شارژ دیواری کالاقسطی فروش اقساطی کالا-میمالز

شارژ دیواری کالاقسطی فروش اقساطی کالا-میمالز

2022 © کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای فروشگاه ولتاژ محفوظ است. همچنین شما می‌توانید وسایل مد نظر خود را بر اساس نوع ورزش (آبی، هوازی، بدنسازی و…) در دسته‌بندی‌های بهگو پیدا کنید. از این وسیله زمانی می‌توانید استفاده کنید که می‌خواهید کلیپ یا آهنگ را با صدای بلند و واضح گوش کنید.

خرید کابل شارژ می‌تواند بسیار دشوار باشد.

عملا هر چیزی که از طریق یو اس بی قابل شارژ است را می‌توان با پاوربانک شارژ کرد. در واقع پاوربانک مانند یک باتری گوشی بسیار قوی عمل می‌کند و می‌توانید تلفن همراه خود را به آن متصل کنید تا شارژ شود. هر پاوربانک بسته به مدل خود توانایی یک یا چند مرتبه شارژ کامل دیگر وسایل الکترونیکی را دارد. این روزها انواع پاوربانک در طرح‌ها، وزن‌ها و با توان‌های متفاوتی ساخته و طراحی شده است.

البته باید بدانید که کابل شارژ اصلی همیشه متعلق به همان سازنده تلفن همراه نیست. این امکان وجود دارد که شرکت معروفی مانند Remax و غیره نیز کابل‌های شارژر با کیفیت و مناسب زیادی را حمل کند. اما بعد از خرابی کابل چه باید کرد؟ خرید کابل شارژ می‌تواند بسیار دشوار باشد. در حال حاضر انواع کابل و شارژر شیائومی از نوع تقلبی و ارزان در بازار وجود دارد. این موضوع خرید کابل شارژ اورجینال را به یک مشکل و چالش بزرگ تبدیل می‌کند.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A13

طول این کابل 1 متر است و در صورت اتصال به کامپیوتر یا لپتاپ، همزمان با شارژ گوشی و یا تبلت خود می توانید اطلاعات را به صورت دو طرفه انتقال دهید. استاندارد انتقال شدت جریان 6 آمپر توسط شیائومی سبب متمایز شدن این محصول است و در صورت برخورداری از آداپتور مناسب و قابلیت شارژ سریع یا توربو در تلفن همراه به سرعت دستگاه را شارژ می کند. محصولات تولید شیائومی با کیفیت قابل قبول جای خود را در میان برند های بزرگ باز کرده است.این کابل با تمام گوشی های شیائومی دارای پورت Type-C و سایر گوشی ها و گجت هایی که از این کابل استفاده می کنند سازگار است. این فروشگاه بزرگ اینترنتی همواره در تلاش است تا در راستای کسب رضایت مشتریان کالاهای خود را به بهترین شکل ممکن با ارزان ترین قیمت به کاربران عرضه کند. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کالای مورد نیاز خود را از آیکالا خریداری کنید ؛ تیم مجرب پشتیبانی این فروشگاه بزرگ نیز در تمامی مراحل خرید، حتی پس از تحویل کالا نیز شما را همراهی خواهد کرد. ضمانت اصالت تمامی کالاهای موجود در آیکالا مهر تاییدی بر کیفیت آن ها می باشد.

در مجموعه ما برندهای قابل اعتماد بسیاری را برای کسانی که به دنبال کابل Micro-USB با کیفیت هستند ارائه کرده است. شارژر­های گوشی­های شیائومی؛ به عنوان عضوی حیاتی برای گوشی محسوب شده و اکثریت کاربران در طول روز، حداقل یک بار آنان را مورد استفاده خود قرار می­دهند! بنابراین؛ زمانی که قصد دارید از این شارژر­ها استفاده کنید، نکاتی که برای سلامتی آنان اهمیت دارند را در نظر داشته باشید تا در طول زمان نیز شاهد خرابی­شان و یا کاهش شارژدهی باتری و کل دستگاه خود نیز نباشید! تمامی قسمت­های سخت افزاری مدل های مختلف گوش­ های شیائومی از جدیدترین فناوری­ها در ساختار خود استفاده می‌کنند و شارژر گوشی ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند! پس برای تعمیر شارژر گوشی شیائومی، نیاز است تا تست و عیب یابی اولیه را بر روی آن انجام داده و با توجه به مشکلی که به وجود آمده است، برای تعمیر آن در قسمت­های مختلف از جمله قسمت آداپتور اقدام نمایید.

استاندارد انتقال شدت جریان 5 آمپر توسط شیائومی سبب متمایز شدن این محصول است و در صورت برخورداری از آداپتور مناسب و قابلیت شارژ سریع یا توربو در تلفن همراه به سرعت دستگاه را شارژ می کند. این کابل شارژ تایپ سی با تمامی گوشی هایی که سوکت تایپ سی دارند سازگاری دارد و برای گوشی های شیائومی به صورت توربو شارژ میکند. اگر کابل شارژ شما خراب است ، خرید این محصول انتخاب مناسبی برای شماست. بسیاری از تولیدکنندگان در دنیا لوازم جانبی و آداپتورهای گوشی متنوعی را تولید کرده‌اند که می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند و هرکسی می‌تواند با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب‌های قابل قبولی داشته باشد.

کابل توربو شارژ موبایل شیائومی Mi Cable Turbo Charge 33W

فست شارژر شیائومی می 10T لایت با اتصال به کابل شارژ 5 آمپر تایپ سی در مدت زمان کوتاهی گوشی شما را فول کابل توربو شارژ شیائومی شارژ می‌کند. قبل از ثبت سفارش خود گزینه نوع درخواست و رنگ را انتخاب کنید. کابل شارژر شیائومی پوکو x3 با استفاده از پورت تایپ سی قابلیت انتقال اطلاعات را با سرعت بالا دارد .کابل شارژ شیائومی اصلی با سرعت بالای انتقال اطلاعات و شارژ باعث میشود تا این محصول را کابل توربوشارژ شیائومی معرفی و نامگذاری کرد .

  • اگر به دنبال خرید شارژر جدیدی برای دستگاه شیائومی خود هستید، در حین خرید، اطمینان یابید که طول سیم آن از 120 سانتی­متر بیشتر باشد.
  • فست شارژر شیائومی ردمی نوت 10، با حداکثر توان 33 وات و اتصال به کابل شارژ 5A تایپ سی مناسب برای شارژ سریع‌ گوشی قبل از ثبت سفارش خود گزینه نوع درخواست را انتخاب کنید.
  • بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • شارژر­های گوشی­های شیائومی؛ به عنوان عضوی حیاتی برای گوشی محسوب شده و اکثریت کاربران در طول روز، حداقل یک بار آنان را مورد استفاده خود قرار می­دهند!
  • سیستم چند فروشگاهی آیکالا علاوه بر ایجاد محیطی مناسب برای خرید کالا، به فروشندگان نیز این امکان را می دهد تا در هر نقطه از آیکالای خود را در این فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند.

این کابل شارژ تایپ سی کالای اصلی شیائومی میباشد و طول آن 1 متر میباشد و اینکه این کابل شارژ تا 5 آمپر شدت جریان ا از خود عبور میدهد. تا چند سال پیش، بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال از جمله تلفن‌های همراه، دوربین‌های دیجیتال، هارد دیسک‌ها و سایر دستگاه‌ها از کابل مشابهی استفاده می‌کردند. بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال نیز از این کابل برای شارژ یا تبادل اطلاعات با کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می‌کنند. در همین حال، برخی از شرکت‌های معروف سازنده سخت‌افزار و لوازم جانبی مانند Anker و Baseus شروع به ساخت کابل‌های رده بالای کرده اند. ما در این مجموعه نیز این نوع کابل‌ها را برای افرادی که به دنبال کابل و شارژر شیائومی با کیفیت بالاتری هستند که بازدهی بیشتری دارند و یا سری آن‌ها قدرت بیشتری دارند، ارائه کرده است.

شارژر 36 وات 2 خروجی کیووی مدل AE86