شارژ کارتریج شارپ نحوه شارژ کارتریج پرینتر Sharp

طبیعی است که ابعاد کارتریج از عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج محسوب می شود. همچنین هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان توسط شرکت های مختلف و این که کار در محل شما انجام شود یا متخصصین امر، متفاوت است. پرسنل مشتری مدار مرکز شارژ کارتریج hp سوالات متداول تعمیرات hp را پاسخ داده اند . شما کاربر محترم می توانید با مطالعه ی این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایید . شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کادرفنی مرکز شارژ کارتریج hp و یا مشاوره ی آنلاین از مشکل دستگاه خود و هزینه ی تقریبی آن مطلع شوید . بدیهی است از این طریق خود نیز می توانید نسبت به رفع ایرادات سطحی دستگاه اقدام نمایید .

در پرینترهای لیزری به جای جوهر از پودری به نام تونر برای تامین رنگ استفاده می‌شود. جالب است بدانید که در پرینترهای لیزری رنگی معمولا از 4 عدد کارتریج لیزری استفاده می‌شود که درون هر یک از آن‌ها تونرهایی به رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و زرد ریخته می‌شود. در صورت اتمام تونر پرینترهای لیزری نیز می‌توان با پروسه شارژ کارتریج، تونر آن‌ها را تمدید کرد. البته نباید فراموش کنید که اگر پس از اتمام جوهر در پرینتر جوهر افشان خیلی دیر برای شارژ کارتریج آن اقدام کنید، جوهر داخل کارتریج خشک می‌شود. بنابراین بهتر است بلافاصله پس از بروز علائم اتمام جوهر کارتریج با مرکز سخت‌افزار ایران تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت شارژ کارتریج جوهر افشان به آدرس مورد نظر شما مراجعه کنند. تهران پرینترز یک مرجع حرفه ای، قابل اطمینان و مجرب است که خدمات شارژ کارتریج لیزری و تعمیرات پرینترها و سایر ماشین های اداری را با بالاترین کیفیت ممکن فراهم آورده است.

البته تعویض کارتریج هزینه زیادی برای شما به همراه دارد و در برخی مواقع هزینه آن تقریبا برابر با خرید یک پرینتر جدید است. از این رو بهتر است پیش از تعویض کارتریج تحقیقات لازم را انجام دهید تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود. عدم هماهنگی کارتریج با دستگاه، روی کارایی و کیفیت چاپ تاثیرگذار است.

شارژ کارتریج شارپ نحوه شارژ کارتریج پرینتر Sharp

پس از هربار شارژ تعداد پرینت حدود 10 درصد نسبت به قبل شارژ کارتریج تبریز کمتر می شود. در صورتی که تعداد کیفیت پرینت برای شما اهمیت دارد، می توانید کارتریج جدید خریداری کنید. البته باید بگوییم در صورتی که شارژ کارتریج به درستی انجام نشود، امکان نشت تونر در پرینتر، بروز خطا بعد از روشن شدن و حتی آسیب های سخت افزاری به پرینتر وجود دارد.

تعداد شارژ شدن کارتریج به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهم تر از همه ، میزان مراقبت از کارتریج است. کارتریجی که به خوبی مراقبت می شود ، می تواند چندین بار شارژ شود. در صورتی که کارتریج ها توسط افراد متخصص و با تونر های اصلی پر شوند ، اغلب می توان آن را بین 3 تا 4 بار شارژ کرد ، به طوری که در کیفیت چاپ آن تغییری ایجاد نشود.

  • حتی در برخی موارد پس از شارژ کارتریج درام نیز تعویض نمی شود؛ در نتیجه بعد از قرار دادن کارتریج داخل دستگاه، کیفیت چاپ پایین بوده یا خطوط عمودی و افقی ظاهر می شود.
  • این کارتریج ها باید توسط تکنسین های با تجربه و به سرعت انجام شود.
  • کارتریج های لیزری با ماده ای پودری به نام تونر پر می شوند و برای هر مدل پرینتر تونر مخصوص به آن وجود دارد و به طور کلی باید گفت کارتریج ها اختصاصی عمل می کنند.
  • با اطمینان می توان گفت قطعات و مواد مصرفی که در شارژ و سرویس کارتریج شما استفاده خواهد شد به دستگاه و کارتریج اصلی یا غیر اصلی شما آسیبی نمی رساند و کیفیت چاپ شما افت نخواهد کرد.
  • در زیر لکه سیاه حفره‌ای وجود دارد که از طریق آن می‌توان جوهر را به داخل کارتریج تزریق کرد.
  • و بایستی به هیچ عنوان تماسی با قسمت‌های جوهری نوار کارتریج یا قسمت هد چاپ نداشته باشد.

اگر می خواهید همیشه چاپگری سالم داشته باشید حتما به این نکته توجه نمایید. اصولا با نزدیک شدن به زمان اتمام جوهر اگر دقت لازم را داشته باشید می توانید سریعا آن را تعویض نموده و کارتریج را شارژ نمایید. چرا که در صورتی که مدت زمان زیادی از اتمام جوهر و شارژ کارتریج بگذرد خشک شده و دیگر قادر به پر کردن آن نخواهید بود.

به همین دلیل بعد از سه الی چهار بار شارژ کارتریج، باید تعویض شوند. اما تعویض درام‌های متصل بعد از دو بار شارژ کارتریج اتفاق می‌افتد. در هنگام شارژ کردن کارتریج اصلی، برای اولین بار باید درام آن را نیز تعویض کنید.