شایعات آیپد پرو 14 اینچی: همه چیزهایی که می دانیم

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این چیزی است که برای مدل‌های بزرگ‌تر آی‌پد پرو در دست ساخت است یا خیر.

خلاصه شایعات آیپد پرو 14 اینچی

بعداً در سال ما شاهد گزارشی در اکتبر 2022 بودیم وین ما در اطلاعاتی که اپل را پیش بینی می کند نیز هست کار بر روی آیپد پرو 16 اینچی.

اندازه صفحه نمایش 14 اینچی آیپد پرو شایعه شده است
آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی

تراشه M3 Pro، رتبه iPadOS 17 و موارد دیگر؟

اولین گزارش معتبر اپل در مورد ایده یک آیپد بزرگتر از 12.9 اینچ از بلومبرگ منتشر شد. مارک گورمن در ژوئیه 2021. در آن زمان جزئیات خاصی وجود نداشت، اما این گزارش می گوید که اپل در مراحل اولیه کار است و آی پد بزرگتر “چند سال دیگر” باقی مانده است.

اندازه (ها) و نمایشگر

شایعه دیگری که در چند سال گذشته شنیده ایم این است که اپل می خواهد MagSafe را به iPad Pro بیاورد. با این حال، در اوایل سال 2022، متوجه شدیم که این شرکت در تلاش های خود با مشکلاتی روبرو شده است.

مربوط:

تقریباً یک سال بعد، در ژوئن 2022، راس یانگ به اشتراک گذاشت که بزرگترین iPad Pro در حال توسعه است اندازه 14.1 اینچ. همچنین گفته شده است که دارای نورپردازی مینی ال ای دی برای نمایشگر و همچنین نرخ نوسازی ProMotion 1-120 هرتز است که آیپد پرو فعلی و قبلی دارند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

درست در پایان آوریل امسال، چندین شایعه دیگر داریم جزئیات تحلیلگر 941 که یک پشتیبان توییتر بدون سابقه طولانی مدت است. با این حال، آنها به دقت برخی از جزئیات جزیره پویا آیفون 14 پرو را قبل از عرضه به اشتراک گذاشتند.

با این حال، پیش‌بینی او مبنی بر اینکه می‌توانیم آن آی‌پد بزرگ‌تر را در اوایل سال 2023 ببینیم، احتمالاً در کمتر از یک ماه دیگر در نیمه دوم سال رخ نخواهد داد.

در حالی که تحلیلگر 941 بر این باور است که اپل نسخه ویژه ای از iPadOS 17 را در دست ساخت دارد، اما این تضمین نمی کند که اپل در پاییز امسال با عرضه نرم افزار، آماده عرضه مدل های بزرگتر iPad Pro باشد.

آیا برای نسل جدید آیپد پرو با صفحه نمایش بزرگتر هیجان زده اید؟ چه نوع گردش کاری دارید یا انتظار دارید با تبلت های بزرگتر از همیشه اپل چه کاری انجام دهید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

اگر اپل واقعاً روی مدل‌های آیپد پرو 16 و 14 اینچی کار می‌کند، احتمال دیگری وجود دارد که می‌توانند در زمان‌های مختلف عرضه شوند.

تاریخ انتشار؟

تقریبا 8 سال از اولین باری که اپل آیپد 12.9 اینچی را معرفی کرد و 5 سال از طراحی قاب باریک با Face ID و موارد دیگر می گذرد. آینده آیپد پرو چیست؟ یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که برای نسخه‌های آینده انتظار می‌رود، آی‌پد یا آی‌پدهای بزرگ‌تر خواهد بود. همه آنچه را که درباره شایعات آیپد پرو ۱۴ اینچی اپل می دانیم دنبال کنید.

شایعات آیپد پرو 14 اینچی

اپل کار را شروع می کند

با این حال، از سوی دیگر، Wayne Ma از The Information گزارش داد که آیپد پرو 16 اینچی ممکن است عرضه شود از سه ماهه چهارم سال 2023.

شما چی فکر میکنید؟

این احتمال وجود دارد که ذکر «برای مدل‌های بزرگ‌تر آی‌پد پرو» از گزارش The Information درباره یک مدل 16 اینچی در کنار یک مدل 14 اینچی پشتیبانی کند. اما با درک اینکه اپل ممکن است روی دو آی پد بزرگتر کار کند، می تواند یک مانع نیز باشد.

آیپد پرو ۱۴ اینچی با MagSafe؟

مارک گورمن متقاعد شده است که اپل منتظر است تا سال 2024 برای “بازطراحی اصلی iPad Pro” آن. او در اوایل سال جاری توضیح داد و گفت: «آیپد پرو مطمئناً امسال هیچ چیز قابل توجهی دریافت نمی کند. در عوض، در بهار آینده به دنبال یک طراحی مجدد بزرگ آیپد پرو باشید، با طراحی به روز و نمایشگرهای OLED برای اولین بار.

در اینجا آنچه تحلیلگر 941 در مورد iPad Pro 14 اینچی گفت:

  • صفحه نمایش 14.1 اینچی
  • “نسخه ویژه iPadOS 17” در حال آماده سازی برای “مدل های” بزرگتر iPad Pro
  • پشتیبانی از نمایشگر خارجی برای حداکثر دو نمایشگر 6K با فرکانس 60 هرتز
  • با استفاده از “سیگنال” تراشه M3 Pro