شارژر مسافرتی 3 در 1 Mophie برای iPhone، Apple Watch، AirPods

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در زیر نشان داده شده است، شارژر سه گانه به یک مربع جمع و جور با یک قاب همراه تا می شود تا شارژر و کابل USB-C را به خوبی ذخیره کند.

از لیست اپل:

  • شارژ بی سیم سریع تا 15 وات
  • سازگار با هر آیفون دارای MagSafe
  • اسلات های اختصاصی برای iPhone، Apple Watch و AirPods/AirPods Pro
  • همه لوازم جانبی روزمره خود را به راحتی در یک مکان مرکزی شارژ کنید
  • هم شارژر و هم کیس از پارچه شیک با کیفیت عالی ساخته شده اند
  • شامل کابل USB-C، کیف حمل و آداپتور دیواری است
  • قیمت 149.95 دلار

اپل پیش‌سفارش‌های آن را باز کرده است شارژر مسافرتی 3 در 1 mophie در وب سایت خود قبل از رسیدن موجودی به فروشگاه های اپل.

من واقعاً ظاهر این یکی را دوست دارم – هم طراحی و هم عملکرد. همکار من شانس میلر وقتی برای اولین بار این را دیدم اشاره کرد که “چیزی که MagSafe Duo باید می شد” و من موافقم. و به طور قابل‌توجهی، قیمت آن تقریباً مشابه MagSafe Duo اپل است، در حالی که ویژگی‌هایی مانند شارژر بی‌سیم سوم، کیف حمل و آداپتور برق را اضافه می‌کند (MagSafe Duo حتی آداپتور برق متناوب را نیز شامل نمی‌شود).

سفارشات در حال حاضر باز است برای فروشگاه انحصاری اپل با تحویل تخمینی از اواخر فوریه تا اوایل مارس. و mophie با 9to5Mac به اشتراک گذاشت که شارژر مسافرتی جدید نیز در هفته‌های آینده به‌طور مستقیم از این شرکت در دسترس خواهد بود.

دیدگاه 9to5Mac



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

mophie یک واحد بررسی برای ما ارسال می کند، بنابراین برای بررسی دقیق آنچه که به نظر می رسد یک شارژر مسافرتی عالی برای کاربران اپل است، همراه باشید.

موفی 3 در 1 شارژر مسافرتی MagSafe برای آیفون و موارد دیگر
یک لوازم جانبی جدید موفی جدید توسط اپل رونمایی شد که برای شارژ یکپارچه آیفون، اپل واچ و ایرپاد در حال حرکت طراحی شده است. شارژر مسافرتی 3 در 1 جدید mophie دارای MagSafe رسمی برای آیفون، طراحی شیک تاشو و کیف حمل راحت است.

شارژر مفید و تاشو MFi است، به این معنی که از MagSafe رسمی اپل (قدرت 15 وات برای آیفون) و شارژر Apple Watch به علاوه یک شارژر بی‌سیم سوم برای AirPods و AirPods Pro استفاده می‌کند.

مشخصات شارژر مسافرتی Mophie 3-in-1

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: