شارژ بی سیم دوربرد در قفل هوشمند جدید یک واقعیت است

اولین وسیله ای که دیدم از قابلیت شارژ بی سیم دوربرد بهره می برد، قفل هوشمند Alfred ML2 بود. این شرکت سیستم شارژ را با نام Aircord معرفی می کند.

برق بی سیم دوربرد یک رویای دیرینه است، جایی که یک شارژر واحد در یک مکان در خانه ما می تواند برق را به همه دستگاه های قابل حمل ما برساند. با توجه به فناوری موجود، این امکان پذیر نیست، اما شرکت قفل هوشمند آلفرد اکنون بخش کوچکی از رویا را به واقعیت تبدیل کرده است.

فرستنده برق را می توان مانند یک آشکارساز دود در سقف نصب کرد.

ما در سال 2018 تفاوت بین رویا و واقعیت را توضیح دادیم.

تجربه شخصی من در مورد قفل هوشمند من این بوده است که فقط هر شش ماه یک بار به باتری جدید نیاز دارد که شرکت قول داده است اما بزرگترین مشکل باتری در خانه من ده پرده است. به نظر می رسد یک ماه هرگز بدون نیاز به باتری جدید نمی گذرد، بنابراین این فناوری است که من دوست دارم به طور گسترده تری اجرا شود.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

جدا از گزینه این روش منحصر به فرد قدرت، Alfred ML2 یک قفل هوشمند استاندارد است که دسترسی بلوتوث، کارت RFID و پین، کنترل برنامه از طریق برنامه Alfred Home و قابلیت افزودن Wi-Fi، Zigbee و Z-Wave را ارائه می دهد. اتصال برای ادغام در سیستم های خانه هوشمند Alfred ML2 دارای طراحی شیک با صفحه کلید لمسی است، اما با ارتفاع 6.77 اینچ بسیار بلند است. کمی شبیه گوشی هوشمندی است که به در شما چسبیده است

ممکن است برای دستگاه های خانگی هوشمند کم مصرف، مانند ترموستات ها و حسگرهای حرکتی مناسب باشد، اما شرکت قفل هوشمند آلفرد رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.

قفل هوشمند Alfred ML2 به جای آن از مادون قرمز استفاده می کند

تاکنون، تلاش‌ها برای شارژ دوربرد بر روی شارژ RF با استفاده از فرکانس‌های رادیویی مشابه Wi-Fi متمرکز شده است.

این قفل اول یک قفل گران قیمت است که عمدتاً برای املاک تجاری مانند هتل ها در نظر گرفته شده است، اگرچه در خانه های سطح بالا نیز استفاده می شود. ولی لبه گزارش می دهد که آلفرد روی یک مدل بن بست مقرون به صرفه کار می کند که برای آپارتمان ها و خانه های معمولی تر مناسب است.

Energous نمونه اولیه سیستم کنترل شده توسط iPad به نام WattUp را توسعه داد که شارژ دستگاه ها را تا فاصله 20 فوتی از طریق Wi-Fi نشان می داد. کوچک است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، قفل توسط انرژی RF شارژ نمی شود، بلکه توسط مادون قرمز شارژ می شود. این بسیار ایمن تر است، بنابراین شرکت ادعا می کند که می تواند چندین وات برق را در فاصله 30 فوتی تولید کند.

گزارش هایی به سال 2016 برمی گردد که اپل در حال کار روی این موضوع است. زمانی مطرح شد که سازنده آیفون در حال همکاری با Energous – شرکتی است که مدت‌ها به احتمالات بسیار خوشبین بوده است – اگرچه بعداً این موضوع رد شد.

0.5 وات یک اینچ از فرستنده بگیرید و 0.125 وات دو اینچ با آن فاصله خواهید داشت (دو برابر فاصله = یک چهارم توان). در چهار اینچ، شما به 0.03 وات کاهش خواهید یافت.

براد کوک، مدیر محصول و ادغام آلفرد، گفت: در حالی که روی درب ورودی استاندارد شما که دارای قفل خاموش است کار نمی کند. من، یک نسخه deadbolt اوایل سال آینده می آید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ما نمی توانیم بدون بازگشت به فاصله از قدرت صحبت کنیم. به طور خاص، رابطه بین قدرت و فاصله. امواج رادیویی (و توان RF تنها یک شکل خاص از آن است) تابع قانون مربع معکوس هستند. این نشان می دهد که شدت با مجذور فاصله از منبع نسبت معکوس دارد.

با این حال، به جای استفاده از انرژی RF – که رویکرد اصلی تا به امروز بوده است – این شرکت به جای استفاده از انرژی مادون قرمز …

شارژ بی سیم برد بلند

بلومبرگ در مقطعی پیشنهاد شد که اپل قصد دارد از این فناوری در آیفون 8 استفاده کند که البته اینطور نبود.

منظورم این است که از نظر فنی می توانید مقادیر مناسبی از قدرت را در این فاصله و بیشتر منتقل کنید، همانطور که در برخی از برنامه های نظامی نشان داده شده است. رقیب پرانرژی Powercast موفق شد 5 وات نیرو را به رباتی در فاصله 20 فوتی منتقل کند – اما مشکل اینجاست که این نوع پرتو برق هر انسانی را که در آن حضور دارد سرخ می کند.

واقعیت RF بسیار کمتر هیجان انگیز است

به ریاضیات زیادی نیاز نیست تا ببینید که تصورات مربوط به برق رسانی به مک بوک در سراسر اتاق از فرستنده به زودی صرفاً فانتزی است.