شکایت دسته جمعی هلندی سهام App Store را به میلیاردها افزایش داد

در هلند، به شرکت گفته شده است که باید روش‌های پرداخت جایگزین را برای برنامه‌های دوستیابی در این کشور مجاز کند. شرکت با اکراه موافقت کرد، اما بهره برداری از این واقعیت را برای توسعه دهندگان تا حد امکان دشوار کرد.

«توسعه‌دهندگان باید یک باینری برنامه کاملاً مجزا ایجاد و نگهداری کنند که شامل حقوق ویژه است و فقط در اپ استور هلندی موجود است. […] به‌عنوان بخشی از درخواست مجوز، برنامه‌ها باید پردازشگر پرداختی را که قصد استفاده از آن را دارند، نشانی‌های اینترنتی پشتیبانی و سایر اطلاعات را اعلام کنند.

دعاوی دسته جمعی که شامل چنین مبالغ هنگفتی است معمولاً ناپدید می شوند یا با مبلغ بسیار کمتری حل و فصل می شوند، اما این پرونده بر فشاری که اپل نه تنها در هلند، بلکه در سراسر اتحادیه اروپا با آن مواجه است، می افزاید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل به خاطر انحصار فروش اپلیکیشن های iOS در داخل و خارج از کشور با فشارهای ضدتراست مواجه است.

این شکایت ادعا می کند که کمیسیون 15 یا 30 درصدی که اپل دریافت می کند، قیمت برنامه ها را بالاتر از آنچه باید باشد، می کند و هزینه کل برای مصرف کنندگان نزدیک به 5 میلیارد یورو (5.5 میلیارد دلار) است.

زمینه

از آن زمان اپل پیشنهادات جدیدی ارائه کرده بود و دهمین جریمه خود را دریافت کرد، اما انتظار می رود این پرونده به دادگاه ختم شود.

اکشن کلاس جداگانه هلندی

این شرکت با بیان اینکه توسعه‌دهندگان در صورت استفاده از پلتفرم پرداخت شخص ثالث، همچنان باید ۲۷ درصد کمیسیون بپردازند، که انصراف از ماندن در اپل را گران‌تر می‌کند. رگولاتورهای هلندی در پاسخ گفتند که این یک “پیشنهاد جدی” نیست – و به اعمال جریمه هفتگی 5 میلیون یورویی (5.5 میلیون دلاری) ادامه دادند.

عکس: کاساندرا پولیتو/پاشیدن

بلومبرگ گزارش ها.

این بنیاد می گوید که آسیب احتمالی آن می تواند نزدیک به 5 میلیارد یورو (5.5 میلیارد دلار) باشد. [and calls] در مورد همه مصرف‌کنندگان اتحادیه اروپا که از سپتامبر 2009 برنامه‌ای را از اپ استور خریداری کرده‌اند یا خرید درون‌برنامه‌ای اپل انجام داده‌اند تا به دعوای دسته‌جمعی آن بپیوندند که در دادگاه منطقه آمستردام تنظیم می‌شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل قبلاً توسط قانونگذاران ضد انحصار هلند 55 میلیون دلار جریمه شده است، اما یک شکایت دسته جمعی جدید هلندی از شرکت کوپرتینویی به جای میلیون ها میلیارد دلار شکایت کرده است.

اکنون، یک اقدام گروهی جداگانه هلندی اپل را به همین موضوع متهم می کند – سوء استفاده از موقعیت خود به عنوان فروشنده انحصاری برنامه های iOS – اما این بار ادعا می کند که به جای توسعه دهندگان، به مصرف کنندگان آسیب وارد کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بنیاد ادعاهای رقابت مصرف‌کننده در روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اپل با کارمزد 30 درصدی برای هر فروش از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، از موقعیت انحصاری خود استفاده کرد و آنها را مجبور به افزایش قیمت کرد.

رگولاتورهای هلندی قبلاً از اپل به دلیل دریافت کمیسیون بسیار بالا از توسعه دهندگان شکایت کرده بودند.