شریک اپل فاکسکان در حال راه اندازی یک کارخانه 9 میلیارد دلاری در عربستان سعودی برای قطعات خودروهای الکتریکی، تراشه ها و موارد دیگر است.

این گزارش توضیح می دهد که فاکسکان، که قبلاً به عنوان صنعت دقیق Hon Hai شناخته می شد، به دنبال تنوع بخشیدن به حضور تولیدی خود به دلیل “تنش های فزاینده بین چین و ایالات متحده که آن را در موقعیت بالقوه آسیب پذیر قرار می دهد” است. گفته می شود علاوه بر کارخانه ای در عربستان سعودی، فاکسکان نیز در حال مذاکره با امارات متحده عربی در رابطه با همین پروژه است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Foxccon، یکی از بزرگترین شرکای زنجیره تامین اپل، ظاهراً در حال بررسی یک کارخانه جدید 9 میلیارد دلاری در عربستان سعودی است. بر اساس گزارش جدید از روزنامه وال استریت، دولت عربستان سعودی در حال بررسی پیشنهادی از سوی فاکس کان برای «تأسیسات چند منظوره است که می‌تواند ریزتراشه‌ها، قطعات خودروهای الکتریکی و سایر لوازم الکترونیکی مانند نمایشگرها را تولید کند».

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یکی دیگر از افراد نزدیک به مذاکرات گفت که سعودی‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری مستقیم مستقیم، وام‌های توسعه صنعتی، بدهی کم بهره از بانک‌های محلی و اعتبارات صادراتی را برای رقابت با سایر حوزه‌های قضایی که فاکس‌کان در نظر دارد، ارائه دهند.

در حال حاضر، پیشنهاد Foxccon توسط عربستان سعودی در حال بررسی است. این شامل بررسی دقیق و همچنین «پیشنهاد معیار در برابر دیگران» است که فاکسکان برای سرمایه‌گذاری‌های مشابه در سراسر جهان انجام داده است. شاهزاده محمد باید پیش از پیشبرد توافق، موافقت نهایی خود را به این توافق بدهد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی عربستان سعودی در تلاش برای ایجاد یک بخش صنعتی به عنوان بخشی از برنامه های محمد بن سلمان ولیعهد برای تغییر شکل اقتصاد از طریق ایجاد صنایع جدید برای تکمیل درآمدهای نفتی با تغییر جهان به سمت انرژی های تجدیدپذیر است.

شایان ذکر است، تیم کوک، مدیرعامل اپل و سایر اعضای تیم مدیریت اپل چند سال پیش با شاهزاده محمد در پارک اپل ملاقات کردند، جایی که دو طرف درباره توسعه اپلیکیشن، فرصت‌های آموزشی، سرمایه‌گذاری و غیره صحبت کردند.

مردم گفتند که فاکسکان به دنبال مشوق‌های عمده از جمله بودجه، معافیت‌های مالیاتی و یارانه‌های برق و آب در ازای کمک به ایجاد یک بخش تولید با فناوری پیشرفته در پادشاهی است، زیرا عربستان سعودی به دنبال تنوع بخشیدن به اقتصاد خود به دور از نفت است.