سیستم ارتباط اضطراری توسط اپل برای اولین امدادگران اختراع شده است

به عنوان نمونه ای از این وضعیت، گروهی از پرسنل ایمنی عمومی (به عنوان مثال، آتش نشانان) ممکن است اولین پاسخ دهندگان در یک حادثه باشند. تجهیزات کاربر (UE) یک یا چند عضو گروه ممکن است خارج از محدوده پوشش شبکه سلولی مورد استفاده گروه باشد (به عنوان مثال، برخی از اعضا ممکن است در داخل خانه، در یک تونل و غیره باشند.).

حق اختراع اپل (مشخص شده توسط اپل بدیهی است) روشی برای انتقال ارتباط از دستگاهی است که پوشش سلولی دارد به دستگاهی که پوشش سلولی ندارد. این با حل مشکل با چیزی به نام “شنود قانونی” (LI) کار می کند، جایی که مجری قانون قدرت رهگیری تماس های تلفن همراه را دارد.

اعضای گروه می توانند با استفاده از خدمات ارتباطی ProSe به ارتباط با یکدیگر و با شبکه تلفن همراه ادامه دهند.

شبکه های بی سیم اتصال شبکه را به دستگاه های ارتباطی سیار مانند تلفن های هوشمند فراهم می کنند. اتصال شبکه را می توان از طریق رابط های رادیویی فراهم کرد. به طور معمول، دستگاه های تلفن همراه از طریق یک نقطه دسترسی که بخشی از زیرساخت شبکه است به شبکه بی سیم متصل می شوند. به عنوان مثال، یک دستگاه ممکن است به یک ایستگاه پایه تلفن همراه یا یک نقطه دسترسی شبکه محلی بی سیم (WLAN) (به عنوان مثال، نقطه دسترسی WiFi) متصل شود.

برای حل این مشکل، پتنت اپل همچنین اجازه می دهد تا پیام ها بین آیفون ها ارسال شود، حتی اگر یک یا چند تلفن دارای پوشش سلولی نباشند.

برخی از تکنیک‌ها ممکن است به دستگاه‌ها اجازه دهند مسیرهای ارتباطی مستقیم با یکدیگر برقرار کنند (به عنوان مثال، دور زدن یک ایستگاه پایه سلولی یا نقطه دسترسی WiFi). به عنوان مثال، دستگاه هایی که در مجاورت یکدیگر قرار دارند می توانند یکدیگر را کشف کرده و متعاقباً مسیرهای ارتباطی مستقیم را با یکدیگر ایجاد کنند. در مشخصات منتشر شده توسط پروژه مشارکت نسل 3.sup.rd (3GPP)، ارتباط مستقیم بین دستگاه های بی سیم ممکن است به عنوان خدمات مجاورت (ProSe) نامیده شود. ارتباطات ProSe می تواند چندین مزیت داشته باشد، مانند بهبود استفاده از طیف، بهبود توان و عملکرد کلی و بهبود مصرف انرژی. در زمینه خدمات ایمنی عمومی، ارتباطات ProSe می‌تواند یک شبکه ایمنی عمومی پشتیبان مهم را فراهم کند که می‌تواند زمانی که یک شبکه سلولی (مثلاً یک شبکه سلولی 3GPP) خاموش یا در دسترس نیست، کار کند. […]

پس از سقوط برج یک در 11 سپتامبر، پیام هایی به اولین پاسخ دهندگان برج دو ارسال شد که به آنها دستور تخلیه داده شد. در حالی که برخی پیام‌ها را دریافت کردند – از جمله برخی که قهرمانانه حاضر به ترک کسانی که به آنها کمک می‌کردند را رد کردند، برخی دیگر دریافت نکردند و بعداً در فروریختن برج دوم کشته شدند.

سیستم ارتباط اضطراری اپل

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


حتی در شهرهای بزرگ مانند نیویورک، ممکن است مناطقی وجود داشته باشند که سیستم های رادیویی هیچ پوششی نداشته باشند. یک مثال می تواند زیرزمینی یا در موقعیت هایی باشد که آوارها ارتباطات بین دید را مسدود می کنند.

اگرچه توضیحات ثبت اختراع ابتدا بر رهگیری های قانونی و سپس بر روی یک سیستم ارتباطی اضطراری تمرکز دارد، تصور اینکه همان فناوری در آیفون ها برای استفاده مصرف کنندگان پیاده سازی شود، سخت نیست. این در واقع توسعه قابلیت Personal Hotspot است که در آن صاحب آیفون می‌تواند اتصال داده تلفن همراه خود را با دیگری به اشتراک بگذارد.

عکس: Connor Betts/Unsplash

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در این سناریو، UE یک عضو گروه، که ممکن است در محدوده پوشش شبکه سلولی باشد، می‌تواند به عنوان یک دستگاه رله برای سایر اعضای گروه، که در اینجا ممکن است به عنوان “Us راه دور” نامیده می‌شوند، عمل کند که خارج از محدوده پوشش هستند. بنابراین همه اعضای گروه می توانند از طریق شبکه تلفن همراه به ارتباط خود ادامه دهند.

اپل حق امتیاز یک سیستم ارتباطی اضطراری را دریافت کرده است که برای گسترش پوشش سلولی به مناطقی طراحی شده است که در غیر این صورت هیچ سیگنالی ندارند.

این رویکرد عمدتاً با هدف اجرای قانون و پرسنل خدمات اضطراری است و ممکن است این فناوری بتواند جان اولین پاسخ دهندگان را در مرکز تجارت جهانی در 11 سپتامبر نجات دهد.

زمینه

در ارتباطات ProSe، یک دستگاه رله، مانند یک دستگاه تلفن همراه که به عنوان یک دستگاه رله عمل می کند، می تواند برای جفت کردن یک دستگاه تلفن همراه دیگر (مانند دستگاهی که خارج از پوشش شبکه سلولی است) به شبکه سلولی استفاده شود. با این حال، اجرای رهگیری قانونی در این شرایط می تواند مشکل ساز باشد، زیرا دستگاه تلفن همراهی که باید برای رهگیری قانونی هدف قرار گیرد ممکن است در شبکه تلفن همراه قابل مشاهده نباشد.