تواند ایمیل ارسال کند یا تاریخچه تماس ها را بررسی کند.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

یکی از افرادی که پشتیبانی می‌کنم به من گفت که دیگر نمی‌تواند از سیری برای ارسال ایمیل از آیفون 8 خود با iOS 14 استفاده کند. من آیفون SE خود را با iOS 15.0 امتحان کردم و پاسخ سیری این بود: «متاسفم، نمی‌توانم کمکی کنم». متعاقباً، من همان پاسخ را در تلفنی که iOS 12 دارد دریافت کردم. اگر حذف عمدی ویژگی‌ها باشد، قطعاً برای برخی از کاربران کم بینا که آن را راهی مناسب برای ارسال یک ایمیل کوتاه می‌دانند، ضرر خواهد بود.

چندین دستور سیری دیگر پس از به‌روزرسانی iOS 15 کار نمی‌کنند. این دستورات شامل دستورات مربوط به برنامه‌های تلفن و ایمیل است، همانطور که در زیر می‌توانید بررسی کنید:

  • آیا من پست صوتی دارم؟
  • به پیام های صوتی من گوش دهید
  • مشاهده سابقه تماس من
  • تماس های اخیر من را بررسی کنید
  • کی به من زنگ زد؟
  • ارسال ایمیل
  • ارسال یک ایمیل به [person]

شایان ذکر است که فراتر از دستورات برنامه Mail و Phone، سیری در واقع با iOS 15 عملکرد بیشتری را از دست داد. اپل به توسعه دهندگان اطلاع داد که تعاملات برای رزرو سواری، پیکربندی وسایل نقلیه از طریق سیری از طریق CarPlay و جستجوی عکس شخص ثالث متوقف شده است. با به روز رسانی به نفع گردش کار برنامه Shortcuts.

مشخص نیست که حذف این دستورات عمدی بوده یا فقط یک اشکال بوده است، با این حال، از آنجایی که چندین نسخه iOS را تحت تأثیر قرار می دهد، ممکن است اپل بتواند با به روز رسانی سمت سرور آن را برطرف کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: