شکایت اپل آزار جنسی در مجموعه فیلم Apple TV+ را افشا می کند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کلی گفت که هر دو شرکت “وظیفه دارند در نظارت بر شرکت های تابعه، پیمانکاران، پیمانکاران و کارمندان آنها دقت لازم را انجام دهند.” آن دو رعایت نکردند.

آلیشیا کلی ادعا می کند که شرکت کوپرتینویی در حین کار در نقش پشتیبانی از COVID-19 در صحنه فیلمبرداری هیچ کاری برای محافظت از او در برابر آزار جنسی انجام نداده است.

هنگام کار بر روی آزادی در نیواورلئان و جورجیا، کلی می گوید که رئیسش در هتلی به او تجاوز جنسی کرده است. طبق شکایت او، رئیسش در این مدت به آزار و اذیت جنسی او ادامه داده است.

مطابق با بلومبرگ، نه اپل و نه جری بروکهایمر بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نه اپل و نه لاینزگیت در مورد این شکایت اظهار نظری نکرده اند. با این حال، Lionsgate گفت که تحمل آزار جنسی در تولیدات خود را ندارد. او تمام اتهامات آزار و اذیت را جدی می گیرد و هر موقعیت را از نزدیک بررسی می کند.

در گزارشی از بلومبرگ، اپل با شکایت زنی که روی صحنه فیلمبرداری فیلم بعدی کار می کند، مواجه است آزادی. آزادی یک فیلم هیجان انگیز در اپل تی وی پلاس با بازی ویل اسمیت است.

کلی همچنین از Lionsgate Entertainment Inc و Jerry Bruckheimer Inc شکایت کرده است. او ادعا می کند که این شرکت ها به محل کاری کمک کرده اند که اجازه آزار جنسی علیه کارگران زن را می دهد. او در اکتبر 2020 به عنوان هماهنگ کننده آزمون برای این سازمان استخدام شد شهر بالا سریال تلویزیونی. اینجاست که کلی می گوید آزار جنسی شروع شد.