شراکت پورشه اپل توسط مدیرعامل این خودروساز ذکر شده است

مدیرعامل پورشه روز جمعه گفت که مقامات سازنده خودروهای اسپورت پورشه اواخر سال گذشته به ایالات متحده سفر کردند تا در مورد پروژه های مشترک احتمالی با اپل (AAPL.O) و سایر شرکت های فناوری صحبت کنند.

رویترز گزارش ها.

با این حال، این واقعیت احتمالاً در هنگام نام تجاری مشکلاتی ایجاد می کند، زیرا هر شرکتی احتمالاً می خواهد نام خود را غالب کند. به همین دلیل است که بسیاری بر این باورند که اپل به احتمال زیاد از یک خودروساز قراردادی – معادل خودرویی فاکسکان – به جای شراکت با یک برند اصلی استفاده می کند.

عکس: یانیس زاگ/پاشیدن

این اظهارات مرموز بدون شک باعث گمانه زنی در مورد Apple Car خواهد شد. اگر اپل یک خودروی کامل را روانه بازار کند، باید با یک خودروساز فعلی شریک شود (که هنوز قطعی نیست)، و برندهای این دو شرکت مطمئناً در زمینه تصویربرداری برتر در یک سطح هستند.

اولیور بلوم، مدیر اجرایی، روز جمعه در جریان یک کنفرانس ویدئویی درباره نتایج سالانه این خودروساز گفت: «ما در حال حاضر Apple CarPlay را داریم، می‌خواهیم آن را گسترش دهیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بنابراین، واقعیت هر شراکت پورشه اپل احتمالا کمتر هیجان انگیز است – همانطور که اشاره به گسترش CarPlay نشان می دهد. یک نظریه در مورد علاقه اپل به خودروها این است که ممکن است به جای خودرویی با برند اپل، روی تجربه داخل خودرو تمرکز کند.

این گزارش حاوی جزئیات بیشتری نیست.

گرفتن 9to5Mac

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مدیرعامل پورشه، اولیور بلوم، این جلسات را هنگام اعلام نتایج سالانه این شرکت فاش کرد.

مشارکت پورشه و اپل

نوعی شراکت جدید پورشه اپل ممکن است پس از گرد هم آمدن این دو شرکت برای بحث در مورد “پروژه های مشترک احتمالی” در کار باشد.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی خود فاکسکان وارد تجارت خودروهای الکتریکی شده است، اما بعید به نظر می رسد که این شرکت برای ساخت خودروی اپل انتخاب شود.

او گفت که پورشه و اپل به طور سنتی همکاری نزدیکی داشته اند و “در یک صفحه” هستند، اما افزود که هنوز برای تصمیم گیری در مورد پروژه های آینده زود است.