شلاژ از قفل هوشمند با پشتیبانی از HomeKit و کلیدهای خانه در اپلیکیشن Wallet رونمایی کرد

طبق معمول، انتظار می رود که اعلامیه های HomeKit یکی از بزرگترین ترندها در CES امسال باشد. امروز، شرکت امنیت خانگی Schlage یک بلوک کاملاً جدید وای‌فای هوشمند Encode Plus را معرفی کرد و این شرکت با پشتیبانی از HomeKit و کلیدهای عبور home در برنامه Apple Wallet، به طور کامل وارد اکوسیستم اپل می‌شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


فرآیند تنظیم کلید خانه نیز بسیار ساده است. هنگامی که خود قفل را به HomeKit اضافه کردید، می‌توانید کلید Home را مستقیماً به برنامه Wallet در iPhone و Apple Watch اضافه کنید. همچنین می توانید به راحتی کلیدهای هوم اپل را با دیگران به اشتراک بگذارید تا به دوستان و اعضای خانواده خود دسترسی قفل دائم یا موقت بدهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Schlage می‌گوید بسته جدید وای‌فای هوشمند Encode Plus در بهار با قیمت 299.99 دلار MSRP در دسترس خواهد بود. هنگامی که اطلاعات تکمیلی منتشر شد، مطمئناً شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

عملکرد کلید Home علاوه بر HomeKit کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد Encode Plus را از طریق برنامه Home، با سیری، از طریق اتوماسیون‌ها و با فشار دادن خود قفل با استفاده از iPhone و Apple Watch کنترل کنید. این قفل همچنین دارای یک صفحه کلید است که می توانید به صورت دستی آن را با استفاده از رمز عبور قفل یا باز کنید.

ویژگی Home Key اپل برای اولین بار در WWDC در ماه ژوئن اعلام شد. هنگامی که یک کلید صفحه اصلی را به برنامه کیف پول اپل خود اضافه می کنید، می توانید به سادگی ضربه بزنید تا قفل درب خود را با استفاده از آیفون یا اپل واچ باز کنید، درست مانند روشی که Apple Pay امروز کار می کند. در اینجا نحوه توضیح اپل این ویژگی است:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی کلیدهای خانه را به کیف پول در آیفون و اپل واچ اضافه کنید، سپس برای باز کردن قفل درب مجهز به HomeKit برای دسترسی بی‌وقفه به خانه، به سادگی ضربه بزنید. کلیدهای خانه در برنامه کیف پول همراه با سایر موارد مهم مانند کلید ماشین و کارت های اعتباری شما وجود دارد.

Schlage Encode Plus جدید به عنوان “اولین راه حل قفل هوشمند” در آمریکای شمالی با پشتیبانی از HomeKit و کلیدهای خانه معرفی شده است. توجه داشته باشید که ویژگی‌های اصلی Apple Home به آیفون XS یا جدیدتر با iOS 15 یا جدیدتر نیاز دارند، در حالی که پشتیبانی از Apple Watch محدود به Apple Watch Series 4 یا جدیدتر است که دارای watchOS 8 یا بالاتر است.