شرایط و قوانین خرید کتاب چاپی راهنمای عمومی طاقچه

کتاب‌های چاپی فرم فیزیکی کتاب‌ها هستند، شامل صفحات یا ورق‌های کاغذی که داخل جلد (غالباً مقوایی) به هم چسبیده‌اند. کتابهای چاپی به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس هستند و همچنین می‌توانید آن‌ها را از محل نصب کتاب، بازار یا کتابخانه تهیه کنید. در چند سال گذشته، کتاب‌های الکترونیکی به یکی از اصلی‌ترین پایه‌های صنعت نشر تبدیل شده است. اگر قصد خرید کتاب‌های ترجمه شده را دارید، پیش از خرید کتاب حتما بعضی صفحات آن را بخوانید را بخوانید. چرا که متاسفانه امروزه شاهد بعضی ترجمه های نامناسب و بی معنی در کتاب‌ها هستیم.

با این حال کتاب‌های چاپی با معرفی کتاب‌های الکترونیکی از بین نرفته‌اند. همه ما کاملاً به کتاب‌های چاپی عادت داریم زیرا آن‌ها جلوه و احساس واقعی “کتاب” سنتی را به ما می‌دهند ، زیرا می‌توانید کاغذ را لمس کنید، ورق بزنید، رایحه آن را بویید. کتاب الکترونیکی چیزی نیست جز نسخه الکترونیکی کتاب چاپی.

کتاب چاپی شامل صفحاتی است که در یک طرف به هم متصل شده اند و توسط یک جلد محافظت می شوند. کالا شاپر خط ارتباطی شماست و به شما کمک می کند تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را بررسی کنید و درنتیجه مناسب ترین محصول را برای خود خریداری کنید. برای فرزندان خود کتاب‌های مناسب سنشان را بخرید چرا که مطالعه بدون در نظر گرفتن سن به کودکان آسیب می‌زند. اگر جزو افرادی می باشید که خواندن کتاب‌های علمی برایتان جذابیت را دارد، انتخاب‌هایتان را به این نوع کتاب محدود کنید.

کتاب Family and Friends starter Second Edition اثر جمعی از نویسندگان انتشارات زبان مهر

در صورت وجود هرگونه مشکل پیش‌آمده در زمینۀ اطلاعات واردشده، هیچ مسئولیتی برعهدۀ طاقچه نیست. اگر به دنبال یادگیری مفاهیم روانشناسی در قالب داستان هستنید بی شک رمان بلند محاکمه عادتها یکی از انتخابهای خوب شما می تواند باشد . کتابی که چهارمین چاپ خود را در مدت کوتاهی تجربه کرده است. خواندن کتاب، صرف نظر از هدف شخصی، شغلی یا آموزشی، همیشه در به دست آوردن یا یادگیری چیزهای جدید کمک می کند. 5-کتاب الکترونیکی در مقایسه با چاپ شده ارزان تر است، با این حال، قیمت اولیه کتابخوان‌ها کمی بیشتر است.

کتاب the words i wish i said اثر caitlin kelly

شرایط و قوانین خرید کتاب چاپی راهنمای عمومی طاقچه

خرید و تهیه کتاب‌هایی که دوستانی با سلیقه مشترک فرهنگی، به شما معرفی می‌کنند، انتخاب مناسبی می باشد. اگر کتابی که دوست نزدیک و هم فکرتان به شما معرفی کرد را مطالعه کرده اید و از خواندن آن لذت کافی را برده‌اید، بار دیگر می‌توانید با اعتماد کامل از او درخواست نمایید تا به شما یک کتاب معرفی کند. در ادامه به دیگر راه‌های انتخاب کتاب متناسب با سلیقه‌تان اشاره کرده‌ایم که بهتر است در تهیه و انتخاب کتاب لحاظ نمایید. کتاب‌های صوتی برای افرادی که مشغله فراوانی دارند و زمانی برای مطالعه کتاب‌ چاپی ندارند، گزینه مناسبی می‌باشد. شما می‌توانید این کتاب‌ها را به صورت اینترنتی دانلود کرده و اوقاتی را که در حال رانندگی هستید یا کار دیگری انجام می‌دهید، با گوش دادن به آن سپری کنید.

محصولات تند مصرف و فاسد شدنی تنها در شیراز قابل سفارش خواهند بود. پس از ثبت هر سفارش، امکان لغو خرید یا تغییر آدرس، مبلغ، عناوین کتب، تعداد کتاب‌های سفارش‌داده‌‌شده یا جزئیات ثبت‌شدۀ دیگر وجود ندارد. هیچ مسئولیتی بابت خطای احتمالی کاربر برعهدۀ طاقچه نیست. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

شازده کوچولو اثر جاودانه‌ی آنتوان دو سنت‌‌اگزوپری نویسنده‌ی فرانسوی است که با لحنی ساده و کودکانه جدی‌ترین موضوعات انسانی مثل عشق، تنهایی، خودپسندی، قدرت‌طلبی را در مسیر قصه به چالش می‌کشد و حرف‌های مهم آدم‌بزرگ‌ها را… آثار دان دلیلو، موضوعاتی گسترده—از تلویزیون، جنگ اتمی و ورزش گرفته تا پیچیدگی های زبان، هنرهای نمایشی، جنگ سرد، ریاضی… © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کالا شاپر تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

کتاب چاپی غیر فارسی

اساتید از میزکار استادی خود می‌توانند فرم را برای دانلود کتاب از فراکتاب اینجا کلیک کنید ارسال نمایند. اگر نشانی شما خارج از مناطق بیست‌ودوگانۀ تهران است و ادارۀ پست منطقه مرسوله را به‌موقع به‌دست شما نرسانده است، باید خودتان مرسوله را از ادارۀ پست منطقۀ اقامتتان تحویل بگیرید. الف) مغایرت کتاب دریافتی با کتاب سفارش‌داده‌شده، از نظر تفاوت عنوان، ناشر، پدیدآورندگان (نویسنده، مترجم یا…). اگر مبلغ سفارش خرید بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان باشد، در هنگام تحویل‌گرفتن مرسوله، باید اصل کارت شناسایی معتبر خود را به مسئول تحویل‌‌دهنده ارائه کنید. پس از ثبت سفارش، لینک پیگیری همۀ سفارش‌های خود را با ایمیل و پیامک دریافت می‌کنید.

  • © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کالا شاپر تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
  • کتابی که چهارمین چاپ خود را در مدت کوتاهی تجربه کرده است.
  • فروشگاه آنلاین دیجی پرشین با فراهم آوردن امکان سفارش تنوع گسترده ای از محصولات مورد نیاز مشتریان توانسته رضایت افراد زیادی را به خود جلب کند.
  • کتاب چاپی شامل صفحاتی است که در یک طرف به هم متصل شده اند و توسط یک جلد محافظت می شوند.
  • اگر کتابی که دوست نزدیک و هم فکرتان به شما معرفی کرد را مطالعه کرده اید و از خواندن آن لذت کافی را برده‌اید، بار دیگر می‌توانید با اعتماد کامل از او درخواست نمایید تا به شما یک کتاب معرفی کند.