شایعه رویداد لحظه آخری اپل ادعا می کند که اپل مدل جدید آیفون 13 را به رنگ سبز معرفی خواهد کرد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

میانی همچنین ادعا می کند که اولین نگاه از مک استودیو را دارد که 9to5Mac به طور انحصاری گزارش داد که اپل در حال رشد است.

مطابق با یوتیوبر لوک میانیبه گفته منابع خود، اپل رنگ جدیدی را برای آیفون 13 به رنگ سبز تیره ارائه خواهد کرد. او می‌گوید که پس از رونمایی اپل از آیفون ۱۲ بنفش در رویداد Spring Loaded سال گذشته، این شرکت قصد دارد همین کار را با آخرین نسخه از گوشی پرچمدار خود انجام دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

خواه این درست باشد، انتظار می‌رود که مشخصات یکسانی در این آیفون 13 وجود داشته باشد: دو اندازه، تراشه A15 Bionic، سنسورهای دوربین بهبودیافته، به‌علاوه تا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

یوتیوبر سابقه متفاوتی در نشت اطلاعات دارد. به عنوان مثال، او قبل از رویداد Unleashed گفت که مک بوک پرو 2021 دارای یک دکمه Touch ID با نور پس زمینه و نور پس زمینه خواهد بود. او همچنین به اشتباه اعلام کرد که AirPods 3 در ماه می گذشته عرضه می‌شود، اما Miani تا حدودی درست می‌گوید که Apple Music HiFi در تاریخ 17-18 می 2021 راه‌اندازی می‌شود.

گرفتن 9to5Mac

با توجه به اینکه تقریباً 24 ساعت تا اولین رویداد سال اپل فاصله داریم، شایعه ای که اخیرا منتشر شد ادعا می کند که در کنار آیفون SE 3، این شرکت از رنگ جدیدی برای مدل آیفون 13 نیز رونمایی خواهد کرد.

با توجه به اینکه آیفون SE 3 اپل فردا معرفی می شود، منطقی نیست که این شرکت در کانون توجه این آیفون با رنگ جدید آیفون 13 قرار بگیرد. اگرچه اپل چند ماه پیش از رنگ های جدید برای آیفون های پرچمدار خود رونمایی کرده است (iPhone 7) و آیفون 12، برای مثال)، هرگز در هنگام معرفی یک گوشی هوشمند کاملاً جدید این کار را نکرد.

آیا شما آن را می خواهید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

البته تا 24 ساعت دیگر می‌توانیم خودمان بررسی کنیم که آیا اپل قصد دارد آیفون 13 جدیدی را با رنگ سبز عرضه کند یا خیر.