سیلیکون اپل در K-12 نشان دهنده یک ارتقاء عظیم برای دانش آموزان است

به نظر من، Apple Silicon for Schools یکی از بزرگترین تغییرات تکنولوژیکی خواهد بود که تا به حال دیده ایم. با عمر باتری به طور چشمگیری بیشتر و افزایش قابل توجه عملکرد، اپل سیلیکون تعدادی از بهترین لپ‌تاپ‌ها را برای سال‌های آینده در اختیار دانش‌آموزان و معلمان قرار می‌دهد. نسخه اول احتمالاً مشابه مک های اولیه اینتل خواهد بود و ما همچنان شاهد به روز رسانی های هیجان انگیز در سال های آینده خواهیم بود.

عمر باتری یکی از اهداف اولیه هر دستگاه مرتبط با K-12 است. بر خلاف افرادی که در یک دفتر با دسترسی گسترده به کابل های برق. دانش آموزان اغلب نمی توانند دستگاه های خود را در طول روز شارژ کنند. با هر باتری که روز را با آن شروع می کنند همان کاری است که باید در طول روز انجام دهند. تا زمانی که یک دانش آموز ویدئویی را ارائه نمی کند، سال هاست که آی پدها روز را سپری کرده اند. از سوی دیگر، مک ها چندان خوش شانس نبودند. طبق تجربه من، عمر باتری هر چه باشد، در استفاده عملی نصف آن را خواهید داشت. اپل MacBook Air M1 را با عمر باتری 18 ساعت ارزیابی کرده است. در تجربه من، با توجه به نوع کاری که دانش آموزان انجام خواهند داد، می توانند به راحتی یک روز مدرسه را با یک بار شارژ پشت سر بگذارند. اگر عمر باتری به تنهایی تنها مزیت سیلیکون اپل باشد، مدارس K-12 مزایای قابل توجهی خواهند دید.

وقتی مک بوک ایر را در اوایل سال 2020 خریدم، در آن زمان، گفتم این لپ تاپ عالی برای K-12 است. به گونه ای که فقط اپل می تواند انجام دهد، آنها تنها چند ماه پس از انتشار از رایانه خود پیشی گرفتند. پس از رفتن به سیلیکون مک بوک اپل M1 ایر چند هفته پیش، بدون شک بهترین لپ تاپ ساخته شده برای آموزش است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

درباره یادداشت برداری: هر شنبه در میان، بردلی چمبرز مقاله جدیدی در مورد اپل در آموزش منتشر می کند. او از سال 2009 دستگاه‌های اپل را در یک محیط آموزشی مدیریت می‌کند. بردلی با تجربه استقرار و مدیریت صدها مک و صدها آی‌پد، نحوه عملکرد محصولات اپل در مقیاس را برجسته می‌کند، داستان‌هایی از مدیریت فناوری اطلاعات و راه‌هایی را که اپل می‌تواند محصولات خود را برای دانش‌آموزان بهبود بخشد، بیان می‌کند.


عمر باتری طولانی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


عمر طولانی باتری نیز یک مزیت بزرگ برای معلمان است. اکثر معلمان به میز خود متصل نیستند و اغلب نمی توانند در طول روز شارژ کنند. همانطور که آنها از کلاسی به کلاس دیگر حرکت می کنند، نگرانی در مورد عمر باتری یک چیز کمتری خواهد بود که در طول روز باید نگران آن باشند.

تطبیق پذیری

یکی از تغییرات بزرگ در آموزش در سال جاری، یادگیری مجازی برای بسیاری از مدارس است و لپ تاپ های کم مصرف با ابزارهای ویدئو کنفرانس چند نفره به خوبی کار نمی کنند. مک بوک ایر M1 در این کار عالی است. اگر شباهت یادگیری مجازی در آینده ادامه پیدا کند، توانایی کار با کنفرانس ویدیویی و ویرایش ویدیوی سبک یک افزونه عالی برای معلمان خواهد بود.

نتیجه گیری سیلیکون اپل برای مدارس

تفاوت قابل توجه در سمت اینتل بین مک بوک ایر و مک بوک پرو بهترین کار برای انجام با لپ‌تاپ‌های جدید M1، مهم‌ترین تفاوت بین Air و Pro نوار لمسی و فن است. فن مک بوک پرو آن را برای مدت زمان طولانی تری با سرعت بالاتر کار می کند. مک بوک ایر اکنون می تواند یک کامپیوتر قابل حمل برای دانش آموزان باشد تا با سیستم مدیریت یادگیری، ویرایش عکس، ویرایش ویدیو یا هر چیز دیگری که در کلاس به آن نیاز دارند کار کنند.

اسپانسر: اگر کسب و کار مدرسه ای هستید و به دنبال یک شریک قابل اعتماد برای تعمیر دستگاه های اپل خود هستید، بررسی کنید خدمات تعمیرات اپل از 9to5Mac.