شورلت از کوروت استینگری مدل 2021 با CarPlay بی‌سیم و شارژ بی‌سیم برای آیفون رونمایی کرد.

اگر با CarPlay آشنایی ندارید، این ویژگی در برخی خودروها موجود است که به شما امکان می‌دهد آیفون خود را به سیستم رسانه خودرو متصل کنید تا به برنامه‌های iOS مناسب برای استفاده در وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید.

کوروت استینگری 2021 جدید با قیمت 59995 دلار در ایالات متحده شروع می شود. می توانید در مورد آن بیشتر بدانید وب سایت شورولت.

شورلت این هفته از کوروت استینگری 2021 جدید رونمایی کرد که اواخر امسال عرضه خواهد شد. کوروت 2021 علاوه بر همه چیزهایی که در آخرین مدل تغییر کرده است، دارای پشتیبانی بی‌سیم CarPlay، شارژر داخلی Qi و سایر ویژگی‌های مدرن است.

هنگامی که آیفون خود را به CarPlay متصل کردید، می‌توانید با ناوبری گام به گام به نقشه‌ها دسترسی داشته باشید، تماس بگیرید و به آن پاسخ دهید، به آهنگ‌ها در سرویس‌های استریم گوش دهید و موارد دیگر.

همانطور که اشاره شد EngadgetCorvette Stingray 2021 همچنین یک شارژر Qi یکپارچه برای شارژ بی سیم تلفن شما در صورت عدم استفاده ارائه می دهد. شارژ بی سیم با آیفون 8 به بعد کار می کند. این خودرو همچنین دارای فناوری NFC، اندروید اتو و پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های هوایی است.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

حتماً تغییرات کارپلی ما را در iOS 14 بررسی کنید.

در حالی که CarPlay را می توان به صورت بی سیم استفاده کرد، اکثر خودروها از کاربر می خواهند که آیفون را از طریق کابل لایتنینگ وصل کند. این یکی از جنبه هایی است که Corvette Stingray 2021 جدید از سایر خودروها متمایز است، زیرا پشتیبانی از CarPlay بی سیم را برای کاربران آیفون ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

صفحه کلید مک لاجیتک