سیری وقتی در مورد شایعه رویداد ماه مارس اپل از او پرسیده شد، سخنان حکیمانه ای را به اشتراک می گذارد

اگر از دستیار شخصی بپرسید “چه چیزی قرار است در رویداد اپل اعلام شود؟” سیری این پاسخ را به شما می دهد:

در اینجا همه چیزهایی است که از این رویداد آینده انتظار داریم. در حالی که منتظریم، گوش دادن به سخنان حکیمانه سیری و همینطور باشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

حتی اگر اپل هنوز رویدادی را برای 8 مارس اعلام کند، 9to5Macرتبه شانس میلر که این شرکت می تواند این رویداد را به دلیل درگیری بین روسیه و اوکراین به تاخیر بیندازد. از آنجایی که این زمان نامناسبی است، اپل ممکن است فکر کند که این اتفاق در حال حاضر برای این شرکت یک ارتباط نادرست است.

این جالب است زیرا چه فرمول های مختلف این عبارت را امتحان کنید یا یک رویداد اپل اتفاق بیفتد، سیری شما را به سادگی به وب سایت رویداد اپل هدایت می کند.

طبق یک پایگاه داده پر شده اوراسیا، شایعه شده است که اپل در بهار رویدادی را برای معرفی یک آیفون SE کاملا جدید با پشتیبانی 5G، یک iPad Air جدید با عملکرد Central Stage و حداکثر سه مک جدید برگزار می کند.

همانطور که گفته شد، اپل همچنین می تواند مانند چند بار در چند سال گذشته، فقط در قالب بیانیه های مطبوعاتی این محصولات را اعلام کند.

پیش از این، سیری رویداد بهاری را قبل از اعلام اپل به اشتراک گذاشته بود. به عنوان مثال، در سال 2015، دستیار شخصی پاسخ های متفاوتی به او داد که از او پرسیدید “به من اشاره کنید”. در واقع، “Give me a hint” همچنین باعث می شود سیری بگوید “شما نمی توانید اخبار را عجله کنید”.

“شما نمی توانید اخبار را عجله کنید. نه، شما فقط باید صبر کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بلومبرگمارک گورمن چند هفته ای است که از رویداد اپل در ماه مارس خبر می دهد. طبق گفته سیری، از آنجایی که مردم انتظار داشتند دعوت‌های شرکت کوپرتینویی امروز حذف شود، به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر صبر کنیم.