شارژر بی سیم 4 در 1 iPad + MagSafe Zens آزمایش شده است

این شارژر از آلومینیوم روکش شده ساخته شده است، با احساس کمی لاستیکی، که باعث ایجاد حس عالی می شود و اطمینان می دهد که هیچ چیز خراشیده نمی شود.

با قیمت 200 دلار، Zens 4-in-1 iPad + شارژر بی سیم MagSafe مطمئناً ارزان نیست. در واقع، اگر ایرپادهای غیر پرو دارید، برای شارژ آن‌ها بیشتر از خرید آن‌ها هزینه خواهید کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای استفاده در کنار تخت، من از طرفداران پر و پا قرص شارژرهای بی سیم همه کاره هستم. برای شارژ یک شبه، راحتی بی‌سیم بر سرعت شارژ سیمی غلبه می‌کند و داشتن همه چیز در یک مکان چند مزیت دارد…

البته آی‌پد تنها دستگاه سیم‌دار است، بنابراین باید به‌صورت دستی در جای خود قرار گیرد تا با سوکت USB-C هماهنگ شود. من آن را به اندازه کافی با iPad به تنهایی یک بار انجام داده بودم، اما اگر در کیبورد Magic Keyboard بود، بسیار ساده بود. یکی از دلایل این امر این است که دوشاخه می تواند بین آی پد و کیس بلغزد و به نظر می رسد در حالی که متصل نیست، متصل است.

اما اگر طیف کاملی از گجت‌های موبایل اپل را در اختیار دارید، این یک گزینه بسیار منظم و کاربردی در کنار تخت است. اینکه آیا ارزش آن را دارد یا نه چیزی است که فقط شما می توانید تصمیم بگیرید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


شارژر آیفون MagSafe کاملا استاندارد است. در حالی که ترجیح می‌دهم همه چیز سیاه باشد، به جای صفحه شارژ سفید، وقتی گوشی را در نور کم روی آن قرار می‌دهید، بیشتر به چشم می‌آید – شارژر ساعت هم همینطور.

وقتی صحبت از گجت‌ها به میان می‌آید، کمی از رنگ‌ها پیروی می‌کنم، نقره‌ای یا مشکی را ترجیح می‌دهم. برای یک واحد کنار تخت، رنگ مشکی بسیار ترجیح داده می شود، و این چیزی است که با Zens دریافت می کنید.

الان بیش از یک هفته است که از آن به عنوان شارژر کنار تخت استفاده می کنم و از آن بسیار راضی هستم.

شارژر Zens 4 در 1: قیمت و نتیجه گیری

شارژر بی‌سیم Zens 4-in-1 iPad + MagSafe جدیدترین شارژر در سری شارژرهای ترکیبی است، و در حالی که تعداد زیادی از شارژرهای آیفون، اپل واچ و ایرپادز را شارژ می‌کنند، این شارژر همچنین امکان شارژ آی‌پد را نیز دارد.

واشر ساعت دارای قفسه گیره ای است که به پشتیبانی از آن کمک می کند. اگر نمی خواهید مجبور نیستید آن را ببندید، اما خطر لیز خوردن ساعت را کاهش می دهد. این قطعا به ساعت سرامیکی من کمک می کند، که در غیر این صورت به دلیل وزن خارج از مرکز تمایل دارد به سمت چپ متمایل شود.

با همه مدل‌های آی‌پد با درگاه USB-C، از آی‌پد مینی (نسل ششم) تا آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی (نسل سوم به بالا) سازگار است.

استفاده شده

یک تورفتگی خوب برای AirPods یا موارد مشابه وجود دارد که اطمینان از تراز مناسب کیس را آسان می کند. همچنین با کیس Master & Dynamic MW08S من کاملاً کار می کند. این مسئله ای است که من در مورد مدل قبلی مطرح کردم، جایی که گاهی اوقات مجبور می شدم برای رسیدن به نقطه شیرین شارژ کمی دست و پا بزنم.

همچنین دارای گارانتی سه ساله است که به کیفیت ساخت اطمینان می دهد.

امکانات

  • آجر شارژ 45 واتی
  • MagSafe شارژ سریع 15 واتی برای آیفون
  • دارای گواهی Qi
  • باتری استاندارد اپل واچ شارژ
  • پایه شارژ 5 واتی برای AirPods یا سایر قاب های هدفون بی سیم با قابلیت Qi
  • جک USB-C قابل تنظیم ارتفاع برای iPad (برای جا دادن به کیس های مختلف)

برای من این یک معامله شکن نیست زیرا در صورت نیاز فقط آن را به صفحه کلید می چسبانم، اما اگر iPad خود را در هر صورت نگه دارید باید به خاطر داشته باشید. انعطاف پذیری کافی در دوشاخه USB-C برای قرار دادن کیس های مختلف وجود دارد، اما ممکن است دست و پا گیر باشد یا نباشد.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

اول از همه، این یک راه حل بسیار منظم است. ثانیاً، برای مغزهای خسته، در یک نگاه تأیید می کند که یادتان رفته همه چیز را شارژ کنید، زیرا فضاهای خالی روی شارژر به سمت شما می پرند.

شارژر Zens 4-in-1: ظاهر و احساس

شارژر بی سیم 4-in-1 iPad + MagSafe Zens در وب سایت این شرکت با قیمت 199.99 دلار موجود است. Zens می گوید ظرف 24 ساعت ارسال خواهد شد.