شریک Apple Card Goldman Sachs با تحقیقات CFPB مواجه است

گلدمن ساکس تازه شروع شده وارد تجارت کارت اعتباری مصرف کننده در ایالات متحده شوید. مشارکت آن با اپل برای اپل کارت بزرگترین ابتکاری است که تاکنون انجام داده است. رویترز اشاره می‌کند که تنها کارت اعتباری عمده دیگر آن، یک کارت اعتباری مشترک با جنرال موتورز است.

همانطور که توسط رویترزگلدمن این تحقیقات را در فرم 10-Q سه ماهه خود افشا کرد. سپرده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

اندکی پس از راه اندازی، اپل و گلدمن ساکس با اتهام مواجه می شود تبعیض جنسیتی بر الگوریتم‌های مورد استفاده برای تعیین محدودیت‌های اعتباری Apple Card تأثیر گذاشت. این اتهامات جرقه تحقیقاتی را توسط وزارت خدمات مالی نیویورک برانگیخت.

گلدمن در پاسخ به این اتهامات گفت که تصمیمات اعتباری آن “بر اساس اعتبار مشتری است و نه بر اساس عواملی مانند جنسیت، نژاد، سن، گرایش جنسی، یا هر مبنای دیگری که توسط قانون ممنوع است.” اپل هرگز به طور علنی به این اتهامات پاسخ نداده است.

اداره حمایت مالی مصرف کننده (CFPB) آژانس اصلی و ناظر ایالات متحده برای حمایت از مصرف کننده در صنعت مالی است. تحقیقات گلدمن ساکس بر روی شیوه های مدیریت حساب کارت اعتباری بانک متمرکز است که شامل تعدادی از عوامل مختلف است.

اپل برای بخش مالی بیشتر اپل کارت به گلدمن ساکس متکی است. این شامل مواردی مانند تأیید و رد، محدودیت اعتبار، اختلافات، گزارش‌های دفتر اعتبار و موارد دیگر است.

اتهامات جنسیتی اپل کارت

در حال حاضر، جزئیات بیشتری در مورد آنچه که CFPB دقیقاً در حال بررسی است، وجود ندارد، اما احتمالاً Apple Card با توجه به نقش مهمی که در کارت‌های اعتباری مصرف‌کننده گلدمن ایفا می‌کند، حداقل در این تحقیق گنجانده خواهد شد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این شرکت با اداره حمایت مالی مصرف‌کننده در تحقیقی درباره شیوه‌های مدیریت حساب کارت اعتباری بانک GS ایالات متحده، از جمله اجرای بازپرداخت، اعتبار پرداخت‌های غیرمنطبق، حل خطای صورت‌حساب، تبلیغات و گزارش‌دهی دفتر اعتباری همکاری می‌کند. .

گلدمن گفت که با تحقیقات CFPB در پرونده SEC خود همکاری می کند:

بانک شریک اپل برای اپل کارتگلدمن ساکس، فاش کرد که توسط اداره حمایت مالی مصرف کننده تحت بررسی است. این تحقیقات بر روی شیوه‌های مدیریت حساب کارت اعتباری گلدمن در ایالات متحده متمرکز است که اپل کارت یکی از اجزای اصلی آن است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.